Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ma ktoś namiary na kogoś kto jest w stanie we Wrocławiu lub okolicach wyłączyć komputerowo drugie sondy lambda za katalizatorami ?
Opublikowano
Intencją są wywalone wkłady katalizatorów, poprzez co auto odzyskało moc bo były pokruszone i teraz trzeba wyłączyć sondy za katalizatorami żeby nie wywalało błędu katalizatorów.
Opublikowano
Intencją są wywalone wkłady katalizatorów, poprzez co auto odzyskało moc bo były pokruszone i teraz trzeba wyłączyć sondy za katalizatorami żeby nie wywalało błędu katalizatorów.

A rzeczywiście, pisałeś coś o tym. Są dość tanie zamienniki tych katalizatorów i dosyć łatwo się je wymienia u każdego tłumikarza to może jednak to rozważyć zamiast wyłączania sond?

Opublikowano
Jesteś pewien że wymiana katów w e63 jest tania i prosta?

Nie jestem pewien ale nie jest konieczne odkręcanie kolektorów z tego co mi pokazywał ten, który mi pokazywał ale ja tego nie robiłem na szczęście więc tak...

Opublikowano

Z tego co się dowiedziałem w ACS kupa roboty przy tym i nie wiem czy w e63 nie ma 2 szt.

1 kat kosztuję 1,5 k ? Pewnie jakiś regenerowany czy tam zamiennik nie wiem.

Nie dziwie się koledze że woli wyłączyć te sondy.

Opublikowano
Wyłączył mi gościu te sondy za 400 zł :) 40 min roboty. Trzeba było wyjąć komputer z auta (siedzi przy podszybiu pod maską- wyciągnięcie- 5 min) - przeprogramował sondy za katalizatorami i już nie wykrywają błędów katów, a co za tym idzie autko nie wchodzi w tryb awaryjny ;-) co do katalizatorów to są jakieś zamienniki, ale 1400 zł za sztukę, a są dwa, natomiast oryginalne koło 5.000 zł za sztukę.........
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo wątpię w usunięciu tylnych sond lambda za taką cenę. Raczej zrobili tak, aby błąd nie świecił - w pamięci flash usunięto maskę tego błędu, dlatego nie świeci check engine :mrgreen: Radzę ci wyjaśnić ten niuans )))) Ponieważ być MOŻE sterownik silnika dalej dostaje info z czujników, ale po prostu nie pokazuje błędów. Za taką cenę nikt ci programowo usunąć sondy lambda nie będzie )))
Opublikowano
Może i jest tak jak piszesz, ale musiało pomóc bo przed wyłączeniem sond pojawiał się check engine katalizatorów- auto wchodziło w tryb awaryjny i było słabsze- kasowałem błąd- moc wracała i tak w kółko. Po wycięciu sond check się nie zapala, inpa nie pokazuje błędów, a co najważniejsze auto nie wchodzi w tryb awaryjny i nie słabnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.