Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Auto to bmw e90 320d 163km 2007r 175000km (oryginalny przebieg) silnik m47n2.

Już niemam pomysłów co dolega mojej buzi :(

Więc tak. Jadąc na drugim biegu bez gazu ma gdzieś 900rpm po wciśnięciu gazu w podłogę wskazówka się zbiera powoli. Po przekroczeniu ok 2200rpm dopiero wciska w fotel.

Turbo jest po regeneracji. Wymieniony filtr paliwa, powietrze, zamiast odmy jest założony separator. Dpf z kątem wycięty i soft do dpfa wgrany. Klapki w dolinie czyszczenie egr też. Była nieszczelności przy coolerze ale po usunięciu usterki bez zmian. Po podpięcie pod kompa jest tak spalone 3 świeczki żarowe. I jeden wtrysk zaczyna lac. Parametry mi powil ze wszysko ok cisnienia doladowania i na listwie wtryskowej. Gościu mówił że turbo ładnie ładuje i dobrze wstaje ale auto nie jedzie. Koleś mi powiedział tak: "zrób chipa na 190 i będzie latac" boję się czipowac jak nie jest sprawne auto. Teraz jeszcze doszło to że czasem na postoju przy dodaniu gazu zakopci na czarno a potem na dymisji na biało. Zapach paliwa czuć jak to w dieslu z CR. Już pokonczyly mi się możliwości co to może być. Już nawet rozważam sprzedaż auta :( doradźcie cos...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inpa i live data na 4 lub 5 biegu, można wtedy radzić a tak to tylko gdybanie. Egr sprawny? Nie przycina się? Jak wyglądają korekcje na rozgrzanym silniku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Korekty czego? Wtrysków? A w live dajcie na czego parametry patrzeć? Inpy niemam. Delphi mi się połączyć przez elm327 bluetooth? Tak to mam tylko apke carly for bmw z adapterem.
Opublikowano

W carly mogę sprawdzić takie wartości (wybrałem takie czujniki które mogą miec coś wspólnego z turbo) jak nie takie to jakie? Jakie wartości powinienem odczytać?

http://images.tinypic.pl/i/00917/514kjuuvusg5.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Zajedz w przyszłym tygodniu do mnie do Jeleniej Góry, posiedzimy poszukamy , podumamy i zrobimy :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Teraz jeszcze podpisałem pod tą apteka carly i wyszły dwa błędy. Tank Level error. Code 009319 i 00931A. Znaczy się wtryski leja? Od tego też może nie mieć mocy od dołu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby sprawdzić czy leja trzeba zobaczyć korekcje, np w inpa. Live data to podgląd na to jak zmienia się ciśnienie doładowania, ciśnienie cr i pomiar masy powietrza. W czwartek będę w Legnicy, jakbyś był zainteresowany to daj znać na pw.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
inpa nie nadaję się do sprawdzania wtrysków, najlepiej je wykręcić i na maszynę np. EPS200
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znaczy się wtryski leja? Od tego też może nie mieć mocy od dołu?

Jak wtryski leja to w pelnym zakresie obrotow i spadek mocy bedzie tez w pelnym zakresie.Nie wyciagniesz odpowiedniej mocy z dawki paliwa.

Silniki V oraz wolnossace ciagna od dolu.

Ty masz silnik rzedowy i diesel-musisz mu zapewnic warunki do ciagu.

Jak gosc Ci sprawdzal turbine to mogles luknac kiedy wstaje -to wtedy sie zaczyna ciag.

Przy 900 rpm nie oczekuj ciagu-to troszke wiecej niz wolne obroty...

Opublikowano
Wcześniejsze turbo wstawać powyżej 1500rpm 1800 chyba. Jak but na 1 biegu to obrazu zryw kołami i trakcja się świeci a teraz zamieszać nie idzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
inpa nie nadaję się do sprawdzania wtrysków

Uzasadnisz dlaczego? Wielokrotnie wytypowałem, który wtryskiwacz nadaje się do wymiany przy pomocy inpa i nikt jeszcze nie zarzucił mi, że wymienił dobry i dalej ma problem, często nawet widać który daje na przelew, ale dla potwierdzenia zawsze trzeba zrobić test. W 90% jak oddaje się wtryskiwacze fachowcom do sprawdzenia to regenerują wszystkie a przyczyną jest przeważnie jeden.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ale to akurat nie tyczy się mojego problemu. Jak kolega wcześniej napisał że przy leżących wtryskach nie ma mocy w całym zakresie. Jeszcze jest jedną opcja co może i mnie być ale nawet nie chce o tym myśleć. Mianowicie "kapitalka" zużyte pierścionki i przez to słaba kompresja. Ale mogę się mylić. Bo niezaprzeczalnie po odpaleniu dymisji na biało a jak się przygotuję to znowu czarny dym ale też nie zawsze. Przypomnę że niema dpfa i kąta. Usunięte.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby sprawdzić czy leja trzeba zobaczyć korekcje, np w inpa. Live data to podgląd na to jak zmienia się ciśnienie doładowania, ciśnienie cr i pomiar masy powietrza.

Umow sie z kolega i te parametry wszystko wyjasnia.

Ja bym jeszcze luknal na prace egr przy okazji

Jeden wtrysk nie zmuli az tak auta zeby opony nie pisknely ale jak Ci leja dwa to i owszem a jak wiesz ze wtrysk leje to nie ma co zwlekac z naprawa bo to najlepsza droga do wypalenia dziury w tloku.

A ze tak jeszcze spytam to jestes moze posiadaczem nieszczesnych klapek w kolektorze?

O pierscionkach i kapitalce nie mysl bo tez bedzie dymienie w pelnym zakresie obrotow na niebieskawy kolor

Opublikowano
Klapki są. Po zrzucenie kolektora zostały umyte choć i tak nie było co myć. Auto ma 175000 oryginalny przebieg. Z maniek21112 umówiłem się na czwartek. Bo ci moi spece to już mówią że wymyślać. Fura ma 163km to nie jedzie to była rakieta a teraz zdechł połowa koni. Choć powiem że jak ostro jadę tak że zakres obrotów trzymam w granicy 3000 i powyżej to nie czuć mula bo turbo cały czas pompuje ale jak tylko obroty spadną poniżej 2000 to jest długa zwłokę zanim naboje ciśnienie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To czekamy do czwartku.Konsultacja z maniek21112 pomoze rozwiazac Ci problem -jego wiedza to praktyka i wie gdzie macki wsadzic.

Jesli pomiary nie beda na pograniczu tragedii to proponuje Ci zrzucic kolektor i oblukac czy ktoras klapka sie nie urwala i nie blokuje dolotu powietrza-dosc czesty przypadek ktory potrafi narobic balaganu w silniku.

Mozna sie czepiac ze przy 900 rpm nie ma ciagu ale przy 1800 juz musi byc.

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.