Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam BMW E81 z 2008 roku z silnikiem n43 1,6 benzyna 122k. Wymieniałem podnośnik szyby prawej i rozładowałem akumulator, wyjąłem go do ładowania, podłączyłem i samochód kręci ale nie zapala. W INPA jest błąd 10767. Czy ktoś miał podobny problem?
Opublikowano

Znalazłem w opisie błędu

 

0x2A0F 10767 Injection system, cylinder 5, activation: Low voltage side; short to positive The diagnostic function monitors control- activation of the injector's low-voltage side. P3118 Cylinder 5 High Pressure Injector Low Side Circuit High

Opublikowano

Znalazłem w opisie błędu

 

0x2A0F 10767 Injection system, cylinder 5, activation: Low voltage side; short to positive The diagnostic function monitors control- activation of the injector's low-voltage side. P3118 Cylinder 5 High Pressure Injector Low Side Circuit High

Opublikowano
Czy ktoś jest mi w stanie tu pomóc? Mam samochód w garażu, nie mam nawet jak zaholować do mechanika?
Opublikowano
Nie znalazłem tłumaczenia po polsku, ale z takiego bezpośredniego tłumaczenia to wynika, układ wtryskowy, cylinder 5 aktywacja, strona niskiego napięcia, zwarcie do plusa. Mam jeszcze kod błędu po niemiecku zrzucony z INPY, tylko nie wiem czy tu można zdjęcia wrzucać?
Opublikowano

Przetłumaczyłem błąd z niemieckiego z INPY i wyszło mi coś takiego, czy to oznacza że trzeba zrobić adaptację zaworu EGR?

 

Błąd nr; 10767 0x2A0F Abgasrückführungsventil, adaption – zawór EGR adaptacja

Fehlerart:2 (4743) unterer Adaptionswert außerhalb gültigen Bereich – wartość adaptacji poza dopuszczalnym zakresem

Readines Flag: (17) Testbedingungen noch nicht erfüllt – warunki testowe nie są spełnione

Fehlerstatus:(34) Fehler moment an vorhanden, noch nich OBD-entprellt

MIL-Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten den Warnlampe (MIL) – błąd nie powoduje zaświecenia lampki ostrzegawczej (MIL)

P-Code: p3046 Abgasrückführungsventil – unterer Adaptionswert außerhalb Gültigkeitsbereich – niższa wartość adaptacji poza zasięgiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak sie domaga adaptacji to zrob tym na pewno nie zaszkodzisz.

Cos dziwne te bledy wyskoczyly.

Do klemy plusowej wchodzi kilka kabli sprawdz czy maja dobry styk.

Mozesz sprubowac odpalic testowo na samostart.

Opublikowano
Jak naciskam sam zapłon bez uruchomienia silnika to ten błąd się już generuje, styki wyczyściłem papierem ściernym i skręciłem nic to nie daje, może zrobić reset ECU w INPA? Jak zrobić adaptację AGR w INPA?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprubuj odpalic zapasowym kluczykiem.

Tak mi to wyglada jak by auto nie widzialo kluczyka.

Mogles rozladowac bateryjke w kluczyku i immobilaizer nie widzi kluczyka i ecu nie moze podjac dzialan

Opublikowano
Auto widzi kluczyk w module CAS, już wiem co jest ten opis błędu nijak się ma do rzeczywistości, kolektor dolotowy się zaciął albo ten zawór, bo jak odpaliłem interfejsem Delphi kalibrację to tylko cyka, cyka i nie przesuwa kolektorem. Czy jest jakaś metoda aby ten kolektor odblokować, no. odłączając podciśnienie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wez no wrzuc zdjecie co sie zacielo , co cyka bo nie rozumiem.

Probowsles odpalic zapasowym kluczykiem?

Modul CAS to jedno a immobilaizer to drugie.

To immobilaizer zezwala ECU na uruchomienie pompy paliwa , iskry na swiece i prace czujnikow...

Sprawdz czy jest iskra i czy dochodzi paliwo i bedzie wszystko jasne.

Mozesz sie skupiac nad przepustnica ( domyslam sie ze to Ci cyka) a ECU wszystko blokuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Modul CAS to jedno a immobilaizer to drugie.

To immobilaizer zezwala ECU na uruchomienie pompy paliwa , iskry na swiece i prace czujnikow...

Sprawdz czy jest iskra i czy dochodzi paliwo i bedzie wszystko jasne.

:duh: masakra

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Modul CAS to jedno a immobilaizer to drugie.

To immobilaizer zezwala ECU na uruchomienie pompy paliwa , iskry na swiece i prace czujnikow...

Sprawdz czy jest iskra i czy dochodzi paliwo i bedzie wszystko jasne.

:duh: masakra

nie klep po glowie tylko powiedz koledze gdzie ma macki wsadzic a ja tez sie cos chetnie naucze jesli jestem w bledzie bo ty jestes dobry w tym temacie.

Opublikowano
Dobra, ustaliłem że opis kodu błędu ma się nijak do sytuacji. Cyka silnik otwierający i zamykający kolektor dolotowy i dla tego nie odpala, moje pytanie brzmi, czy można ten silniczek sprawdzić podłączając do zasilania? Jakie zasilanie zapodać na niego i w które piny?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nazywaj czesci po imieniu albo wklejaj ich foto bo chyba nikt nie wie o jaka czesc biega.

Jesli masz na mysli przepustnice to wlasnie ma cyknac i sie minimalnie uchylic.Zadne inne zamykanie kolektora w silniku benzynowym nie jest mi znane.

Popatrz na to cos powinno byc na tym napisane na ile volt ale jeszcze prad jest wazny.

Na ktore piny to luknij w necie jakimi kolorami oznacza sie odpowiednie bieguny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz sprawdzic z ciekawosci ten silownik.Wymontuj i zobacz czy pracuje - ma pracowac otwarty-zamkniety.Jest on odpowiedzialny za wydluzenie lub skrucenie drogi powietrz do cylindra.

Co sprawdziles z tego co Ci pisalem?

Opublikowano
Kupiłem drugi siłownik za grosze, ale okazało się, że to nie on jest przyczyną moich problemów, czy ktoś może wie co to jest Abgasrückführungsventil w silniku n43?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawor EGR

Wszystkie bledy przetlumaczyles prawidlowo

Piasalem Ci doczego sluzy ten silownik ale juz masz pewnosc...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jeszcze nigdy nie robilem ale nie zaszkodzi tego zrobic.

Tak zawor egr jak i ten silowniczek nie maja znaczenia przy odpalaniu pojazdu wiec puki nie sprawdzisz tego co pisalem to nie ruszysz z miejsca.

Opublikowano

Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie?

 

Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?

Opublikowano
Wyjąłem zawór EGR, przy okazji wyciekł płyn chłodniczy, bo to ustrojstwo ma chłodniczkę osobną, zawór egr był w pozycji otwartej, siłownikiem mogę ruszać bez problemu, także nie jest zacięty, jak można ten zawór sprawdzić, podłączając do niego napięcie?

 

Ale zauważyłem po rozebraniu, że u mnie zacina się tak jak na filmie youtube.com/watch?v=pfuKOb7iGxs , tylko u mnie trzeba mocną pchnąć aby wróciło do pozycji, czyli jednak komputer miał rację o zacięciu zaworu, czy to może być problemem, że samochód zapalał i gasł?

Kolego dużo jest roboty aby wyciągnąć tez zwór? I w którym miejscu jest ta chłodniczka? Bo na schemacie jej nie widzę...http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB71-EUR-02-2008-E81-BMW-116i_16&diagId=11_4074

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.