Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozpietosc dosc spora ;)

od wymiany rozrzadu po wymiane calkowita silnika.

zalezy ile zmieliło po peknieciu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wez przedluzke z manometru do pomiaru kompresji , zdemontuj wtryski i na zamknietych zaworach dmuchnij przez rurke w cylinder.

Dzwigienki zaworowe maja oslabienie techniczne aby to ona sie uszkodzila a nie zawor.

Ja jeszcze nie spotkalem sie z uszkodzonym w takim przypadku zaworem ale slyszalem o tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.