Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wydech raczej odpada, na sport już jest wystarczająco głośny, to jest daily car, zamęczył mnie by ten wydech aftermarketowy

 

raczej chodziło mi o zrobienie wydechu "aktywnego", klikamy i jest cichy, w drugą stronę klikamy i ryczy, sapie i strzela na redukcjach :D

coś w deseń armytrix:

https://www.armytrix.com/product/bmw-f13-m6

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Chętnie bym to zrobił, tylko nie chce tyle kasy na sam wydech wydawać, nie wiem ile ten arytmixa , ale akropovic ~25k coś tańszego , aktywnego to 16k, już nie pamietam firmy
Hmmmm
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Orientujesz się czy to jest ten sam silnik co był montowany od połowy lipca 2012 roku w 6er czy były jakieś modyfikacje ? Oczywiście mam na myśli silnik 449km
Opublikowano

To jest ten sam silnik. W f13 był montowany 408 konny w latach 2010-2012 po 2012 już był 450 konny tylko oraz w f06 od początku produkcji tylko 450 koni. Co i tak jest mało, ale już sobie z tym poradziłem ;-)

 

Coś tam poprawili w tym silniku, podobno mniej awaryjny od 408 konnego

Hmmmm
Opublikowano

Wgrywałeś softa ? tam z tego co widziałem całkiem duża poprawa osiągów jest po samym chipie.

Miałeś okazję robić pomiary RL przed i po ?

Opublikowano

Mam teraz 545 koni i 751 niutonow, robiłem pomiar 3,9 do setki. Docelowo mialobyc 800 niutonow ale ucieka mi ciśnienie na jednym przewodzie od turbo i muszę wymienić. Teraz to jakoś już jedzie, takiego cl 63 amg po lifcie nosem wciągnąłem, c63 amg c207 to przy 200km/h był z 3 długości za mną. Te 100 koni więcej i 100 niutkow robi kolosalna różnice przy wyższych prędkościach, bodajże wczoraj audi s7 jakoś na autostradzie się trzymał tak do 180km/h , później 200-250 to już baty konkretne

 

Robiłem w kreatorze mocy, wieczorem wstawię pomiar

Hmmmm
Opublikowano

Do 100 to już jest konkret jak m6 przy czym na mokrym wciągniesz takie m6 nosem.

Ja to swoim e63 miałem okazje z 640d i łeb w łeb mimo że tam x drive.

Spotkanie z Twoim 650i skończyłoby się konkretnymi batami :cry2: :cry2:

Pewnie u Cb można jeszcze wyciągnąć dużo więcej ale jak auto na gwar to chyba nie ma sensu za dużo modyfikować.

Opublikowano

I to jest program 500+, który popieram :D

 

Bardzo ładnie. Jakbyś był w okolicach Aleksandrowskiej to chętnie sprawdziłbym ile moja odstaje :)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

480 wyszło w serii, nikt na 100% nie grzebał, w tym modelu nie ma takiej możliwości. Trzeba wyjąc sterowniki, rozwiercic i odblokować złącze OBD, wtedy dopiero można coś grzebnać. Różnica w jeździe kolosalna, głównie dlatego ze moment jest większy dostępny od mniejszych obrotów. Teraz auta poniżej 500 koni i podobnej masie nie mają podejścia, 450 konną audi s7 wytarłem podłogę na autostradzie.

 

Efekt uboczny chipa jest jeszcze taki ze średnie spalanie spadło mi z 16,7 na 15.0 litra

Hmmmm
  • Moderatorzy
Opublikowano
Masz jakiś pomiar jak autko jedzie pow. 100 km/h ? Moc podobna do m6 więc byśmy zobaczyli ile xdrive spowalnia.
Opublikowano
480 wyszło w serii, nikt na 100% nie grzebał, w tym modelu nie ma takiej możliwości. Trzeba wyjąc sterowniki, rozwiercic i odblokować złącze OBD, wtedy dopiero można coś grzebnać. Różnica w jeździe kolosalna, głównie dlatego ze moment jest większy dostępny od mniejszych obrotów. Teraz auta poniżej 500 koni i podobnej masie nie mają podejścia, 450 konną audi s7 wytarłem podłogę na autostradzie.

 

Efekt uboczny chipa jest jeszcze taki ze średnie spalanie spadło mi z 16,7 na 15.0 litra

Ładny bonus dostałeś w serii... :cool2:

Opublikowano

Super, że fabryka dorzuciła tyle mocy w prezencie :). Widywałem do 20KM więcej, ale 31KM to już jest naprawdę bardzo duży bonus!

 

 

Gratuluję 500+, może wrzuć jakieś video od 100 do 200. Wygląda na to, że wstydu przy //M6 nie ma :twisted:

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.