Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no sproboje z ta nakretka, masz tak zrobione w swojej? czyli to bedzie ze wiatrak bedzie sie caly czas obracal tak jak by byl na krotko podłączony?

 

Mam zrobione w swojej ponieważ wisko mi się samo nie włączało a nie miałem ochoty wydawać iluśset złotych na nowe. Teraz działa bez problemu a dodatkową cechą jest właśnie miły odgłos. Nie zupełnie n"a krótko", tj. ja "na krótko" rozumeim, że przyspawane. Przyspawane obraca się z prędkością równą obrotom silnika i ogólenie jest bardzo niekorzystne (zmniejsza moc, pompa wody dostaje w dupe, ipt.). Tutaj po prostu wymuszamy maksymalne tarcie olejowe przewidziane przez producenta i nic ponad to - pozostaje eleastyczne ale kręci się tak jakbyś miał bardzo dużo ciepła do odprowadzenia.

Every weapon needs a master.
Opublikowano
dobra,dzieki kolego wezme sie za to, mam nadzieje ze nic nie zchrzanie :D

 

Jak wiesz co robić to będzie ok. Nakrętke można zawsze wyciągnąć.

W razie jakikolwiek wątpliwości gdzie ją włożyć :wink: mogę Ci wysłać rysunek. Mam gotowy bo już kilka osób chciało.

 

ps. Pamiętaj, że pełny efekt dzwiękowy jest osiągany po kilku minutach. Olej w wisko musi się ułożyć i silnik troszeczkę nagrzać.

Every weapon needs a master.
Opublikowano
Z tym Visco to chyba żartujecie. Chory to pomysł wg mnie :mad2: :duh:
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Z tym Visco to chyba żartujecie. Chory to pomysł wg mnie :mad2: :duh:

 

Każdego wola czy to zrobi czy nie. Ja mam od dłuższego czasu i nic niepokojącego się nie dzieje. Jak pisałem byłem zmuszony to zrobić z powodu braku załączania się wisko. Kolega pytał o efekty dzwiękowe spod maski małym kosztem to podsunełem taki pomysł gdyż efekt dzwiękowy niewątpliwie też występuje i tu nikt chyba tego nie zakwestionuje.

Every weapon needs a master.
Opublikowano
Vicso służy czemu innemu niż nadawaniu dźwięku, a jeżdżenie na stale załączonym visco może doprowadzić do uszkodzenia łożyska na pompie wodnej lub nawet do połamania się łopatek wentylatora co może być w skutkach tragiczne.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano (edytowane)

:duh: Chyba nie czytasz co pisałem... nie ma prawa uszkodzić ani pompy ani łopatek! Nie jest "zblokowane na sztywno" tylko nadane jest mu maksymalne tarcie ale nie ponad przewidziane normy! To nie jest spawanie wisko na sztywno!

 

Oczywiście, że wisko nie służy do nadawania dźwięku i też po takim zblokowaniu temperatura silnika może być nieznacznie niżasza - szczególnie w zimę ale jak pisałem nie stwierdzam ani ja ,ani znajomi którzy też tak zrobili ,żadnych negatywnych skutków.

Edytowane przez Curunir
Every weapon needs a master.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Był ostatnio podobny temat i chlopaki sugerowali koncowy tłumik firmy KM.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=28380 z tego co piszą wydaje mi się że by Cię taki zadowolil.

 

Nie polecam KM. :nienie: Miałem w innym samochodzie jakieś 3 lata temu. Po pierwszych 3 miesiącach zrobił się nie do wytrzymania głośny (na początku było cicho). Po pół roku na puszce zaczeła wyłazić rdza. Po roku miałem dziurę. :nienie:

Opublikowano
Witam ja założyłem do swojej Beci stożek i strumiennice i jestem zadowolony moc wzrosła powyżej 3tys.obrotów zbiera sie dużo lepiej. Stożek odizolowałem od ciepłego powietrza i jest okey. Pali tyle samo , dźwięk sie zabardzo nie zmienił i chce założyż jakis końcowy wydeszek żeby był delikatny basik !!! Jaki polecacie wydech ??
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.