Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z przegrzewaniem w e36. Kupiłem auto zimą wszytko ładnie pięknie, potem w lecie zaczął sie potwornie przegrzewać, tylko w korkach, ALE na trasie choćbym nie wiem jak cisnął to wskazówka sie nie ruszała z 90 stopni... Wymieniłem więc VISCO na nowe i super w korku trzyma temperature, ale teraz na trasie sie GRZEJE!!! jade spokkojnie jakies 20 min wszystko OK, jest 90 stopni, a nagle wskazówka gwałtownie rosnie zaraz pod czerwony pasek i tam sie zatrzymuje... chyba ze docisne do 140km/h albo więcej to wtedy najeżdża na lampke i zapala sie (lampka). Co sie dzieje??? przewierciłem termostat w paru miejscach zeby sprawdzic czy to on, minimalnie pomogło!!! Co to moze byc , boje sie ze uszczelka pod głowicą, ale z drugiej strony czemu to sie stało po wyminaie VISCA na nowe??? prosze o pomoc z góry dziękuje. maciek . ps visco mam zamiennik MELE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A moze chlodnica jest czyms zaslonieta? Albo brudna w muchach i robakach, jak jedziesz w korku to chodzi visco i chlodzi w miare temp silnika bo wyciąga powietrze od środka a w trasie juz sie nie włacza bo sprzegielko chlodzi powietrze ktore sie dostaje do komory silnika ale nie chlodzi chlodnicy bo moze jest zasłonięta?
Opublikowano
OK sprawdze to dzieki. A tak sobie jeszcze mysle, moze cos jest ze wskaznikiem tempereatury ?? albo z czujnikiem od tego wskaznika, bo jak dojechalem teraz do Krakowa zgasiłem silnik wskaznik był zaraz pod czerwonym paskiem, a po 15 min spadł idealnie na 90 stopni...
Opublikowano
patrzylem na chlodnice no jest troche ubrodzona robakami ale nie wydaje mi sie zeby az tak, zeby to mialo wplyw na chlodzenie, ale przedmucham profilaktycznie. a moze cala chlodnica jest poprostu do bani?? jak to sprawdzić??
Opublikowano

Ja ogólnie ostatnio też coś takiego zaobserwowałem. Jechałem autostradą non-stop jakieś 50km z prędkością stałą ok 140km/h. Ku mojemu ździwieniu wzk. temp. wychylił się do 3/4 skali. Gdy zwolniłem zaczęło spadać. Przyspieszyłem i znów zrosło. Zmiany te były powolne i nigdy 3/4 skali nie przekroczyło, ale powinno być stale na 1/2. Wróciłem do domu i nie dawało mi to spokoju, bo w mieście w korkach zawsze jest OK. Zauważyłem, że mam za dużo płynu chłodzęcego (nie wiem dlaczego, bo zawsze było ok). Odlałem na zimnym do tej kreski i narazie jest ok. Nie wiem czy to mogło być przyczyną, czy np. zawiesił się na chwilę termostat. Teraz mam OK.

Włącz sobie jeszcze ogrzewanie na maxa podczas jazdy i zobaczy czy dalej się będzie grzał.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
płyn jest w pożądku, a jak włącze ogrzewanie to sie nie grzeje. Przeczuwam ze to przez jakiś związek pomiędzy nowym viskiem a chłodnicą, bo po zmianie visca to zacząło się dziać, jak opisalem wyżej.
Opublikowano
płyn jest w pożądku, a jak włącze ogrzewanie to sie nie grzeje. Przeczuwam ze to przez jakiś związek pomiędzy nowym viskiem a chłodnicą, bo po zmianie visca to zacząło się dziać, jak opisalem wyżej.

 

Nie znaczy, że jak nowe to sprawne. Jak ja kupiłem nowe jakiejś lipnej firmy to też było padnięte. Dopłaciłem do SACHSA i jest OK.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
no zgadzam sie zamiennik to zamiennik, ale działa narazie tego jestem pewien bo sprawdzałem. No cóż jutro wezme przedmucham chlodnice (powietrzem hehe:) i odpowietrze układ kolejny raz, mzoe cos da a jak nie to bedziemy sie dalej martwic....
Opublikowano
no zgadzam sie zamiennik to zamiennik, ale działa narazie tego jestem pewien bo sprawdzałem. No cóż jutro wezme przedmucham chlodnice (powietrzem hehe:) i odpowietrze układ kolejny raz, mzoe cos da a jak nie to bedziemy sie dalej martwic....

a pompe wody wymieniales ?

