Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bylem juz u 20 mechanikow i tylko kase wydalem na czyszczenie regeneracje ale zadnej poprawy

w takim tempie wydawania pieniedzy kolego to szybko dojde do wartosci samochodu

masz jakies propozycje czym to moze byc spowodowane

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja twierdze ze nic mi ten srodek nie pomógl

przed czyszczeniem dpf wypala sie co 70 km po czyszczeniu tez co 70 czyli zadnej roznicy

A co jaki czas powinien się wypalać dpf tak z ciekawosci

Opublikowano
Napisałem Ci zresetuj ustawienia dpf programem Ista np. 300 to trochę za dużo na górze, ale tragedii nie ma. Kup dpf cleaner K2 i postępuj zgodnie z instrukcją. Następnie reset dpf w Isat i wymuszona regeneracja. Nastepną będziesz miał po 400-600 km.
peace & love
Opublikowano

robilem tak przed czyszczeniem i demontarzem dpf

czyli wlewalem STP potem na trase obroty 3000 i wypalanie

fakt po wypalaniu cisnienie spadlo mi do 0 mbar lub 3 mbar

ale po przejechaniu 70 km juz zalaczalo sie wypalanie

Opublikowano

wydaje mi sie ze dpf moze byc juz duzo popiolu i dlstego tak sie dzieje

samochod cale zycie swoje jezdzil tylko po miescie a jak kupilem to byly termostaty walniete

Opublikowano
To nie dpf po czyszczeniu ma dużo popiołu lecz sterownik ma zapisaną taką informację i dlatego należy zresetować te ustawienia po dokładnym czyszceniu filtra! Ile razy trzeba pisać?
peace & love
Opublikowano

ok dzis zresetuje dpf i zobaczymy jak bedzie z tym wypalaniem tego dpfa

odezwe sie jak to wyglada

Opublikowano
Sam wycinałem ostatnio filtr cząstek stałych i wcale nie żałuję. Filtr zawsze można sprzedać na skupie (ja korzystałem z pomocy ekipy http://katalizatory-warszawa.pl/) i zaoszczędzić na samej regeneracji, która potrafi kosztować kilkaset złotych. Jest tu ktoś, kto też wycinał DPF, albo kata? Ile udało Wam się zarobić na samej sprzedaży?
Opublikowano
DPF został wycięty, był w fatalnym stanie, auto odżyło czuć że jedzie jak powinno. Pojawił się inny problem przy mocnym depnięciu w gaz widać chmurę z wydechu, mechanik powiedział że to prawdopodobnie wtryski, diagnoza komputerem wykazała że są OK (co podobno nie wyklucza że i tak może być z nimi problem), w jaki inny sposób można je sprawdzić? Czy coś innego może być przyczyną, układ dolotowy był sprawdzony. Jeśli to wtryski to powiedzcie mi czy jest możliwość regeneracji piezoelektrycznych, do kogo w Warszawie polecacie się z tym zgłosić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:duh: teraz pojawi się jeszcze więcej pytań w kastrowanym auto . szkoda

Wtryskiwacze sprawdzic - jedź na diagnostykę , Ista pokaże

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratuluję dobrego wyboru i dobrego samopoczucia że się truje innych...

 

Sent with handy.

Opublikowano
na diagnostyce komputerowej korekty były w normie. Co jest kolejnym sprawdzeniem, test przelewowy, oddanie wtrysków do serwisu? Czy piezoelektryczne wtryski się regeneruje?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

są zamienniki i bez problemów jedziesz dalej. Uważam, że jeśli nie możesz obsłużyć godnie BMW, to lepiej kupić tańszy samochód. Jest to osobiście moja opinia, która nie rości sobie prawdę.

P.S. Nie chciałem cię urazić.

Opublikowano
temsky740 nie mów takich rzeczy że jak kogoś nie stać to ma niekupować bmw ,filtry cząstek są już w każdym dislu a nawet już i w benzynie,bmw czy inne auto niema tu znaczenia,fakt jest jeden są drogie i sie zapychają,idąc twoim tokiem myślenia trzeba by rowerem jeździć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydech od diesla znacznie więcej jadu zawiera niż od benzyny. Rak - bardzo straszna choroba, zwłaszcza, gdy umierają bliscy ci ludzie. Myślisz ty wąsko

Teraz wszyscy pasażerowie będą wąchać spaliny jego traktora.

Opublikowano
Ha żeby tylko jego,statki chłodnie które stoją w porcie 24 godz na chodzie ziejące dymem,lokomotywy spalinowe starego typu które jeszcze sie używa stare ciężarówki których multum w prywatnych rękach, itd itd.,węc jak kilka dpf sie wytnie to i tak kropla w morzu zanieczyszczeń które wdychamy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
filtry cząstek są już w każdym dislu

sam siebie nie rozumiesz , logika utracona ))

węc jak kilka dpf sie wytnie to i tak kropla w morzu
Opublikowano
Uważam, że jeśli nie możesz obsłużyć godnie BMW, to lepiej kupić tańszy samochód.

 

popieram w całej rozciągłości.

:cool2: :cool2: :cool2:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Tak panowie ,bmw 10 -12 letnie za 30 tysi z przebiegem 300-500tyś km to droga fura,nie rozsmieszajcie mnie bo niemam 20 lat a troche więcej i nie patrze przez pryzmat śmigła na masce,tyle dywagacji uważam że każdy robi ze swoim autem co mu pasuje i nikomu nic do tego .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.