Skocz do zawartości

BMW Seria 1 E87 Wielkopolska WBAUE310X0E177206


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Przymierzam sie do zakupy Bmw seria 1. Znalazłam w moich okolicach ogłoszenie no ale jestem kobieta która kompletnie nie na sie na autach a nie chciałabym wtopić nie małej sumy pieniedzy. Proszę o jakies porady na co mam zwrocic uwage przy zakupie auta. Próbowałam ogarnąć jakiegos mechanika żeby pojechał ze mna obejrzec autko ale albo nie maja czasu albo nie sa zainteresowani. Podaje linka do ogłoszenia https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-seria-1-e87-2008-ID6yH91w.html . Licze na wasza pomoc Panowie. Podrawiam Edytowane przez Justyna88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dopisz vin do tytułu.

 

VIN: WBAUE310X0E177206

Type code: UE31

Model: 116I (EUR)

E-F-R series: E87 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 1

Type: SH

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N43

Displacement: 1.60

Power: 90 (122 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: EAAT - STOFF ELEKTRA/AN

Prod.date: 2008-09-19

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S4AK Interior trim finishers silver

P7RP Advantage package

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S698 Area-Code 2 for DVD

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisz vin do tytułu.

 

VIN: WBAUE310X0E177206

Type code: UE31

Model: 116I (EUR)

E-F-R series: E87 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 1

Type: SH

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N43

Displacement: 1.60

Power: 90 (122 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: EAAT - STOFF ELEKTRA/AN

Prod.date: 2008-09-19

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S4AK Interior trim finishers silver

P7RP Advantage package

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S698 Area-Code 2 for DVD

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Szczerze nic mi to nie mowi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce diesla. A czy ten silnik nie zostal wlasnie poprawiony w 2008r? Bo troche kiedys o tym czytalam o tym rozrzadzie czy lancuchu nie pamietam juz dokladnie ale ta usterka miala byc poprawiona w wersji poliftingowej czyli po roku 2008. Jestes z tych okolic ze moglbys obejrzec to autko?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Ostrowa ale wracam z wakacji w niedzielę. Zajrzyj na mobile.de i zobacz ile jest 1-nek w benzynie do sprzedania z 2009,2010 itd z zerwanym rozrzadem.

Oczywiście nie jest moją intencją odradzać Ci czegokolwiek tylko ewentualnie doradzić. Przecież na tym forum szukasz pomocy czy też porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Ostrowa ale wracam z wakacji w niedzielę. Zajrzyj na mobile.de i zobacz ile jest 1-nek w benzynie do sprzedania z 2009,2010 itd z zerwanym rozrzadem.

Oczywiście nie jest moją intencją odradzać Ci czegokolwiek tylko ewentualnie doradzić. Przecież na tym forum szukasz pomocy czy też porady.

Oczywiscie ze szukam porady dlatego tu jestem i bardzo Ci dziekuje ze w ogole odpisales. Byloby super jakbys mogl obejrzec to autko swoim fachowym okiem. Jaki silnik bys polecal w takim razie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ma być tanio to łoFcy wykopują perły... :D

Ale zainteresowany to zapewne wie, bo mroźną porę roku zdradza niemal każde zdjęcie.

 

Pomimo, że samo E87 to fajne auto - w czasach kiedy kupowaliśmy jedynkę, to wersja 116i N43 na jeździe próbnej moją żonę bardzo skutecznie zniechęciła...

:nienie: :nienie:

 

Ni cholery ten silnik nie pasował do tego samochodu.

Celowo pomijam atrakcje eksploatacyjne - przy nowym aucie o tym się zwykle nie myśli, zresztą wtedy nie było o tym tak głośno...

 

Ale czas leci, dziś E87 LCi można kupić i za 30.000 zł.

Może kiepskie, ale można...

Osobiście jednak zamiast starego 116i to wolałbym - za przeproszeniem - zwykłego Aurisa 1.6 132KM. :norty:

Wygląda jak wygląda :mad2: :mad2: - ale od 116i jeździ lepiej, pali mniej, i jest bez porównania trwalsze i pewniejsze. :twisted:

 

Osobiście oczywiście POLECAM E87 LCi - ale zwiększenie budżetu i zmiana wersji silnikowej - OBOWIĄZKOWO :!:

:norty:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama widzisz co piszą koledzy ,więc daj znać czy podjechać i obejrzeć to cudo :-)?

