Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Poczytałem forum ale większość tematów to dinozaury. Do rzeczy to od około miesiąca co jakiś czas wywala mi błędy z DSC czyli kontroli pokazują się na desce, kierunki nie odbijają i nie działa kontrola trakcji.

Błędy jakie pokazuje komputer:

5E40-DSC: Steering-angle sensor:plausibility

5E43-DSC: Steering-angle sensor:Adjustment

94B4-DSC: Steering column switching centre: internal fault

94B5-DSC: Steering column switching centre: internal fault

 

Po usunięciu błędów często zostaje 5E40 ale też nie zawsze. Nie jestem w stanie zidentyfikować okoliczności w jakiej błędy wyskakują ponieważ nie ma na to reguły.

 

Wszystkie porady mile widziane.

 

P.S Już nie mam siły do tego samochodu, praktycznie co miesiąc coś w nim robię...

Opublikowano

ale za to prawdopodobnie byl tani w zakupie.. :)

do wymiany czujnik skretu kierownicy.

te druciarstwo tasma klejaca z innego tematu rece opadaja... nie wyprowadzisz tego auta na prosta.. pozycz kola od kogos

Opublikowano

Możesz podać mi numer części lub schemat? Kalibracja (Rheingold) nie pomoze? Co tam się psuje?

Offtop: Taśma klejąca była na 3 minuty, oczywiście jak się spodziewałem nic nie pomogło. Natomiast zamieniłem przód z tyłem i jest jakby lepiej?

Opublikowano
Nie denerwuj się proszę. Wole 10 razy zapytać niż popełnić błąd. Znalazłem "repair kit" coś to warte? Najpierw spróbuje to rozebrać i wyczyścić :) dam znać co i jak po czyszczeniu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znalazłem "repair kit" coś to warte?

Takie specyfiki sa na chwile.

Usun problem raz a porzadnie i bedziesz mogl o nim zapomniec i nie wracac do niego.

Opublikowano
Zakładam że w fabryce BMW nie piszą na procesorkach korektorem :) także był już wymieniany. W każdym razie dokładnie wszystko wyczyściłem, poprawiłem styki. Zobaczymy co czas pokaże.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakładam że w fabryce BMW nie piszą na procesorkach korektorem także był już wymieniany

Dobrze zakladasz-w faryce wystarczy ze czesc upadnie na ziemie i juz sie jej nie montuje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Odświeżam temat a właściwie chciałbym dopytać o wymianę takiego czujnika. Czy po wymianie muszę kodować ten czujnik czy wystarczy kalibracja w Rheungoldzie? Czy inne manetki także trzeba kodować? Oczywiście mówimy o używanych. Może lepiej oddać ten czujnik do naprawy? Jeśli ktoś poprawi luty to może awaria ustąpi? Co jest głównym powodem padania tych czujników?

Opublikowano

nikt prawdopodobnie w takie pierdoly sie nie bawił.. czesci sa w wiekszosci nie rozbieralne... rozgrzebiesz pozniej przyjdzie wilgoc i bedziesz naprawiał to kolejny raz...

wiem ze np w i drive nagminne sa tak jak piszesz zimne luty... ten przypadek raczej bedzie wymiana.. tyle czasu minelo a ty jeszcze tego nie naprawiłes ??? :duh:

Opublikowano
Jako rozwiniecie i informacje dla osob ktore beda mialy podobny problem na przyszlosc. Kupilem inne manetki, i tu UWAGA jesli masz multifunkcje to takie manetki kup. Ja popelnilem błąd i w moich PINów było 12, w uzywanych ktore dokupilem bez multifunkcji PINów było 10. Takze multifunkcja w kierownicy nie działała. Natomiast czujnik działał. Po przełożeniu tarczy optycznej oraz odbłysnika z nowego(uzywanego) do mojego starego elementu problem nie występuje. Najprawdopodobniej odbłysnik powoduje problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.