Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, chce cos zrobic z dzwiekiem silnika w moim aucie, co prawda to tylko 1.8 ale chcialbym by troszke ładniej chodzil, jakos strumiske moze czy stozka albo wydeszek? sam nie wiem pomozcie prosze..
Opublikowano

Kolego, coś czuje ,że możesz być ostro zjechany za ten temat ;)

 

Po 1. Było wieeele razy wałkowane - poszukaj.

Po 2. Zauważyłem, że ludzie z forum nie lubią takich modyfikacji :mrgreen:

 

Pozdrawiam.

Every weapon needs a master.
Opublikowano

zjechany?

po to jest forum by pytac przeciez, a poza tym przejrzalem te tematy i nic co by mnie zainteresowalo to nie wyczytalem, jedni tak pisza inni inaczej, moze tu sie znajdzi ktos kto cos sensownego napisze w tym temacie.. pozdro.. :8)

Opublikowano
Strumienicy nie polecam bo słychać auto tak jakby ktos w wiadro walił. stożek to też nienajlepszy pomysł bo osłabisz autko - zbyt dużo ciepłego powietrza będzie zasysało. Jednak nikt z tego forum cię nie zjedzie jeśli zmienisz wydech na SUPERSPRINT. Są dedykowane pod twoje autko a producent gwarantuje przyrost mocy ;)))

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano (edytowane)

Tutaj też jedni by pisali tak a inni inaczej :mrgreen:

 

Jeśli chodzi Ci tylko o dzwięk spod maski daj spokój ze stożkami i innymi pierdołami. Wsadź nakrętkę pod bimetal wiska i ciesz się dźwiękiem rodem z odrzutowca :cool2:

Edytowane przez Curunir
Every weapon needs a master.
Opublikowano (edytowane)

Stożek napewno zmieni dzwiek pod maską w wyniku zasysania powietrza, bedzie to ładny dzwiek ale jego barwa i intensywnosc zalezy od tego jakiego stozka uzyjesz.

Strumenica w miejscu kata napewno zwiększy tobie poziom chałasu całego układu wydechowego i przy odejmowaniu nogi z gazu przy wysokich obrotach moze powodowac lekkie wystrzały wtórne czyli takie delikatne strzelania, jezeli chcesz sie zdecydowac na strumenice polecam odrazu jakis tłumik w miejsce orginalnego z jakims basowym pomrukiem ale zeby to nie był jakis tłumik który da tobie poziom chałasu ze trzeba bedzie zatykac uszy tylko delikatny basowy pomruk cos na styl Remusa

 

 

Jezeli stozek odizolujesz od komory silnika, i podasz mu chłodne powietrze z zewnątrz bedzie super. Umiejscawiając go w miejscu orginalnej puszki jest jak najbardziej ok i nie bedzie prioblemów z dolotem i odizolowaniem od ciepła silnika

Edytowane przez Dragon240-BMW Klub Polska
Opublikowano
jesli chodzi o ten filtr powietrza K&N to chyba nie jest stozek? bo wsumie jesli wchodzi do tej standardowej obudowy od filtra powietrza to bylo by dobre rozwiazanie, ciekawe ile to kosztuje?
Opublikowano
panowie co sadzicie o ...

 

Tobie ma się podobać. Dzwięku i tak nie usłyszymy ,a osiągów pewnie i tak nie polepszy.

No ale spróbuj sobie z tą śrubko o której pisałem. Nakład finansowy zerowy a dzwięk jakbyś co najmniej 6 garów miał :cool2:

Every weapon needs a master.
Opublikowano
Odnosnie dziwieku jak z odrzutowca. Słyszałem w BMW 5 E39 taki dziwiek jak z odrzutowca to był silnik 4,4 litra chyba. Miała ona ponoc zamontowaną jakąs koncówke wydechu co dawała taki szumiący dzwiek, ale jak to jechało to az wyszedłem zobaczyc co to. Potworny szum i gwizd naprawde jak nisko przelatującego odrzutowca tego sie nie da opisac. Ponoc ludzie przez pewien czas jak gosciu to miał zamontowane w tej miescowosci wychodzili na ulice zobaczyc co sie dzieje. Niesamowite wrazenie. Nie do opisania słowami
Opublikowano
To wkładka; jest skonstruowana tak jak stożek(materiał) i trzeba ją myć. Cena na allegro to 140zł

 

Krismax ma racje. Ja przy swojej 2.0 mam stożek i będe go zmieniał na wkładke K&N. Stożek zasysa duuuużo gorącego powiertrza, a przy ostrym dawaniu jest tak rogrzany że dotknąć go nie można.

 

Koszty stożka są praktycznie identyczne jak wkładki, do stożka trzeba doliczyć kolanko+kawałek power rury.

 

P.S Krismax ładnie ostatnio ojechałeś Maleckisa :)

Opublikowano
a mogłbys mi dokładniej napisac o tej śróbce cos wiecej?
Wkładasz pod bimetal sprzegła wiskotycznego zwykłą nakrętke wymuszając otwarcie zaworka co z kolei powoduje ciągłe załączenie wiska i spory szum powietrza.Jest to sposób bezpieczny i odwracalny w przeciwieństwie do jego zaspawania-nie obraca się z obrotami silnika tylko z max ustalonym dla niego tarciem.
Every weapon needs a master.
Opublikowano
no sproboje z ta nakretka, masz tak zrobione w swojej? czyli to bedzie ze wiatrak bedzie sie caly czas obracal tak jak by byl na krotko podłączony?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.