Teraz mi juz tak namieszaliscie w glowie masakra:( w takim razie jaki silnik polecacie bo ja jestem nastawiona na kupno jedynki? Mam mozliwosc kupic od znajomego tez jedynke ale w dieslu rocznik 2009 chyba silnik 2.0 za 31000 no ale ten diesel jakos nie mam przekonania do diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wygląda to tak.

BMW to marka podwyższonego ryzyka.

To fajne auta, drogie jako nowe, z małą utratą wartości, poszukiwane, w cywilizowanych krajach często dużo jeżdżące, a w przypadku małych benzyn mocno męczone po mieście...

 

A Polska to dziwny kraj...

Bo używane BMW ma być w "okazyjnej cenie" :mad2: , się świecić :mrgreen: , ma być wyprane :mrgreen: , ma mieć mały napis na liczniku przebiegu :mrgreen: , i zaznaczoną opcję "bezwypadkowy" na ogłoszeniu :mrgreen:

Zawodowcy dwoją się i troją - przygotowują ofertę na potrzeby naszego rynku.

 

I opcje są DWIE:

OPCJA pierwsza (zwana też "turecką"): kierownica i mieszek do wymiany lub obszycia u tapicera, fotele do prania lub malowana, nadwozie do lakiernika na polerkę, wnętrze i komora silnikowa do Pana z karcherem, licznik do Pana od "korekt", książka serwisowa do pieca lub do wypełnienia u sąsiada...

Gubin, Radom, Płock, Gniezno, Zwoleń itp., itd...

OPCJA druga (często zwana "francuską"): blacharz, części z giełdy Słomczyn, Przeźmierowo, Lubin itp., ewentualnie allegro, lakiernik lub elementy w kolorze...

Radom, Płock, Pleszew, Ostrów Wlkp., Zielona Góra, Gorzów, itd., itp...

To cały przemysł.

 

Ma być dobrze :?: - to albo sztuki droższe, albo salon Polska, oczywiście od handlarza też się trafiają - ale to MNIEJSZOŚĆ :!:

Poznajemy je po dobrej i opisanej historii serwisowej, uczciwym opisie (np. - brak informacji, że nie jest to oferta handlowa w rozumieniu prawa :mad2: ), nieretuszowanych zdjęciach, często sporych (dla Polaka) wskazaniach drogomierza.

 

A zasada naczelna - jak drogo to tanio, jak tanio to drogo...

Ale na pewno takie sztuki nie czekają na kupującego dłużej niż kilka dni...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak.

BMW to marka podwyższonego ryzyka.

To fajne auta, drogie jako nowe, z małą utratą wartości, poszukiwane, w cywilizowanych krajach często dużo jeżdżące, a w przypadku małych benzyn mocno męczone po mieście...

 

A Polska to dziwny kraj...

Bo używane BMW ma być w "okazyjnej cenie" :mad2: , się świecić :mrgreen: , ma być wyprane :mrgreen: , ma mieć mały napis na liczniku przebiegu :mrgreen: , i zaznaczoną opcję "bezwypadkowy" na ogłoszeniu :mrgreen:

Zawodowcy dwoją się i troją - przygotowują ofertę na potrzeby naszego rynku.

 

I opcje są DWIE:

OPCJA pierwsza (zwana też "turecką"): kierownica i mieszek do wymiany lub obszycia u tapicera, fotele do prania lub malowana, nadwozie do lakiernika na polerkę, wnętrze i komora silnikowa do Pana z karcherem, licznik do Pana od "korekt", książka serwisowa do pieca lub do wypełnienia u sąsiada...

Gubin, Radom, Płock, Gniezno, Zwoleń itp., itd...

OPCJA druga (często zwana "francuską"): blacharz, części z giełdy Słomczyn, Przeźmierowo, Lubin itp., ewentualnie allegro, lakiernik lub elementy w kolorze...

Radom, Płock, Pleszew, Ostrów Wlkp., Zielona Góra, Gorzów, itd., itp...

To cały przemysł.

