Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nim zaczniesz o niej myśleć, sprawdź przebieg w ASO lub firmach typu www_bimmer-check_com

W stosunku do ryzyka - ten wydatek to naprawdę grosze...

 

Rozkodowany VIN WBAPB51030WB42148

Type PB51

Model X3 3.0d - EUR

Development Code E83

Chassis GEFZG

Steering LL

Doors 5

Engine M57/TU

Displacement 3.00

Power 150

Drivetrain ALLR

Transmission AUT

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Sensatec/schwarz - KASW

Production Plant GRAZ

Production Date 2004-02-24

Standard Equipment

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

169 Eu3 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu3

2CB Lt/aly Wheels Star Spoke 113 Lm Raeder Sternspeiche 113

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

216 Servotronic Servotronic

235 Trailer-hitch With Removable Head Anhaengerkupplung,kopf Abnehmbar

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe

386 Roof Rail Dachreling

413 Luggage Compartment Net Gepaeckraumtrennetz

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.

662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

8SP Cop Control Cop Steuerung

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

962 Number Plate Holder Front, Deletion Kennzeichentraeger Vorne Entfall

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
W ASO nie chcą bez dowodu i kluczyka nic podać . Skrzynia biegów lekko szarpie przy przełączaniu z P na R i odwrotnie. Nie miałem z tymi skrzynimi do czynienia i nie wiem czy to normalny objaw.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ASO nie chcą bez dowodu i kluczyka nic podać . Skrzynia biegów lekko szarpie przy przełączaniu z P na R i odwrotnie. Nie miałem z tymi skrzynimi do czynienia i nie wiem czy to normalny objaw.

:mad2:

Kurde, chcesz wydać tysiące zł na naprawy, utrzymanie i zakup kilkunastoletniego X3, a nie chcesz wykupić raportu w www_bimmer-check_com za sto kilkadziesiąt zł?

:shock: :shock:

 

Boisz się prawdy, martwisz się, że wskazania drogomierza są z innej dziesięciolatki, czy może promujesz to auto, czy co tam jeszcze?

Dziwne zachowanie...

:duh:

 

Rób co uważasz.

Twój wybór, Twoje pieniądze, Twój sposób na życie.

Ale nie mogę się oprzeć krytyce - tak działają szaleńcy...

:mad2:

 

Co do skrzyni - jeśli to automatyczna skrzynia 6-biegowa ZF - to w BMW z silnikami 3.0d to wprost wzór. :cool2:

Jeździ gładziutko i delikatnie. Jest szybka, trwała i komfortowa.

O wiele lepsza, tańsza eksploatacji serwisowej niż zestaw manual + sprzęgło + dwumasa.

Do tego znosi duże moce i momenty. Wyższe niż manual.

Ale jak to w automatach - po pierwszych +/- 120 tys. km wymiana oleju + nowa filtro-miska + parę kliknięć w komputerze, a potem interwał tych czynności powtarzać co 60 tys. km i chodzi to lata.

:cool2:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Co do skrzyni - jeśli to automatyczna skrzynia 6-biegowa ZF - to w BMW z silnikami 3.0d to wprost wzór. :cool2:

O wiele lepsza, tańsza eksploatacji serwisowej niż zestaw manual + sprzęgło + dwumasa.

Do tego znosi duże moce i momenty. Wyższe niż manual.

Ale po pierwszych +/- 120 tys. km wymiana oleju + nowa filtro-miska + parę kliknięć w komputerze, a potem interwał co 60 tys. km i chodzi to lata.

:cool2:

 

To raczej GM 5-biegowy.

Skrzynie ZF dopiero po lifcie 2006

Opublikowano (edytowane)

Nie nie boję się wydać parę złotych ! Nie znam tej strony kompletnie Panowie bez nerwów. Dzwoniłem do ASO tylko ale tam bez dowodu i właściciela nic nie załatwie.

Na tej stronie bimmer - check oprócz kilometrów dowiem się o ewentualnych naprawach?

.

Edytowane przez Driver805
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To raczej GM 5-biegowy.

Skrzynie ZF dopiero po lifcie 2006

Dlatego napisałem, bo nie pamiętałem od kiedy był ZF:

Co do skrzyni - jeśli to automatyczna skrzynia 6-biegowa ZF

 

Jeśli to GM , to lipa, i jedno wielkie G...

Z (skąd inąd fajnym) dieslem BMW 3.0d bym tej skrzyni GM nie wziął - nawet sprawnej.

Bo atrakcje wystąpią wcześniej lub później.

