Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chodzi zauwazalnie lepiej? Jaki masz przebieg? U mnie przy 82k rozrzad byl ok tylko naped pompy halasowal.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chodzi tak samo. Napędu pompy nie słychać wcześniej trochę było slychac. Silnik nie ma metalicznych szumów. Jak zobaczyłem zdjęcia to się zdziwilem ze to wogole chodziło.
Opublikowano
Ja rozrząd zdecydowałem ze zrobię u naszego forumowicza Gorika. Nie bede szukał, to sprawdzona i pewna osoba.
Opublikowano
Chodzi tak samo. Napędu pompy nie słychać wcześniej trochę było slychac. Silnik nie ma metalicznych szumów. Jak zobaczyłem zdjęcia to się zdziwilem ze to wogole chodziło.

 

Wrzuć zdjęcia....chętnie zobaczę, jeśli to nie problem dla Ciebie oczywiście...

Opublikowano

Kurdek jaki masz przebieg i rocznik auta?

jeździsz więcej w trasie czy po mieście? skrzynia automatyczna czy manualna?

Opublikowano
Aaaa i skrzynia automat. A zdjęć nie wrzucę bo nie mam tylko gość mi pokazał, ale to na pewno były zdjęcia mojego auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
170 tys. 2012rok. Jeśli chodzi o trasy to pół na pół tak mniej więcej.

Czyli tak jak już kiedyś pisałem.Jeżeli będzie montowany łańcuszek a nie łańcuch, to te kosmetyczne zmiany np. ślizgów czy napinaczy niewiele wniosły jeśli chodzi o trwałość całego rozrządu.

Opublikowano
Tutaj akurat nie jest problem w lancuchu czy tam lancuszku:-) tylko w napinaczach i napedze pompy bo z tym w pierwszych latach odstawili lipe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jak to był problem tylko napinaczy to awaryjność rozrządów byłby dawno definitywnie rozwiązany.

Napinacze były nieraz zmieniane-poprawiane, a problemy z rozrządem nadal występują. I to od momentu jak zastosowali pojedyńczy łańcuszek "rowerowy".

W starszych modelach gdzie były montowane mocniejsze podwójne łańcuchy problem z rozrządem nie występował, a już na pewno nie przy tak małych przebiegach rzędu 150-200tys. a nie rzadko znaczenie mniejszych.

Owszem rola napinacza jest bardzo istotna, pomimo iż napinacz w 100% spełni swoją rolę to i tak nitka nie zastąpi sznurka. Od i cały problem, polityka finansowa producenta.

Edytowane przez Andrzej62
Opublikowano
To się zgadza. W mojej starej E46 jest podwójny łańcuch, przejechane 350tys. I rozrzad chodzi marzenie, a jak się zerwie to już ma prawo. Nic w niej nie było robione oprócz płynów, a teraz to jest jak jest. Wsumie teraz ten łańcuszek jest nie wiadomo po co, bo i tak wytrzymuje nie nie dłużej niż pasek. Ale w tych modelach napinacz i pompa to fuszera.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koncepcją rozrządu łańcuchowego była jego bezawaryjna praca do zgonu silnika. I tak było w pierwszych konstrukcjach. Teraźniejsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują bezawaryjnie niewiele albo nawet mniej niż rozrządy na paskach tj.ok 90 tyś .

Tylko że koszt wymiany pasek, rolki prowadzącej i napinacza to niewielka kwota i co istotniejsze nie trzeba rozkręcać pół samochodu by wymienić .

Żadnemu producentowi obecnie nie zależy by użytkować samochód po gwarancji bezawaryjnie, wręcz przeciwnie to wtedy zarabiają .

Opublikowano
Koncepcją rozrządu łańcuchowego była jego bezawaryjna praca do zgonu silnika. I tak było w pierwszych konstrukcjach. Teraźniejsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują bezawaryjnie niewiele albo nawet mniej niż rozrządy na paskach tj.ok 90 tyś .

Tylko że koszt wymiany pasek, rolki prowadzącej i napinacza to niewielka kwota i co istotniejsze nie trzeba rozkręcać pół samochodu by wymienić .

Żadnemu producentowi obecnie nie zależy by użytkować samochód po gwarancji bezawaryjnie, wręcz przeciwnie to wtedy zarabiają .

 

Niestety cała prawda....Bmw skończyło się na przełomie lat 90tych i 00 lat, teraz to BMW produkuje straszne badziewie ...

Opublikowano
Nie bronie BMW w zadnym przypadku, ale wszyscy producenci taka kiche odwalaja teraz. Wiele marek ma problemy z lancuchem. Wolalbym chyba miec juz ten pasek i po prostu zmieniac jako zwykla czynnosc eksploatacyjna.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
Koncepcją rozrządu łańcuchowego była jego bezawaryjna praca do zgonu silnika. I tak było w pierwszych konstrukcjach. Teraźniejsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują bezawaryjnie niewiele albo nawet mniej niż rozrządy na paskach tj.ok 90 tyś .

Tylko że koszt wymiany pasek, rolki prowadzącej i napinacza to niewielka kwota i co istotniejsze nie trzeba rozkręcać pół samochodu by wymienić .

