Skocz do zawartości

<t>Jak model wybrac ??</t>  

2 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Następnym razem będzie ban!!!Zapoznaj się z forum!!

 

 

Witam wszystkich.

 

Ze względu ze mój wcześniejszy post został usunięty zakładam nowy ponieważ posty są o wszystkich modelach a nie o jednym a dodatkowo są to posty z 2012r a teraz mamy 2017r. Bardzo proszę administratorow żeby nie kasowali mojego postu ponieważ przyda się to innym użytkownikom którzy zamierzają kupić E60 535d i maja dylemat.

 

Przymierzam się do zakupu E60 w granicach do 50 tys interesuje mnie rok 2007 - 2010r na dzień dzisiejszy posiadam E39 530D 184 km i nie mogę powiedzieć złego słowa na ten model oprócz typowych napraw turbiny uszczelnienia pompy wymian zawieszenia.

 

Zastanawiałem się nad zakupem teraz benzyny 530i N52B30 lub N53B30 ale dużo jest opinii negatywnych więc odpuściłem temat.

 

Będę wdzięczny za pomoc przy wyborze dwóch modeli E60 535D (ile KM) lub 530D (ile KM) z tego co się odwiedzałem o tych modelach to padające serowniki świec żarowych, wymiana kolektora ssącego, pękające czasem kolektory wydechowe chyba ze te silniku posiada inne jakieś wady o których nie dowiedziałem się i który model polecacie 535D czy 530D?

 

Jaka jest różnica w spalaniu bo jedni pisza ze 14l pali 535d a inni ze 10l.

 

Może ktoś jest z Warszawy kto posiada model 535d i miałby chwile czasu żeby się spotkać i pokazał mi jak pracuje taki silnik bo 530D 235km miałem możliwość jazdy i kultura pracy była bardzo przyjemna.

 

Bardzo serdecznie proszę posiadaczy BMW E60 535d o wypowiedz w sprawie typowych usterek i kosztów związanych z tym samochodem.

 

Dziękuje za pomoc :cool2:

Opublikowano

Co do silników N53 to jest to już poprawiona jednostka, która nie boryka się już z popularnymi problemami silnika N52. Co do silnika N52 to on również został poprawiony ale należy brać auta od listopada 2008r. bo wtedy wyeliminowano błędy konstrukcyjne. O tych silnikach jest większy temat na forum ale trzeba szukać w dziale serii 3. Co do samego samochodu e60 z silnikiem 272 lub 286KM to większość mówi że lepiej brać mocniejszy bo podobno łatwiej się podnosi ewentualną moc. Po za silnikami i ich usterkami warto zwracać na inne też istotne rzeczy i dość kosztowne. Warto zwrócić uwagę na:

- tarcze hamulcowe (bicie)

- wibracje podczas jazdy przy średnio 100-130km/h

- elektryke wszelkiego rodzaju czy guziki działają itp.

- czy auto pływa po drodze

- czy wystepuje szarpanie skrzyni biegów

 

To tyle co tak na szybko mi się przypomniało bo z tymi problemami borykają sie właściciele e60 i są to kosztowne naprawy więc lepiej unikać aut z takimi objawami. Oczywiście nie mówię że to są typowe problemy tego auta ale po prostu często są poruszane te problemy na forum.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.