Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Niedawno stałem się posiadaczem tego samochodu. Mam jeden, mały problem wynikający w sumie z mojej niewiedzy.

Mam w iDrive Ustawienia -> Tryb sport.

Mam do wyboru 3 opcje:

Napęd

Podwozie

Napęd i podwozie

 

Cały czas musi być wybrana jedna z 3 opcji i nie mogę wybrać, żeby nie było żadnej. Nie ma też jakiejś opcji Komfort czy coś w tym rodzaju.

Mam wrażenie, że auto jest cały czas twarde i chodzi w tym trybie sport.

Jak to wyłączyć? Nie chcę, żeby tryb sport był aktywny, chcę jeździć na komfort.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

bmw.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tam ustawiasz które elementy "przechodzą w tryb sport " po wciśnięciu przycisku sport obok dźwigni zmiany biegów. Podobnie jest z eco-pro. Definiujesz które elementy przechodzą w ten tryb.

 

Sent with handy.

Opublikowano

Panowie zapytam: konfigurując tryb sport wiadomo napęd dotyczy tego ze skrzynia przeciąga biegi , utrzymuje możliwie wysokie obroty.

Na co wpływa funkcja podwozie ?

Moim zdaniem na pewno nie na układ kierowniczy bo w dalszym ciągu trzeba kręcic jak w autobusie (brak u mnie progresywnego sportowego układu kierowniczego)

siła wspomagania też chyba się nie zmienia przynajmniej tego nie czuję.

Na podwozie też nie amortyzatory (zawieszenie) mam standardowe więc na co wpływa opcja podwozie w trybie sport.

Dziękuję pozdrawiam Radek

8 5oo km uszkodzony EGR - wymiana na gwarancji !!!! Trzaski w drzwiach przednich od strony pasażera do sprawdzenia.(Drzwi naprawione obluzowana mata wygłuszająca). Wymiana zaworu EGR na gwarancji, Wymiana chłodnicy EGR na gwarancji.

To na tyle problemów wszystko działa poprawnie.Przebieg 106 000 km.

Opublikowano
Czy masz obok dźwigni zmiany biegów przełącznik (ECO PRO - SPORT ewentualnie COMFORT-SPORT)?

 

Jeśli tak, to zmieniasz nim właściwości jezdne samochodu. W Menu konfigurujesz tylko właściwości trybu Sport.

 

Witam.

 

Nie mam takiego przełącznika. Jedynie od czujników parkowania, zjazdu oraz kontroli trakcji.

 

Pozdrawiam

bmw.jpg
Opublikowano
Jakbyś miał amortyzatory o zmiennej sile tłumienia wtedy byś poczuł. Jeśli nie masz, to zapewne nie ma żadnego wpływu...

Kwota za ten wynalazek nawet nie powala na kolana w cenniku widzę 4400 zł.

Lecz to kolejna rzecz do serwisowania i pózniejszej wymiany, a wiadomo standardowy amortyzator znacznie pewnie trwalszy jak i tańszy niż coś regulowanego.

Z drugiej strony do zawieszenia sportowego (a takie posiadam) da się przyzwyczaić i może ono przypaść do gustu (na równych drogach oczywiście) w związku z czym 4400 zł kosztowałby tylko tryb comfort ale jednak do wydania kasy musiałby mnie ktoś mocno przekonać i i poprzeć to jazdą testową.

 

Tak czy siak w funkcji sport mogli darować sobie punkt PODWOZIE.

8 5oo km uszkodzony EGR - wymiana na gwarancji !!!! Trzaski w drzwiach przednich od strony pasażera do sprawdzenia.(Drzwi naprawione obluzowana mata wygłuszająca). Wymiana zaworu EGR na gwarancji, Wymiana chłodnicy EGR na gwarancji.

To na tyle problemów wszystko działa poprawnie.Przebieg 106 000 km.

Opublikowano
Mam u siebie EDC oraz zmienny sportowy układ kierowniczy i uważam, że to dobrze wydane pieniądze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy masz obok dźwigni zmiany biegów przełącznik (ECO PRO - SPORT ewentualnie COMFORT-SPORT)?

 

Jeśli tak, to zmieniasz nim właściwości jezdne samochodu. W Menu konfigurujesz tylko właściwości trybu Sport.

 

Witam.

 

Nie mam takiego przełącznika. Jedynie od czujników parkowania, zjazdu oraz kontroli trakcji.

 

Pozdrawiam

Mozna wykodowac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kwota za ten wynalazek nawet nie powala na kolana w cenniku widzę 4400 zł.

Lecz to kolejna rzecz do serwisowania i pózniejszej wymiany, a wiadomo standardowy amortyzator znacznie pewnie trwalszy jak i tańszy niż coś regulowanego.

Z drugiej strony do zawieszenia sportowego (a takie posiadam) da się przyzwyczaić i może ono przypaść do gustu (na równych drogach oczywiście) w związku z czym 4400 zł kosztowałby tylko tryb comfort ale jednak do wydania kasy musiałby mnie ktoś mocno przekonać i i poprzeć to jazdą testową.

 

Tak czy siak w funkcji sport mogli darować sobie punkt PODWOZIE.

 

Wg mnie, to bardzo dobra inwestycja. Czuć dużą różnice. Póki się nie porówna dwu samochodów to można myśleć, że nie warto. Bez amortyzatorów ze zmienną siłą tłumienia w F25 nie można wydobyć całego potencjały podwozia.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Czy masz obok dźwigni zmiany biegów przełącznik (ECO PRO - SPORT ewentualnie COMFORT-SPORT)? ...

Nie mam takiego przełącznika....

Mozna wykodowac

 

Wykodować? Czyli mam na siłę jeździć w trybie sport lub jeździć na komputer? Myślałem bardziej, że może u mnie nie ma takiej opcjo bo nie mam przełącznika ECO-SPORT-COMFORT, a ta opcja w iDrive to jak przełączniki telefonu w kierownicy - są bo są, ale telefonu nie ma.

bmw.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W trybie sport rowniez układ kierowniczy inaczej pracuje, jest twardszy, bardziej sportowy, choć samo przełożenie sie nie zmienia, jeśli nie ma opcji układu progresywnego.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.