518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano
nie pompy nie, sprawdze ją jutro. Ale powiedzcie mi czemu to sie stalo wszystko po wymianie Visca??? Przed wymianą w korku sie grzał na maksa, na trasie ZAWSZE 90 stopni trzymał, po wynianie- dokladnie na odwrót. Dziwne tez zeby zaraz po wymianie siadla pompa czy zatkała sie chlodnica.... wogole musze opchnąć to auto ,czeka na mnie compact we wiedniu 1.8 tds '97 rok co mozecie o tym aucie powiedziec, przy okazji. dzieki
Opublikowano
nie pompy nie, sprawdze ją jutro. Ale powiedzcie mi czemu to sie stalo wszystko po wymianie Visca??? Przed wymianą w korku sie grzał na maksa, na trasie ZAWSZE 90 stopni trzymał, po wynianie- dokladnie na odwrót. Dziwne tez zeby zaraz po wymianie siadla pompa czy zatkała sie chlodnica.... wogole musze opchnąć to auto ,czeka na mnie compact we wiedniu 1.8 tds '97 rok co mozecie o tym aucie powiedziec, przy okazji. dzieki

nie masz co sprawdzac tylko kup nowa cena o. 120- 150 zl z zeliwnym wirnikiem u mnie pomoglo a wymienilem prawie wszystko i nic nie pomoglo: wisko ,chlodnice ,termostat, kupilem uszczelke pod glowice ktora na szczescie nie wymienilem.Po odkreceniu pompy okazalo sie ze wirnik jest popekany. oryg. jest zrobiny z jakiegos tworzywa jego wytrzymalosc to od 150- 200 tys. km.

518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano
a jak mozna pompe sprawdzic??? bo nie wiem czy to tak, ale jak otwarlem zbiornik na wode do chlodnicy to przy dodaniu gazu elegancko wszystko wypluwało na zewnątrz, takze jak to jest TO to dziala, ale tak jak mowie, nie wiem.... to jest moje pierwsze auto i jeszcze beekma hehe
Opublikowano
no moja ma 340 tys to pewnie pompa już poszła

jezeli nikt wczesniej nie wymienial to masz przyczyne.Na 99% to pompa :mrgreen:

518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano
hmm czy nie wymienial to nie wiem... ale powiedz mi czemu bezposrednio po wymianie visca by poszla ta pompa???? przedtem wsyzskto bylo OK.. moze zbieg okolicznosci.. wsumie w betkach zbiegi sie często zdażają:) hehe
Opublikowano
a tak wogole jako posiadzaczom beemek podobają wam sie compacty??? bo moja dziewczyna mowi ze to takie dla panienek, ja sie z nią nie zgadzam, ale co wy myslicie??
Opublikowano
Deska rozdzielcza nad radiem w compacie wygląda tak jakby projektant pracował nad nią na 3 zmianie i usął, a jak rano poszedł do kibla to przyszli z produkcji i zabrali niedokończone plany do produkcji i nikt tego nie odkręcił. :D
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
hehe to dobrze ze tylko deska tak wygląda. chociaz tył tez tak trosze jakby ktos przy rysowaniu zasłabł i gwałtownie opadła mu ręka w dół, ale coz wazne ze jest młodsze auto bo ma tylko 10 lat (hahaha tylko-prawie nówka) takze moze jeszzce pojezdze a na tym nie cche stracic, sprzedaje jak ktos jest z krk to zapraszam 91 rok 318i ładny kolor TOLEDO 340 tys przebiegu ale przynajmjinej wiesz ze prawdziwy i nigdy zprzodu bite nie bylo, az mnie moj mechanik wysmial mowi ze piwerwszy raz na oczy widzi bez wypadkową e36 15 letnią ahahah
Opublikowano
Ja mam Compakcika i jestem bardzo zadowolony, a czy samochod dla Panienek??Ja tylko zaobserwowalem, ze Panienki sie za nim ogladaja :norty: :norty: :twisted2: , tylko ze z za malym silniczkiem kupilem :oops: ...Ale ogolnie jestem mocno zadowolony!!!

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.