Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto było z tym u 3 mechaników i żaden tego nie znalazł? :o

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym to sprawdzasz? Wklej zrzut błędu z inpa lub ista.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam ten sam objaw, zmieniłem przepływomierz, wyczyściłem wszystkie czujniki, dolot szczelny i dalej to samo. Moc w normie, spalanie w normie. Byłem nawet na hamowni, okazało się że moje m47 163km wypluło 187km i 380nm co było dla mnie niespodzianką bo myślałem że to seria. Może ten typ tak ma :wink: Jedynie do czego można byłoby się przyczepić to błedy na DPFie coś jak Diselparticel filter i Differential pressure czy coś w tym stylu i oczywiście sterownik świec żarowych.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Najbardziej zauwazalnym objawem u mnie jest lekka zwloka po dodaniu gazu (zamyslenie 1-2 sekundy i jazda) Ujawania sie przy dynamicznej jezdzie i zmianie biegow.

Nieraz tej nieczuje, szczegolnie na trasie gdy auto "przewieje" po chwili jazdy jest lepiej lub nawet idealnie. Jedzac w korku po miescie -zwloka w reakcji na gaz robi sie bardziej zauwazalna i moze sprawwiac wrazenie turbodziury, ale to nie to

 

Wyzej opisany problem rozwiazany dzieki apce Btool kolegi z forum. Niema to zwiazku z przeplywka ani ekonimizerem (wszystko sprawne)

Okazuje sie, ze ma zwiazek z Dpf-em. W momencie poprzedzajacym regeneracje i podczas samej regeneracji wystepuja wlasnie wyzej opsiane objawy, czyli lekko spozniona reakcja na gaz co tez wplywa na bardziej odczuwalna turbodzure/mniej plynne rozpedzanie. Da sie wyczuc roznice. Akurat mialem zapieta apke i wszystko ladnie widac po temp spalin i aktywnosci regeneracji. Regeneracje sie konczy temp spalin spada - wszystko wraca do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.