Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trafiłem na ciekawy temat na innym forum.

Optymalizacja mapy skrzyni przez Smartphona za 200€

Software jest przypisany do nr. VIN samochodu

 

http://www.xhpflashtool.com/#

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no korci mnie ten temat,bo mają stage 1 do silnika n47. aktualnie jeżdżę na sofcie alpiny. cena trochę nieciekawa. sama licencja zablokowana pod vin 119USD ( a w złotówkach 529zł - złodziejstwo google) i dodatkowo płatne konkretne flashe. na szczęście ten do n47 to 42,99PLN,bo już do mocniejszych aut to nawet kilkaset złotych każdy stage. w ogóle nie rozumiem tych wycen ,bo ten sam stage do mojego silnika,ale już np.do X1 to kilkaset złotych. nie wiem skąd taki rozrzut. może warto się pospieszyć zanim zauważą i wyrównają ceny ;)
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podziwiam odwage tych co sie skusili wgrać nowe oprogramowanie do do automatycznej skrzyni biegów ZF przez smartfona :D ,

gdzie sterownik jest zintegrowany z machatroniką, ogólnie to przy takich modach jak coś pójdzie nie tak udaje odzyskać soft za pomoca ista P/winkfpt

ale może być tak że trzeba skrzynię wymontować i wymienic sterownik z mechatroniką na używkę lub lutowanie na stole ,

co kosztuje nie mało i do tego tylko nieliczni w Polsce przypiszą sterownik uzywany do CAS i DDE/DME :idea: :cool2:

Opublikowano

Chciałem się do nich zapisać na beta testerów bo mam do nich może z 40 kilometrów ale skubani nie chcieli :mrgreen:

 

Jak się pojawi do mojego złoma to się pewnie zakupi :P

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A czy można tym zmienić punkty zmiany biegów dla N53 25i 30i ?

 

Rozumiem, że oficjalnie nie wspierają, ale chodzi o to, że jest blokada na VIN, czy nie mają map przygotowanych?

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I ja (wreszcie) zakupiłem pełny pakiet

Teraz wypadało by poszukać jakiegoś sprzętu do trzymania napięcia a jak wy sobie z tym poradziliscie?



Znalazkem takie coś, oczywiście nie do jednorazowego użytku :wink:

€ 348,00 | 2018 fabrik shop 220 V Automatische Spannungs Regler MST-90 + (14 v/100A) nützlich für Programmierung Gewidmet netzteil

https://s.click.aliexpress.com/e/chU1Hg0t

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Pierwszy flash i kopie zapasowe trwają około 40 minut i robiłem to na prostowniku 15A.


Każdy kolejny flash robię bez dodatkowego napiecia bo trwa 2 minuty max. Wgrywałem różne kombinacje zanim doszedłem do złotego środka i nic nie uwaliłem ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eh no to będzie trzeba do kumpla jechać na weecken bo nie będę tak długo czekał aż sprzęt przyjdzie :mrgreen:

Miałem zasilacz serwerowy ale nie miałem czasu go ogarnac a teraz stwierdziłem że kupię coś porządnego a nie będę pakować 70€ w części do składaka.


Złoty środek? Opisz coś więcej :mrgreen:

Jak dla mnie to jeszcze czarna magia.

Na początek wgram Stage 3

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

No albo zepnij na rozruchowych z innym autem :mrgreen: Tylko musisz mieć dobrego kolegę co pozwoli na 40 minut katowania swojego alternatora :mrgreen:


Złoty środek... Hmm...


> Mam duża hybrydową turbinę a więc lepiej dla mnie jak biegi przełącza wyżej...

> Lubię gdy startuje z D1 a nie z D2 jak to bywa w serii...

> mam ustawione by w trybie D zmieniał biegi całkiem przyjemnie... w S agresywniej.... a w M tak by łeb urywało ;)



Na ich "czystym" stage 3 mało przyjemnie się jeździ na co dzień... jest zbyt agresywnie, ale sam dojdziesz co i jak ;) Opcji jest wiele :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki, rozumiem.

No myślę że przy moim ogierze szybkości stage 3 będzie nawet dosyć przyjemny :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 1 rok później...
Opublikowano

Cześć

Jestem po wgraniu Stage 3 . Muszę powiedzieć że różnica jest kolosalna , każdemu polecam wgranie XHP auto całkiem inaczej jeżdzi , nie przeciąga na biegach nie rzuca nie potrzebnie naprawdę super sprawa

Generalnie na początku próbowałem jeszcze podkręcić inaczej zmiany w górę i w dół , ale ostatecznie zostałem na fabrycznym Stage 3 tak jak przygotowuję to XHP

Naprawdę polecam każdemu kto ma skrzynię 6biegową , uważam że BMW powinno tak zestroić skrzynie jak to robi XHP

Polecam firmę w Poznaniu na Górczynie , gość poświecił mi dużo czasu (byłem u niego 5 razy) zanim stwierdziłem że to jest to co chce . Wszystkie zmiany robił w gratisie zapłaciłem tylko raz na samym początku

Ktoś ma pytania pisać na forum albo priv chętnie odpowiem

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Podepnę się pod temat. Czy mógłby ktoś wyjaśnić co dokładnie daje ta modyfikacja? Czy auto po tym szybciej się zbiera? Czy to jest bezpieczne dla skrzyni? Z góry dzięki za odpowiedzi
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Interfejs 70 zł .... i coś jeszcze ?

Fakt .. można udupić skrzynie więc warto może dać 1000 zł bo jak zepsują to MOŻE bez sądu się obędzie i naprawią ?? ( w co mocno wątpię :mrgreen: )

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jestem po 3 tygodniach od chipu skrzyni w n47, skrzynia 6hp19. Do skrzyni swego czasu doszły kolejne dwa stage (2 i 3). Zacząłem od stage 1, skrzynia flashowala sie okolo 8 minut. Jeśli macie sprawny akumulator, bezproblemowo zrobicie flasha bez dodatkowego zasilania. Skrzynia przez pierwsze 100km dokonuje adaptacji, będzie srogo przeciągać biegi. Przez ten czas nie wolno pałować auta (pełny gaz). Na stage 1 skrzynia chodzi bardzo komfortowo, nie ma już sytuacji wrzucania wyższego biegu w czasie wchodzenia w zakręt, co u mnie powodowało charakterystycznego "kopniaka" od skrzyni. Zmiana na plus. Bieg 1 znacznie sie wydłużył, na zimnym troche długo potrafi go ciągnąć. Ogółem zmiana na duży plus, skrzynia płynniej zmienia biegi, lepiej się zbiera. Mimo że mod kosztował mnie ponad 1000zł, polecam.


Jeździłem też tydzien na stage 2. Biegi zmieniaja sie szybciej, ale kosztem komfortu. Może szarpnięć nie ma, ale odczuwalne są takie mikro stuki. Cenie sobie komfort i nie chcę zużywać skrzyni w imię kilku milisekund. Wróciłem do stage 1.


Zrobiłem też pomiary 0-100 na obu stage i wyglądało to następująco:

Stage 1: 7.38s

Stage 2: 7.33s

Stock: 7.42s

Kilka prób, powyżej najlepsze wyniki, pomiar w btool.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Jeśli ktoś w okolicy Podkarpackiego byłby chętny na Xhp to zapraszam na pw lub pod nr tel 781 975 232.

Pozdrawiam


Moto-Tech

Futoma 750C

36-030 Błażowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.