Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałem się was doradzić w sprawie wydechu, otóż mam zamiast kata coś mocno pordzewiałego i zapewne katem nie jest. Chciałbym kupić kata ze znanego portalu aukcyjnego dedykowany zamiennik, tylko mogę wybrać albo wkład ceramiczny albo metalowy.. Co mam wybrać ? A może założyć tłumik zamiast kata także dedykowany bo i takie coś jest w ofercie producenta ? Dodam tylko że auto jest bez LPG.

Zapomniałem dodać że autko nie ma mocy tak powyżej 2500-3000rpm. Na kompie zero błędów...

Opublikowano
Ceramiczny wkład "delikatniejszy" i pewnie mniej wytrzyma niż metalowy, ale na jego korzyść przemawia niższa cena. Skoro latasz na samej benzynie bierz ceramikę, bo metalowe bardziej polecane do aut z instalacją LPG. Z tym brakiem mocy to może być, winna tego braku katalizatora lub przypchany ten wytwór co masz założony u siebie. Chociaż według tego co czytałem wcześniej to braki mocy w układzie bez kata występują raczej w dolnym zakresie obrotów
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź i poradę. Chce kupić dedykowany wiec montaż we własnym zakresie, chce go połączyć na specjalną opaskę +paste, tylko nie wiem jak wygląda sprawa takiego połączenia, czy lepiej spawać...

 

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie lepiej spawać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak przypuszczam masz katalizator pod autem. Pamiętaj o tym że dedykowane katalizatory są razem z rurami do kolektora wydechowego.
Opublikowano

Właśnie o to chodzi że z rurami do kolektora będzie łatwiej wymienić, bo spawacz ze mnie żaden. Znacie polska firmę JMJ produkującą Katy? Bo ich produkt chcę założyć...

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Osobiście oglądałem bosala i jakościowo ok. Różnica w cenie jmj-bosal pewnie znikoma. Co założysz to i tak będzie lepiej niż teraz. Rozmawiałem kiedyś z diagnostą na badaniu i problemem e39 z katalizatorem pod autem jest taki że bardzo długo się on nagrzewa o szybko schładza. Diagnosta zalecił mi wówczas kupienie katalizatora do możliwie jak większego silnika ( oczywiście z głową :-))
Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanko, na chwile obecną mam urwane po jednej śrubie na łączeniu rury z kolektorem, pewnie reszta też się zerwie przy próbie odkręcenia wiec będę potrzebował 6 nowych śrub M10X40, i tu pytanie czy zwykłe z castoramy będą ok czy muszą być jakieś odporne na zrywanie i temperaturę, bo w ASO 1 sztuka chodź po 41zł

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Kup zwykłe śruby w klasie 8.8, czy to będzie śruba w ocynku czy czerniona to bez zróżnicy ;-) Kupisz takie w dowolnym sklepie z artykułami metalowymi :D
Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi, jutro lecę do Castoramy :D

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Już kupiłem śruby, nie mieli w sklepie 8.8 w ocynku to wziąłem z nierdzewki A2-70, ponoć niewiele słabsze... Zobaczymy co z tego wyjdzie...

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.