Skocz do zawartości

E39 530i 231km,moc 162km(rozwiązanie: zapchany katalizator)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po dłuższej nieobecności. Załączam wykres z hamowni. Różnica jest jak było na początki 162km to teraz pokazała 223.1km i 304nm. Drugi wykres przeprowadzony na gazie.

43fd2dd836a3bb27med.jpg

 

zerknijcie czy wszystko jest ok z tym wykresem.

dół mu troche nie wyszedl bo sam powiedzial ze zle wcelowal z biegiem tak jakby. Auto w automacie.

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
60 Kunia więcej przez zapchane katy ja wczoraj wymieniłem 1 kata bo dzwonił niemiłosiernie rozsypała się ceramika w środku przebieg 230 tyś i poza dzwonieniem środek był spoko jak na 230 tyś
Opublikowano

Panowie, a jak można sprawdzić katalizatory, bez wyciągania i rozcinania? Czasami jadąc z niskimi obrotami słychać dziwne brzęczenie, nie jest to jakieś dzwonienie tak jak prętem w wiadro, ale takie głuche bez rezonansu, obstawiam że bardziej prawej strony z okolic skrzyni biegów, albo w miejscu łączenia skrzyni i silnika.

U mnie faktycznie też mam muła, ale musze jeszcze zrobić DISę, ostatnio zrobiłem też wymianę odmy, możliwe że jeździłem na dziurawym dolocie jakiś czas (2-4 miesiące), czy przez to mogłem usmażyć katalizatory? Przypiseszając mam wrażenie jakby samochód chciał iść do przodu, ale ktoś go trzymał z tyłu.

Opublikowano
te katy żeby sprawdzić to tylko i wyłącznie kamerka taka na giętym przewodnie z monietorkiem, inaczej bez wykręcania ich sie nie da sprawdzić. najlepiej ściągnąć kolektory z nimi.
Opublikowano
Mi dzwoniło coś i ciężko wyczuć gdzie dzwoni bo tak rezonans przewodzi że masakra ale to katalizator rozsypała się ceramika i dzwoni na niskich obrotach wymieniłem kata śruby i uszczelkę kolektora ,śruby trzeba palnikiem podgrzać i wymienić na nowe uszczelkę też bo stara teraz cisza i spokój a starym jak potrzepie w rękach to dzwoni masakra :mad2: pewnie ktoś umył silnik nagrzany karcheram i szlag trafi kata :cool2: więcj edynie wykręcić i sprawdzić
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Witaj Karusek65, powiedz mi gdzie hamowałeś auto w automacie bo jestem z pod Wrocławia a nie każdy umie to z hamować i bzdury wychodzą na wykresie . pozdrawiam :)
Opublikowano
Na pierwszej stronie tematu jest Agma-Tuning
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
....Po wywaleniu wszystkiego, wgraniu softu do DME pod Euro2 czyli bez sond za katalizatorem auto normalnie pocisk. Aż mi oczy wyszły na wierzch, że to auto może tak jeździć. Jeśli macie dobre odczyty z przepływki, nie bierze wam oleju i ogólnie dobrze pali ale jakoś tak słabo idzie, polecam zerknąć na katalizator a najlepiej wyciąć go zapobiegawczo, wgrac soft pod EU2 i odpiąć sondy za katalizatorem. Błędów na tym sofcie od sond nie będzie. Polecam.


.

Czesc,

Co wstawiles zamiast katalizatorow? Jakis tlumik? strumiennice?

CZy ktos wie, gdzie w wawie moze mi ktos ten soft wgrac?

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
Witam po dłuższej nieobecności. Załączam wykres z hamowni. Różnica jest jak było na początki 162km to teraz pokazała 223.1km i 304nm. Drugi wykres przeprowadzony na gazie.

43fd2dd836a3bb27med.jpg


zerknijcie czy wszystko jest ok z tym wykresem.

dół mu troche nie wyszedl bo sam powiedzial ze zle wcelowal z biegiem tak jakby. Auto w automacie.

Pierwszy raz widze, zeby na osi X zamiast obrotow byly km/h, moze dlatego ten wykres taki dziwny, chociaz wraz z predkoscia na jednym biegu beda rosly tez obroty liniowo.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, mam problem z mocą w silniku m54b30 w E39, samochód został kupiony niedawno i od razu czułem, ze cos jest nie tak... Jedzie, ale brakuje tego czegos... Szukam przyczyny już jakiś czas i postanowiłem poszukać porad tutaj, ratujcie... Dołączam wykres z hamowni... Wygląda na to, ze spadek jest po całości, co może być powodem?! https://zapodaj.net/0ba56817acfc2.jpg.html
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Pewnie katalizatory ja w końcu wywaliłem kąty dałem sportowy kolektor schmiedmann końcowy od mgmotosport wkładka k&ni i w aucie przybyło sporo mocy przy 240 tyś obydwa były rozleciane i goniły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.