Skocz do zawartości

E90 N43 czerwona kontrolka oleju


Patrick96

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ok, odpięte. Auto odpala więc nie jest źle 😅

Czyli teraz pompa działa na maksa cały czas, czy ma to jakieś "skutki uboczne"? Pozostaje mi czekać na jakąś dłuższą trasę żeby zobaczyć czy lampa alladyna wywali na zegarach czy nie...

Dzięki za szybką odpowiedź bo sam się bałem odłączyć ta wtyczkę, nie wiedziałem nawet że to taki w sumie łatwy dostęp tam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To nie tak. Pompa zawsze dziala tak samo, od silnikow n43 w benzynie oraz b47 w dieslu, zastosowano dodatkowy zawor na glownej magistrali (pod ekologie) aby zmniejszac cisnienie na wysokich obrotach (czesc oleju wraca do miski). Po odpieciu czujnika cisnienia ten zawor po prostu nie pracuje i cisnienie jest "po staremu", im wyzsze obroty, tym wieksze cisnienie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie pojawi sie. Mam auta klientow, ktore juz pare lat tak jezdza. Najlepsze jest to ze ten blad, wywala niskie cisnienie, nie ma nic wspolnego z cisnieniem oleju (ono jest prawidlowe), z mojego "grzebania" w tym temacie wynika ze sterownik silnika zle cos interpretuje podczas dopalania nox ale nie bede wchodzil juz w ten temat... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam wszystkich forumowiczów.  Ja też barowałem się z niskim ciśnieniem oleju w N43 i oczywiście wymieniałem to co było podejrzane. Natomiast jest jeszcze jeden temat o którym przekonałem się zupełnie przypadkiem szukając powodu niskiego ciśnienia. A mianowicie smok oleju. problemem jest jego nieszczelność i nie chodzi tutaj o oring na połączeniu z pompą tylko jego rozszczelnienie na zgrzewie. Łatwo to sprawdzić dmuchając nawet ustami w jedną z rurek a drugą zatykając. W zasadzie to zaczynam podejrzewać że przy kolejnym silniku z tym problemem należało by od tego zacząć bo zrucona miska w kolejnym silniku i to samo. Nie twierdzę też że powyższe elementy układu smarowania opisywane na forum nie są przyczyną ale czytając nie natknąłem się na taki problem ze smokiem. I nie mówię tu o jednym takim przypadku tylko kilku. Może się komuś przyda i może zostanie uratowany jakiś silnik dzięki temu co napisałem. Mi sie jednego nie udało uratować . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.