Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z mocą auta. Obroty osiagają max. 4100~4200

Wymieniłem przepływomierz na oryginał BOSHA za 590zł i przez jakiś czas tzn około miesiąca było lepiej.

Teraz jest hmm tak jakby gorzej. Przy obrotach 1000~2500 kiepsko się wkręca jest tak jak by turbo dziura.

Dopiero od około 3000obr ładnie ciągnie.

 

 

Zrobiłem kilka testów przez INPĘ (nie jestem zaawansowanym użytkowinikiem tego typu programów, ale każde sugestie, instrukcje myślę, że doprowadzą mnie do naprawy braku mocy)

 

http://imge.pl/p/215066/n/21506611255790.jpg

 

 

http://imge.pl/p/215066/n/21506611255785.jpg

 

 

http://imge.pl/p/215066/n/21506611256187.jpg

Opublikowano

Wymieniałem elektrozawór. (bez poprawy mocy)

Błąd skasowany.

 

Jutro sprawdzę czy pokazuje się ponownie.

Opublikowano
Turbina Ci nie pompuje, daje za małe ciśnienie. Może pomoże jej czyszczenie geometrii, i jeśli jest ona sterowana podciśnieniowo to sprawdź wężyki, gruszkę turbo i przeczyć zawór podciśnienia.
Opublikowano

Moje turbo:

 

http://www.realoem.com/bmw/images/diag_9vqk.jpg

 

Orientujesz się może gdzie moge znaleść zawór podciśnienia?

 

Przed wymiana na regenerowana turbinę sprawdzę węże i zawór.

Opublikowano

coś takiego http://c.allegroimg.com/s400/01c866/ebdbc24842dfbfeeb36cc95d205c obok turbiny, trzeba go wyjąć rozebrać i wyczyścić. Co i jak znajdziesz w necie, i nie musi być to poradnik dla bmw, alfa romeo ma podobny. Z drugiej strony ja np kupiłem na allegro nowe zaworki coś ok 150zł Pierburga.

 

Wężyki te warto wymienić na nowe, tylko nie silikonowe bo one rozpadają się po roku. Takie paliwowe wzmacniane np gates.

 

d02953a343d7a8af0098788f1d1e

Opublikowano

Dzisiaj pogoda nie sprzyja na naprawę.

 

Podpiąłem jednak inpę 2 błędy zostają. Mianowicie:

 

Błąd P4530

 

http://imge.pl/p/215066/n/21506611294458.jpg

 

 

 

Bład P0401

 

http://imge.pl/p/215066/n/21506611294494.jpg

Opublikowano

Błąd P4530 to błąd ciśnienia doładowania, jest za niskie,

- nieszczelność układu (wężyki, rury dolotowe, IC nieszczelny)

- geometria turbiny nie działa poprawnie

- źle ustawiona turbina

- turbina do regeneracji

- zawór podciśnienia turbiny zatkany (za ta stówkę to warto kupić nowy)

 

poczytaj na spokojnie viewtopic.php?f=70&t=156524 i sprawdź co możesz

 

 

Bład P0401 jest związany z EGR, czyli recyrkulacją spalin.

- pęknięty wężyk od membrany EGR

- zawór podciśnienia sterujący EGR niesprawny

- zapchany sadzą EGR

 

na początek wykręć go i przemyj jakimś środkiem do mycia tarcz lub EGR cleanerem i sprawdź czy wężyk dochodzący do niego jest cały.

maxresdefault.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.