Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Jestem nowym użytkownikiem forum. Niedawno, bo miesiąc temu zacząłem przygodę z BMW serii 1 - rok produkcji 2005, przebieg 191tys. km., serwisowana.

Zrobiłem nią ~3tysiące kilometrów, po zakupie wymieniłem olej, filtr powietrza i oleju.

Niestety, ale w środę stało się coś niedobrego, wracając z pracy było wszystko normalnie, żadnych zastrzeżeń, ale dojeżdżając do domu straciła moc (wtedy też zapaliła mi się rezerwa i od razu na stacje - myślałem, że to pomoże), prawie wcale nie reagowała na pedał gazu, zaczęła kopcić na czarno, dodatkowo zaobserwowałem, że dziwnie odpala.

Dalej turbina zaczyna ciągnąć od 3tys. obr., ale dodatkowo dochodzi dziwny gwizd, gdzie wcześniej go nie było.

Proszę o pomoc w temacie i wyrozumiałość-jestem nowym użytkownikiem.

Z góry dziękuję za wszystkie spostrzeżenia i pomoc w temacie.

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam serdecznie,

Jestem nowym użytkownikiem forum. Niedawno, bo miesiąc temu zacząłem przygodę z BMW serii 1 - rok produkcji 2005, przebieg 191tys. km., serwisowana.

Zrobiłem nią ~3tysiące kilometrów, po zakupie wymieniłem olej, filtr powietrza i oleju.

Niestety, ale w środę stało się coś niedobrego, wracając z pracy było wszystko normalnie, żadnych zastrzeżeń, ale dojeżdżając do domu straciła moc (wtedy też zapaliła mi się rezerwa i od razu na stacje - myślałem, że to pomoże), prawie wcale nie reagowała na pedał gazu, zaczęła kopcić na czarno, dodatkowo zaobserwowałem, że dziwnie odpala.

Dalej turbina zaczyna ciągnąć od 3tys. obr., ale dodatkowo dochodzi dziwny gwizd, gdzie wcześniej go nie było.

Proszę o pomoc w temacie i wyrozumiałość-jestem nowym użytkownikiem.

Z góry dziękuję za wszystkie spostrzeżenia i pomoc w temacie.

 

A więc:

 

Może spadła jakaś rura i jest nieszczelność, albo jakiś czujnik źle wskazuje powietrze (przepływomierz, czujnik doładowania).

Może EGR przeszkadza.

 

Jak kopci na czarno to bardziej to na wtryski wygląda.

 

 

A może Ci auto zassało coś i zatkało filtr powietrza.

 

Zacząłeś od spraw podstawowych i spojrzałeś pod maskę?

Kolejnym etapem jest diagnostyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.