Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBANU31050BX99690

Kod typu NU31

Typ 523I UL (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N53

Pojemność skokowa 2.50

Moc 140

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2007-06-19

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, czarne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S868A SPRACHVERSION NIEDERLAENDISCH Wersja językowa, niderlandzki

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S2SBA LM RAEDER STERNSPEICHE 242 BMW LA wheel, start spoke 242

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uwaga jest prosta.

Auto z Belgii? - łatwizna, prosisz o car-pass i masz wszystko.

Nie ma tego dokumentu, nie ma złudzeń.

Wtedy zapominasz, że o niej myślałeś...

PS1.

A że sprzedający koloryzuje z datą produkcji, rokiem modelowym, mocą, to i szanse maleją...

PS2.

Wiesz, że N53 190KM w E60 523i jedzie jak jedzie, trochę pali, a o gazie w tym silniku nie ma mowy?

Że o innych chorobach nie napiszę, niektóre przy naprawdę małych przebiegach..., wkleję link

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Serwis w Belgii potwierdza, ze w 2015/2016 był na przeglądzie przy 98tkm, wiec przebieg +/- jest potwierdzony. Więcej niestety mi nie powiedzieli przez telefon.

 

Programik Auto-Records, pokazuje cos takiego:

 

2017-01-03 Schoten 111,000 km Inspection

2016-10-10 Schoten 108,000 km Inspection

2016-05-13 Schoten 102,000 km Inspection

2016-04-30 Schoten 101,000 km Inspection

2015-06-16 Schoten 90,000 km Inspection

2015-05-04 Schoten 88,000 km Inspection

2015-01-27 Wijnegem 84,000 km Inspection

2014-07-29 Wijnegem 79,000 km Inspection

2014-03-05 Wijnegem 76,000 km Inspection

2013-08-16 Wijnegem 71,000 km Inspection

2013-05-16 Wijnegem 25,000 km Inspection

2013-05-08 Wijnegem 69,000 km Inspection

2013-02-04 Wijnegem 67,000 km Inspection

2012-12-21 Wijnegem 65,000 km Inspection

2012-07-24 Wijnegem 59,000 km Inspection

2012-05-07 Wijnegem 56,000 km Inspection

2012-04-19 Wijnegem 55,000 km Inspection

2012-02-27 Wijnegem 53,000 km Inspection

2008-10-31 Wijnegem 12,000 km Inspection

 

 

I moje pytania:

Czy ten programik jest całkowicie wiarygodny? Trochę te 25tkm w 2013 świadczy jakby bazie danych rozjeżdżały się daty z kilometrami, ewentualnie pomyłka przy wpisywaniu w komputer BMW.

Jeżeli nie jest, to nie ma dalszych pytań, ale jeżeli jest to:

- dlaczego nie ma przeglądów między 2008-2012

- dlaczego są 4 wizyty w roku, i to co "kilka" km..pytanie retoryczne ;)

 

CO do silnika, oczywiście że wole wtrysk pośredni, najlepiej 3l 231KM. Realia jednak są takie, że bardzo trudno jest znaleźć e60, które jest nie lakierowane, nie polerowane, nie picowane, nie ma czegoś z lampami, nie ma wygniecionego środka itd...Dodatkowo raczej chce samochód po liftingu. Ten po opłatach wyjdzie ok 43,000 PLN. Uważam że to rozsądna cena za słabo wyposażony egzemplarz (brak xenonow, brak automatu, brak 2 opon etc..) z przebiegiem trochę ponad 100tkm. Na plus oryginalny lakier i wnętrze w bardzo dobrym stanie.

Jednak po mimo tych plusów, się trochę waham. Z bmw-bimmer com nie dostałem jeszcze raportu.

 

 

Pozdrawiam

Aleksander Malanowski
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z bmw-bimmer com nie dostałem jeszcze raportu.

 

Pozdrawiam

 

Pańska płatność została odrzucona. Zapewne otrzymał Pan maila z taką informacją z systemu DOTPAY SA.

 

Gdyby ponownie dokonał Pan transakcji (do godziny 21) wykonamy zlecenie dzisiaj.

Opublikowano

DRAY

Wszystko sie zgadza, doszedł dzisiaj mail o odrzuceniu.

Jednak udało mi się sprawdzić na własną rękę w ASO w Belgii (Schoten).

Stan licznika się potwierdził. Jednak Ilość serwisów w jednym roku zdecydowanie mnie odwiodły od kupna samochodu....

 

Jednak poszukamy e39 530i, albo przed liftowej 528i. Do 40,000 PLN powinno się kupić dobry samochód, który będzie służył przez lata.

 

Bardzo Panowie dziękuję za pomoc, mieliście duży wpływ na to że wzrosła moja czujność odnośnie N53 i zacząłem czytać. Egzemplarz o którego pytałem, byłem praktycznie gotowy kupić w niedziele. Mało tego ustaliłem już cenę i z sprzedawcą byliśmy po słowie.

Zaznaczam, iż sprzedawca nie jest niczemu winien. Poza tym nie ma obowiązku informować mnie iż N53 to nie udana jednostka, a ten egzemplarz wyjątkowo często bywał w serwisie.

 

Pozdrawiam

Aleksander Malanowski
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E39? O ile technicznie wszystko wyprowadzisz o tyle blacharka w tym modelu jest bardzo słaba. Z korozją nie wygrasz....

 

Powiem Ci inaczej, ten egzemplarz wyjątkowo rzadko odwiedzał ASO.

Myślicie że porządnie serwisowane e39 czy też e38 nie jeździło do ASO równie często?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.