Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Mam możliwość kupienia na 100% pewnego motoru z m50b25 z tym, że jest pewien problem, silnik jest z bmw e34 (jeszcze w samochodzie ) , oczywiście łatwiej byłoby kupić już z e36 i wszystko pasuje p&p , ale raz , że trudno znaleźć zdrowe m50b25, tutaj jest pewny motor, a dwa , że mam korzystną cenę :) Problem polega na tym, że nie mogę nigdzie znaleźć listy typu musisz zmienić to to i to, to może zostać a tamto nie, dlatego też zakładam temat z nadzieją na pomoc co konkretnie musiałbym zmienić decydując się na tego swapa :)

 

tak wieć

łapy ? można zostawić z m52b20 ?

miska,smok,pompa,bagnet ? czy tutaj muszę szukać kompletu od m50b25 z e36 czy też pasuje z m52 ?

czy wszystkie węże chłodnicy będą pasować? czy brać chłodnice z e34 też? (była kupowana nissensa niecałe 2 lata temu więc jeśli pasuje warto by było wziąć )

skrzynia ? pasuje od e34 ? jeśli nie to czy pasuje z m52b20 czy również musiałbym szukać z m50b25 tyle, że z e34 ?

to samo pytanie do wału, dyfra, półosiek , komputera, wiazki ?

 

 

i to by było chyba na tyle ? jeśli o czymś zapomniałem to proszę również o informację :)

Opublikowano

Wszystko pasuje oprócz miski oleju, kolektora dolotowego i wtryskiwaczy(w tym regulator 3.5b). Dyfer możesz zostawić. Później ew wymienisz na dużą głowę. Sterownik w e34 też jest inny ale to akurat na + bo ponoć ma lepszego kopa(e34 jest cięższe niż e36). Wydech w 2.5 też jest inny. Idzie na 2rurce do samego końca.

Kup sam słupek z kolektorem, wtryskami i wydechem, przekładaj miskę z b20 i resztę osprzętu łączenie z wiązką i będzie działać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz m52 więc silnik na vanosie, ten 2,5 też ma vanosa?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

2,5 bez vanosa, 91 rok bodajze, m50 z vinu 141kW

 

 

wydech wiem akurat, że inny, zapomniałem napisać :)

 

czyli potrzebuję miskę od m50b25 z e36 tak ? czy z innego m50 też się nada ? np z m50b20 ale z e36 już? oczywiście wtedy pompa oleju i smok też ?

wtryski musze zmieniac na takie z m50b25 z e36 ?

 

z kolektorem nei rozumiem , tzn zdaję sobie sprawę , że z m52b20 nie będzie pasował do m50b25 ale pytanie polega na tym czy ori kolektor z e34 m50b25 pasuje do budy e36 ? czyli czy moge po prostu komplet tego prelozyc robiac swapa z e34 :) (wyciągam cały kompletny silnik , z osprzętem wiązką itp)

Opublikowano

Miska w E34 jest trochę inna. Co za tym idzie pompa też. Przekładasz michę i pompę ze swojego M52.

Wtrysków nie musisz przekładać ale przydało by się.

Kolektor z b20 pasuje ale ma mniejszy przepływ więc silnik będzie trochę zmulony. Od E34 pasuje.

 

Jak masz cały silnik to wymieniasz tylko miskę i pompę oleju i będzie pasować. Nie wiem jak z łapami ale w razie czego to masz te od M52.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.