Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moja bunia z 2000 roku 4.4 zaczęła mi robić dziwne rzeczy...

Gdy odpalam silnik na zimnym delikatnie trzęsie nim pali się oczywiście czek. Gdy złapie juz temp. To zaczyna coś Piszczec tak jak by z tyłu silnika to jest dźwięk piszący może jak bardziej gwizd. A gdy odkręcić korek oleju wszystko uciecha momentalnie i zaznaczam że korka nie mogę swobodnie odkręcić i go unieść zasysa go do środka. Chciałem nadmienić ze jednocześnie miałem awarie czynnika temp. oczywiście wymieniłem dwa i w tym jeden jest w obudowie termostatu i nic się nie poprawiło wskazówka wchodzi na czerwone pole to wszystko się stało w jednym czasie. Myślałem że wymienię czujniki i po sprawie a tu nic się nie dzieje. Do brałem się do odmy wygląda na sprawną dołączyłem węże i i niby działa tzn. Podczas pracy silnika zacząłem kombinować z odma oczywiście była na miejscu i były zachowania przy pracy silnika wypiłem ja i przeczyscilem i tyle ciśnienie na cylindra ch jest ok nawet bardzo ok. Niewiem gdzie zajrzeć

Po musicie pozdrawiam

Opublikowano
Ja mialem podobna awarie tzn zawsze rano jak odpalalem i ruszylem to bylo slychac piszczenie po przejechaniu ok 1km przestawalo okazalo sie ze odma (zamiennik)ktora wymienialem rok temu ta membrana w jednym miejscu sie zagiela lekko i dodatkowa zaciagal lewe powietrze z otworka na ktorym mialem brak takiej zaslepki tutaj widac na filmiku okolo 20 sekunda taka rozowa zaslepka jej nie mialem i tamtedy zaciagal lewizne https://www.youtube.com/watch?v=-VJbQbLARkg.Ja juz przerabialem temat nieszczelnosci wymienilem okolo 20 uszczelek,wokol kolektora ssacego.Jak trzesie ci z rana moga byc cewki,moze zalane cewki olejem pod deklami czesta przypadlosc M62 V8 przerabialem temat.Na pocztek na porzadny komputer z nia podjedz i do fachowca co ogarnia Bmw szczegolnie silniki V8.A temperatura to cos masz nie tak jakies nieszczelnosci moze masz zapowietrza sie? jest ogrzewanie w kabinie?caly uklad chlodzenie do przejzenie,oczywiscie u siebie to samo mialem a wiec wymienilem prawie caly uklad chlodzenie (pompa wody ciekla,termostat z grzalka profilaktycznie chlodnica wody pocila sie,nowy odpowietrznik,zbiorniczek wyrownawczy przerkrecony gwint do odpowietrznika i gorny waz do chlodnicy, wszystkie obejmy po dokrecane od wezy wody bo czesc sie odkrecila.Niestety auta leciwe duza moc wszystko sie rozszczelnia.Wysztkie naprawy wykonalem 80% prawie samemu takze jestem z siebie zadowolony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kiedy to przegrzewanie się pokazuje, w korku jak stoisz dłużej, czy również jak auto jedzie? Viskoza się spina, sprawdzałeś ją? Jaki płyn chłodniczy zalany, czy przypadkiem nie woda?
Opublikowano
Membrane w odmie masz pęknięta i nie reguluje podciśnienia, które na wolnych obrotach jest spore, a największe jak masz wysokie obroty i robisz hamowanie silnikiem. Korek powinieneś móc normalnie odkręcić, jeśli bardzo mocno zasysa, to membrana dziurawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.