Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, już jakiś czas borykam się z wyskakującym błędem DPF na wyświetlaczu IDrive.

Problem rozpoczął się jakiś miesiąc po usunięciu filtra, a dodam, że całą procedurę usunięcia wykonałem w jednym z POLECANYCH warsztatów w pomorskim.

Wybebeszona została cała pucha, a następnie magic usunął DPF programowo (trochę to trwało). Tak jak piszę, po miesiącu pojawił się znany komunikat na wyświetlaczu: "Particle filter Possible to continue Journey

Possible reduction in engine power

Have the problem checked by your BMW Service"

Pojechałem do warsztatu z reklamacją i po podpięciu kompa magic stwierdził, że do wymiany jest czujnik ciśnienia DPF.

Szczerze mówiąc ta diagnoza mnie nie przekonuje. Nie jest tak, że po usunięciu programowym DPF ten czujnik nie powinien już być brany pod uwagę?

Poszperałem po forum i wniosek jest taki, że po usunięciu DPF nie powinny się już pojawiać żadne błędy z nim związane.

W przyszłym tygodniu wybieram się na wymianę oleju do tego warsztatu i chcę całkowicie zamknąć tę sprawę.

Pozdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam, już jakiś czas borykam się z wyskakującym błędem DPF na wyświetlaczu IDrive.

Problem rozpoczął się jakiś miesiąc po usunięciu filtra, a dodam, że całą procedurę usunięcia wykonałem w jednym z POLECANYCH warsztatów w pomorskim.

Wybebeszona została cała pucha, a następnie magic usunął DPF programowo (trochę to trwało). Tak jak piszę, po miesiącu pojawił się znany komunikat na wyświetlaczu: "Particle filter Possible to continue Journey

Possible reduction in engine power

Have the problem checked by your BMW Service"

Pojechałem do warsztatu z reklamacją i po podpięciu kompa magic stwierdził, że do wymiany jest czujnik ciśnienia DPF.

Szczerze mówiąc ta diagnoza mnie nie przekonuje. Nie jest tak, że po usunięciu programowym DPF ten czujnik nie powinien już być brany pod uwagę?

Poszperałem po forum i wniosek jest taki, że po usunięciu DPF nie powinny się już pojawiać żadne błędy z nim związane.

W przyszłym tygodniu wybieram się na wymianę oleju do tego warsztatu i chcę całkowicie zamknąć tę sprawę.

Pozdr.

Tak jak piszesz.

 

Nie powinno być błędów związanych z DPF.

Czujnik nie jest używany gdy czujnika nie ma.

 

Nie został poprawnie 'wyprogramowany'.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aż nie chce mi się wierzyć, że tak mnie "w konia" zrobił :nienie:

Może nie umi

Opublikowano

emulatora na pewno nie ma, usuwałem DPF w profesionalnym warsztacie gdzie robią tylko beemki. Nie wiem jak mam sprawdzić czy został programowo wyrzucony, jakie powinny byc parametry na tych dwóch czujnikach przed filtrem (temp. i ciśnienia) zero?

 

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.