Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, temat juz wrzucalem, skasowano. Otóż caly czas jest cos. Sciagalem juz glowice, uszczelka byla cala, puszczalo na szpilce od glowicy... Gdzie wszystkie sruby sa 10tki, jedna byla wkrecona 12stka. Bez tulejowania sie nie obeszlo, glowica splankwana, nowa uszczelka itp. Wszystko zlozone, pieknie ladnie... wygladalo, ze ok. Weze nie pecznialy, tylko gdzies woda ubywala.. Mowie pompa wody, bo cos bylo tam modzone... Nie wymienilem jej. Spadl mi ze dwa trzy razy wąż, wczoraj puscil na opasce wyrzucilo cala wode i zaczela leciec woda po chlodnkcy... Chlodnice dodam, ze przed rozebraniem glowicy wymienialem.. Przy uciskaniu weza slychac jak zasysa powietrze, woda leci caly czas.. Nie mam sil juz do tego samochodu... Jak sobie woda gdzies pomalu ubywala, to bylo przez jakis czas idealnie, cisnienie w wezach 1bar, temperatura nawet nie drgnela... Pomocy.. Znowu glowica/uszczelka ? Oplaca sie to robic wgl ? Czy sprzedac trupa... Moje e39 to 2.5 170km z gazem.
Opublikowano
Zwyczajnie masz gdzieś małą nieszczelność a jak Ci ubędzie płynu to w to miejsce jest oczywiście powietrze, które ma znacznie większą rozszerzalność temperaturową. Układ musi być dobrze odpowietrzony i bez nieszczelności. Polecałbym Ci raczej na zimnym silniku odpalić auto na kanale i obserwować od dołu i góry z latareczką, czy gdzieś nie cieknie tak chociaż z godzinę.
Opublikowano
Jutro kupuje pompe wody i termostat z obudowa. Mam pytanie czy chlodnice znowu musze nowa kupic czy mozna ja jakos uszczelnic, zakleic ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Siema, skonczylo sie, ze dzisiaj przykechalem z nowym silnikiem bo w tamtym prawdopodobnie peknieta glowica lub blok. Silnik 2.8 z e46 tylko, ze sa inne wtyczki. U mnie jest jedna dluga, a tu kilka malych. Jakies problemy z przerobieniem są ? Przejsciowki, cos ? Z gory dziekuje za pomoc
Opublikowano
Kupilem caly komplet z wiazka i kompem. Nie sprawdzalem, raz glowice juz robieralem, niestety nie sprawdzili jej na szczelnosc.. A caly czas cos nie tak bylo, cisnienie w ukladzie, a w oleju pokazal sie majonez.
Opublikowano
Moj silnik to M52, kupilem od e46 2.8 M52 98rok. Komputer wszystko jest, tylko wtyczki. Ponoc sa jakies przejscjowki, ale pozniej moze nie dzialac np. Obrotomierz
Opublikowano
Ale skoro masz inne wtyczki to zapewne kupiłeś M52TU(podwójny vanos) bo gdyby dwie jednostki były takie same to miał byś wszystko plug & play
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Dzisiaj zadzwonil do mnie mechanik, ze ja mam czujnik walu z przodu, a w drugim silniku jest z tylu, ze moze byc problem z ustawieniem i moze zle odczytywac.. Podpowiecie cos ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.