Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko posiadam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia bmw e39 w silniku 3.5v8

A stało się tak że pękł przewód co idzie do elektrozaworu nie dostała temperatury i zmieniłem przewód zalalem płynem i odpowietrzalem korkiem na chłodnicy i jest tego problem ze przejade Ale i łapie temperaturę ponad pion A co najważniejsze ogrzewanie wszystko działa tyle ze górny wąż chłodnicy ciepły A dolny jak i chlodnica są letnie czy układ może być jeszcze zapowietrzony czy termostat jest winny ?

Opublikowano

No samochód łapie pion nie patrzyłem Na test nr 7 górny wąż jest gorący A dolny i chlodnica chłodna

 

A co do odpowietrzania to odpalalem wlaczalem nawiew na 32 stopnie i na pierwszy bieg i patrzyłem plyn robiłem też tak że zostawiłem na noc na wzniesienu przodem i płynu dolewalem

Opublikowano

Ja bym sprobowal jeszcze raz odpowietrzyc ja u siebie w M62 robie to tak:

na zimnym silniku ustawiamy na zaplon 2 pozycja ustawiamy nawiew na 32 stopnie i na maksa dmuchawe, odkrecamy korek od chlodnicy i odpowietzrnik przy chloldnicy i lejemy po sam korek i obserwujemy czy odpowietrznikiem leca babelki z plynem.Po tym zabiegu odpal pojedzil i zobacz co sie bedzie dzialo.w test nr.7 mozesz wejsc tylko jakie masz zegary z dwoma przyciskami i czy z jednym?

Opublikowano
Właśnie dziś w mieście poszła mi wskazówka na czerwone pole. Padnięty termostat - a wymieniony na nowy wraz z obudową jakies 2 miesiące temu!!! Do tego układ zapowietrzony. Oczywiście termostat nowy. Do tego okazało się, że uszczelki na korku zbiorniczka całkowicie są sparciałe i pocięte. Nie zauważyłem tego wcześniej. Kupiłam nowy korek. Mój mechanik twierdzi, że odpowietrzamy zawsze na zimnym silniku. Zalewamy zbiorniczek i jeżeli nie mamy pompki - takiej nakręcanej z manometrem to można dmuchać przez cienką szmatkę ustami tak długo aż z odpowietrznika przy termostacie i drugiego obok wlewu płynu chłodniczego będzie lecieć tylko płyn bez powietrza.
Pozdrawiam.
Opublikowano

Po co dmuchawe na max? F wystarczy 1 kreska.

 

Bi odpowietrza się na zimnym. Mo, na dmuchać ja tak robiłem jak, nie chciała płynu wciągać. Przed tym jak przestajesz dmuchać musisz zakręcić odpowietrznik bo znowu zassie powietrze. I tak do czasu jak nie zacznie lecieć płyn bez powietrza. Pompka niepotrzebna bo płyn po wlaniu pod korek wciągnie grawitacyjne ale nie na odpalonym silniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.