Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy jest jakaś duza różnica pomiędzy turbinami? Mam wstawiona w E39 530d 193km od X5 turbine GT2256V. Auto śmiga ale wydaje mi sie, przed wymiana jeździło lepiej.

Zastanawiam sie nad ewentualna wymiana jezeli to wina turbiny.

 

Tomek

Opublikowano

Żeby e39 530d jeździło lepiej to trzeba wstawić turbinę od e60 530d 218KM - oznaczenie ma GT 2260V. Wystarczy zamówić / dotoczyć kołnierz/przejściówkę na wąż od intercoolera i obrócić trochę muszlę zimną i wszystko pasuje pod fabryczne węże z e39.

Ja u siebie wstawiłem turbinę od e60 ale 525d 177KM bo ta z e60 530d jest za duża i przy moim silniku 2.5D niestety byłby już spory lag i turbo robiłoby robotę od ponad 2000 obr , co dla mnie jest nieakceptowalne.

Pzdr.

Opublikowano

Witam

 

Czytałem o GT2260V, może pójdę ta droga :)

 

A co do GT2256V. Czy ktoś może napisać, czy mogę na tej jeździć czy lepiej wymienić? Czy wstaje tak samo szybko jak GT2556V? Bo szukam w necie jakiś różnic (przekroje, wielkość, łopatki itp. ) ale nie mogę znaleźć różnic.

Czymś sie musi różnic, auta z tych samych lat a dostały inne turbiny.

 

pozdro.

Tomek

Opublikowano

Niby turbina o oznaczeniu GT2256V siedziała także w e39 530d 184 i e46 330d 184KM. Jeździć na tym możesz- silnikowi nic nie zaszkodzi. Z tego co piszą na forach to oryginalna turbina z e39 530d 193KM różni się od tej GT2256V jedynie głębokością osadzenia wirnika od strony wylotu spalin. Czy różnią się wydajnością - tego już nie wiem. Trzeba by zagaić kogoś kto siedzi trochę w turbinach.

Pzdr.

Opublikowano

Witam

 

Pościągałem rury, aby dojsc do turbiny. Przetarłem tabliczkę i .... uśmiech na twarzy ze zdziwienia.

Bylem świadomy, ze to GT2256V. Okazało sie, ze to turbina o numerach "2248906H" i ma lekko zdarty napis, ale jak sie dobrze przyjrzeć, to widac GT2556V :)

Zmylilo mnie tez co innego. Sprzedawca mówił, ze to od E53 X5. Jak ja wymieniałem, to gruszka była pod innym katem (jest bardziej w linii prostej z rura wlotowa powietrza). Gruszka ma takie ustawienie, jak turbiny GT2256V (sprawdzilem na aukcjach alledrogo). Prawdopodobnie, ktos ja wkładał do X5 przekładając wspornik gruszki aby weszła przy łapie silnika. Kupilem ja, bo byla prawie nowka - rozbili auto po wstawieniu turbiny :)

 

Czy taki kat gruszki może zostać? Jest troche mniejszy niz oryginalnie. Czy ma to wplyw na geometrie? Uchwyt gdzies mam w piwnicy, moge wymienic, pytanie czy jest sens.

 

PS. Czy tak gruszka "434855-0015" ktora jest na alledrogo będzie pasować? Jezeli nie, zna ktos stronke gdzie moge kupic gruszke? (ale ni chinska, najlepiej garett)

 

 

pozdro,

Tomek

Opublikowano
Możliwe że jak ktoś przekładał gruchę to ją źle wyregulował, tutaj kwestia podpięcia pod kompa i sprawdzenia jak doładowuje, a co do turbin szkoda kasy na gt2260 lepiej zrobić gt2556 na hybrydę, bedzie lepiej wstawała i i więcej dawała, a cena ta sama, max w środę do mnie dotrze taka zabawka
Bandit Machine Wagon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.