Ale każdy robi co uważa, z wadami też idzie żyć.

 

Na tej stronie bimmer - check oprócz kilometrów dowiem się o ewentualnych naprawach?

To Dray z forum - robi co się da, jak sprawdzałem ostatnio Mini Countrymena to adnotację z niemieckiej ubezpieczalni o szkodzie wykopał..., a tak to normalnie, przebieg, zakres napraw też - jeśli są w bazie BMW ...

Warto wydać pieniążki na ten raport, oczywiście talko na te pojazdy, które wstępnie akceptujemy...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

miczek.mk. dzięki Ci za info

Ta skrzynia to napewno 5. Ma 270tyś km autentyczne i skrzynia GM wychodzi więc albo już jest na wykończeniu albo Niemiec ja robił

Opublikowano

Jeśli to GM , to lipa, i jedno wielkie G...

Z (skąd inąd fajnym) dieslem BMW 3.0d bym tej skrzyni GM nie wziął - nawet sprawnej.

.

 

Nie przesadzajmy, nie jest to cudowna przekładnia, ale koszty eksploatacji są o wiele niższe, naprawa GM około 5 tyś, ZF drugie tyle więc jest różnica. Zadbany serwisowany egezemlarz z tego roku to około 35tys więc jak za 25tys trudno spodziewać się auta bez inwestycji.

x3334a545255abac1e52.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie przesadzajmy, nie jest to cudowna przekładnia, ale koszty eksploatacji są o wiele niższe, naprawa GM około 5 tyś, ZF drugie tyle więc jest różnica. Zadbany serwisowany egezemlarz z tego roku to około 35tys więc jak za 25tys trudno spodziewać się auta bez inwestycji.

 

Dlatego napisałem DALEJ (zaraz za tym kawałkiem co zacytowałeś) TAK:

 

Bo atrakcje wystąpią wcześniej lub później.

Ale każdy robi co uważa, z wadami też idzie żyć.

 

Natomiast swoje subiektywne zdanie podtrzymuję - widziałem jak dał popalić automat GM w starym X5 E53 3.0i ...

Ten automat jest dobry do słabowitych i wolno jeżdżonych aut (jak w USA - max 65 mil , 85 mil na najszybszej autostradzie) :D

I wtedy jest ok.

:cry2:

A w dieslu BMW 3.0d to sobie nie wyobrażam...

Moim zdaniem automat GM nie pasuje do tego fajnego połączenia.

Podsumowując: dołożyłbym, zapożyczył się, poszukał, i kupił X3 3.0d z ZF-em...

:cool2:

Jednakże powtórzę:

Ale każdy robi co uważa, z wadami też idzie żyć.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Panowie byłem oglądałem , jeździłem . Autko całe w oryginale nic nie malowane. Zawieszenie , hamulce super. Silnik na zimnym wydaje lekki stukot jakby od spodu może panewka ciężko mi określić. Jak się rozgrzeje nic nie stuka. Nie kopci. Nie szarpie biegami przy rozpędzaniu i hamowaniu ale słyszałem przy ok 80 jakieś jakby tarcie czy brzęczenie blachy. Robiąc kółka w lewo czy prawo nie stuka nie hamuje reduktor. Gorzej już ze zmianą na postoju biegów. Wyraźne szarpiniecie gdyż włączam z P na R i odwrotnie oraz metaliczny stuk jakby ze skrzyni napewno z tych okolic. Płynnie rusza i wolno na D i na R .Ciężko idealnie ustawić drążek w pozycję N i tu nie wiem może są jakieś regulacje.
Opublikowano
Szarpać może przy zmianie przełożeń kiedy po wbiciu P i puszczeniu hamulca, auto lekko się stoczy, wtedy po przełożeniu na R czasem słychać stuk, ale napewno nie na postoju kiedy przezucasz przełożenia. Co do silnika to niezawodna jednostka, lepsza niż po FL 218KM z aluminiowym blokiem. Jeśli coś w niej stuka to nie dobrze. Jeszcze pewnie akcyza, albo umowa na Helmuta na 1000E. Potwierdzam się co na forum często można przeczytać, zadbane egzemplarze kosztują sporo więcej. Kupisz to trzeba się liczyć z dokładaniem, albo odłóż i szukaj czegoś w lepszym stanie... Cypisek21 chciał sprzedać swoją ten sam rok za 42kzl, albo kup i powoli dokładaj jeśli to egzemplarz na którym można coś realnie odbudować.
x3334a545255abac1e52.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.