 

Ma być dobrze :?: - to albo sztuki droższe, albo salon Polska, oczywiście od handlarza też się trafiają - ale to MNIEJSZOŚĆ :!:

Poznajemy je po dobrej i opisanej historii serwisowej, uczciwym opisie (np. - brak informacji, że nie jest to oferta handlowa w rozumieniu prawa :mad2: ), nieretuszowanych zdjęciach, często sporych (dla Polaka) wskazaniach drogomierza.

 

A zasada naczelna - jak drogo to tanio, jak tanio to drogo...

Ale na pewno takie sztuki nie czekają na kupującego dłużej niż kilka dni...

Czyli mam to rozumieć tak, że wszystkie jedynki wystawione na sprzedaż w necie to szroty nie warte zainteresowania. Nie myśłalam że kupno auta bedie aż takim problemem;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest aż tak źle jak piszą ludzie wyżej. Moim zdaniem trochę fatalizują. E87 to małe auto, które jest dość drogie w utrzymaniu więc pewnie da się w miarę tanio znaleźć egzemplarz. Z tym że sama napisałaś że na samochodach się nie znasz, więc to nie jest dobry wybór kupować samodzielnie tak skomplikowane używane auto, chyba że wydanie 5-10 tysięcy na start nie będzie dla ciebie problemem, wtedy pierwszy lepszy z brzegu będzie pewnie dobry. Ogólnie nawet jak znajdziesz dobry egzemplarz, to musisz się liczyć z kosztami rzędu 5 tysięcy w niedalekiej przyszłości, bo nie oszukujmy się, te auta się trochę psują. Ja bym chyba nie kupił BMW z małym benzynowym silnikiem, bo nie wiele ono oferuje poza sporymi rachunkami za naprawy (większymi niż w innych markach).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest aż tak źle jak piszą ludzie wyżej. Moim zdaniem trochę fatalizują. E87 to małe auto, które jest dość drogie w utrzymaniu więc pewnie da się w miarę tanio znaleźć egzemplarz. Z tym że sama napisałaś że na samochodach się nie znasz, więc to nie jest dobry wybór kupować samodzielnie tak skomplikowane używane auto, chyba że wydanie 5-10 tysięcy na start nie będzie dla ciebie problemem, wtedy pierwszy lepszy z brzegu będzie pewnie dobry. Ogólnie nawet jak znajdziesz dobry egzemplarz, to musisz się liczyć z kosztami rzędu 5 tysięcy w niedalekiej przyszłości, bo nie oszukujmy się, te auta się trochę psują. Ja bym chyba nie kupił BMW z małym benzynowym silnikiem, bo nie wiele ono oferuje poza sporymi rachunkami za naprawy (większymi niż w innych markach).

Nie znam sie na aurach dlatego sama na pewno go nie kupie bo nie chce wyrzucic kasy w bloto nie chce rowniez zeby ciagle stalo u mechanika. Prawda jest taka ze w kazde auto z biegiem czasu trzeba wlozyc jakas tam sumke ja to rozumiem. Jaki silnik w takim razie bys polecil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co gadanie ze w tym kraju nie da sie kupic e87/e81 lci powiedzmy do 30tys w przyzwoitym stanie jak sie SPOKOJNIE da,tymbardziej jesli az tak Ci nie zalezy na wypasie i mozesz zyc za swiadomoscia malowanych kilku elementow itp.Zalezy Ci na nie wysokiej cenie i wtedy skupilbym sie na skromniejszym wyposazeniu,bo prawda taka,ze te sie slabo sprzedaja przez co musza walczyc cena,dalej co z tego ze malo jezdzisz skoro takie 118d (143km np) spali Ci mniej w miescie niz ta gow niana benzyna 116i.Jezeli 5drzwi nie jest Ci nie zbedne rozgladalbym sie za e81,te to juz wogole sa slabo chodliwe i idzie to naprawde tanio wyrwac.Oczywiscie tez wiadomo,ze wskazane sa dokladne ogledziny wozu przed zakupem,w zasadzie mozesz udac sie do jakiegos polecanego warsztatu w miejscu zakupu auta zeby Ci odplatnie dokladnie woz sprawdzili i tyle.Nie ma co przezywac jak bedzie malowane kilka elementow itp itd i warto miec pare groszy odlozone na jakies ewentualne naprawy ale to raczej oczywiste.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.