Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczow.

Mam pytanie jak w temacie a wiec co z tym rozrzadem?

Wymieniac czy nie??Moze tutaj udzielicie mi jednoznacznej odpowiedzi?Jak dotad spotykam sie ze sprzecznymi opiniami :? Raz slysze,ze wymieniac nie trzeba a innym razem,ze ok.100tys trzeba wymienic bo moze byc problem???Mam nadzieje,ze wreszcie beda konkrety :wink:

Moje autko to F11 535i 306km 94tys.przebiegu

 

Z gory dziekuje za Wasza pomoc

Edytowane przez GRABARZ82
Opublikowano

Tak a może nie...

przeczytaj jeszcze raz swój post i zastanów się kto i na podstawie jakich informacji ma Ci cokolwiek napisać :duh:

Opublikowano
Nie musisz wymieniać rozrządu przy przebiegu 100tyś km. W BMW masz łańcuch, a nie pasek. Wymieniasz go gdy już faktycznie hałasuje podczas jazdy. Spokojnie 500tyś możesz zrobić :D :o

Tak było może kiedyś jak wkładali porządne dwurzędowe łańcuchy, teraz wsadzają jakąś biżuterię i łańcuch już nie jest wieczny... jeśli jednak nie ma niepokojących objawów, a auto nie było upalane to raczej chyba nie ma co przesadzać... zawsze można podjechać dla świętego spokoju do jakiegoś warsztatu i niech ktoś osłucha lub podpiąć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów...

Opublikowano

Nie poliglota, tylko obywatel szanujący swój język ojczysty.

Przecież takie błędy to jakaś masakra ;p

Wracając do tematu - ja mam u siebie obecnie około 170 kkm i żadnych, nawet najmniejszych odgłosów rozrządu nie słychać, a jeszcze nie był robiony (520d 184KM).

Owszem, podobno te łańcuchy nie są już takie mocne, ale dlaczego dziwisz się dla "pół bańki" dla rozrządu na łańcuchu? Mam też Jaga XJR z 94' i przy przebiegu chyba już 350 kkm jest jeszcze ok.

Opublikowano
Mówi się, że kiedyś maksymalną żywotność części samochodowych ustalał inżynier, teraz robi to księgowy... ;-) Śmieszne, ale jakże prawdziwe ;-/
Opublikowano

Koledzy. Rozrząd w n55 jest dość trwały. Łańcuch najczęściej wytrzymuje wiele. Ten sam łańcuch jest w wielu modelach benzynowych bmw. Częsta przypadłość silników z serii N to vanos i elektrozawory vanos. W zasadzie łańcucha się nie wymienia tylko vanos jak zaczyna siać błędami. Zresztą na vanosy jest akcja serwisowa na n55 dla pewnych roczników. Ja właśnie załapałem się w 135i.

A biorąc pod uwagę ze ten sam rozrząd jest w najnowszej m3 i m4 gdzie musi przenosić raczej mocniejsze traktowanie to raczej powinien należeć do tych mocniejszych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.