Żadnemu producentowi obecnie nie zależy by użytkować samochód po gwarancji bezawaryjnie, wręcz przeciwnie to wtedy zarabiają .

 

Niestety cała prawda....Bmw skończyło się na przełomie lat 90tych i 00 lat, teraz to BMW produkuje straszne badziewie ...

 

A która firma nie produkuje? Chodzi o hajs. Audi boryka więcej problemów i jakoś żyją.

Opublikowano
Koncepcją rozrządu łańcuchowego była jego bezawaryjna praca do zgonu silnika. I tak było w pierwszych konstrukcjach. Teraźniejsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują bezawaryjnie niewiele albo nawet mniej niż rozrządy na paskach tj.ok 90 tyś .

Tylko że koszt wymiany pasek, rolki prowadzącej i napinacza to niewielka kwota i co istotniejsze nie trzeba rozkręcać pół samochodu by wymienić .

Żadnemu producentowi obecnie nie zależy by użytkować samochód po gwarancji bezawaryjnie, wręcz przeciwnie to wtedy zarabiają .

 

Niestety cała prawda....Bmw skończyło się na przełomie lat 90tych i 00 lat, teraz to BMW produkuje straszne badziewie ...

 

A która firma nie produkuje? Chodzi o hajs. Audi boryka więcej problemów i jakoś żyją.

 

A co mnie interesuje Audi to forum Bmw, po za tym co mamy chwalić za to co teraz robią....może powinni wyróżniać się jakością na tle innych a nie powielać obecnie modne schematy.....myślę że i tak paradoksalnie mieli by z tego dużo kasy...klient zadowolony wraca na zakupy ponownie...

Opublikowano

Jakbym nie wiedział jakie to forum :) to było przytoczenie ...

 

kiedyś jeden użytkownik napisał ze niektórzy tak narzekają na swoje auta jakby kupili je za karę. Każda marka ma swoje zalety i wady. Auta będą się psuć, a wszystko zależy tez od tego jak naprawdę o nie dbamy (lub mamy pecha i trafimy na bubla)

 

Wiadomo ze era pancernych aut minęła, a głownie do tego przyczyniła się ekologia a potem księgowość by zachować ceny niestety uszczuplając jakość. Historia "beczki" się kłania.

 

Tez kolego mam nadzieję że Coś się zmieni o czym piszesz ale patrząc realnie wątpie.

 

 

Z tego co czytałem zestaw do rozrządu jest juz lepszej jakości jak ten seryjny. Sam nawet dopłaciłbym producentowi Bmw lub innemu za coś co pozwoliłby zapomnieć o tym problemie.

7 sierpnia juz jestem umówiony u Adama na wymianę.

Opublikowano
Jeżeli ktoś chce bezawaryjny samochód to polecam fiata 126p. Świat się zmienia, a za nim trendy. Kiedyś kupował się samochód na lata, a teraz na kilka lat. Tak samo jest z telefonami, telewizorami i wszystkimi urządzeniami. Także nie czepiacie się rozrzadu, zużywa się jak każda inna rzecz. Jeśli chodzi o audi to proszę- nie porównujcie. , jest to zdecydowanie bardziej awaryjna marka niż Bmw. Co model to akcja serwisowa.
Opublikowano
Jeżeli ktoś chce bezawaryjny samochód to polecam fiata 126p.

 

No co Ty w maluszku też się łańcuch naciagał i ocierał o obudowę ...... :mrgreen: :wink:

 

A tak na poważnie dobrze wspominam te czasy.....

Opublikowano
Jeżeli ktoś chce bezawaryjny samochód to polecam fiata 126p. Świat się zmienia, a za nim trendy. Kiedyś kupował się samochód na lata, a teraz na kilka lat. Tak samo jest z telefonami, telewizorami i wszystkimi urządzeniami. Także nie czepiacie się rozrzadu, zużywa się jak każda inna rzecz. Jeśli chodzi o audi to proszę- nie porównujcie. , jest to zdecydowanie bardziej awaryjna marka niż Bmw. Co model to akcja serwisowa.

 

Dlatego wyżej napisałem awarie częste a jakoś żyją. Mój kuzyn teraz w A7 pozbył się w ASo 14 000 PLN za całą naprawę rozrządu. Najlepsze ze padła jakaś pierdoła za 250 zł i przez to trzeba było wymienić wszystko. A jego tato cieszy się dalej jazdą 640d :)

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
A czy ktoś powie jaki jest koszt rozrządu i pompy wymiana? A może osobno pompa bez rozrządu jaki koszt orientacyjnie?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Pytam o koszty bo w serwisie wołają okolo 9 tysięcy a jakie wy poniesliscie koszty?

 

Ja jestem umówiony na sierpień do hypertechu i koszty części plus robocizna to 6500 brutto plus ewentualne sprawdzenie panewek chyba około 400, a jak będą do zrobienia to kolejny tysiąc. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Kochaj i płać :duh:

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Hmm 4 k brutto rozrząd z wymianą z olejem wszystko u naszego forumowego kolegi z Fv. Wiec masz trochę nadpłaty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.