Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przy wypadaniu zapłonu naturalna kolejność to świeca - cewka - wtryskiwacz, fakt, że w n43 te ostatnie dość często padają, ale mimo wszystko zawsze warto zaczynać od świec, szczególnie jak nie wiadomo kiedy były wymieniane.

 

Witam mam podobny problem przy odpalaniu obroty skacza silnik lekko trzęsie (320i 170KM przebieg 143tys) wymieniłem świece i 1 cewkę bo taki pokazywało błąd i po kilku dniach co jakiś czas problem powraca objawy jak wyżej (pomimo zamiany cewek) nastepnie ponowne sprawdzenie świec i jedna jest ,,mokra,, wstawiona nowa i tez ,,mokra,, teraz chyba wymiana wtryskiwacza ??? używany chyba nie ma sensu ?? GDZIE KUPIĆ NOWY I ILE 1 SZTUKA MOŻE KOSZTOWAC ???

 

dzięki za podpowiedzi pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko nowe, bo w n43 padają jak muchy, coś koło 800,- za sztukę, trzeba zakodować po wymianie. Wcześniej warto podpiąć się z inpa lub ista i zweryfikować stan wszystkich wtryskiwaczy. Wejdź na www.realoem.com i znajdź numer wtryskiwacza, wpisz w google i wybierz najlepszą ofertę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak coś mam 3 wtryskiwacze ze swojego samochodu. Jeden z nich jest uszkodzony. Najprawdopodobniej wiem który.

Cena za wszystkie to 150zł.

Przebieg przy wymianie około 112 tys.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tylko nowe, bo w n43 padają jak muchy, coś koło 800,- za sztukę, trzeba zakodować po wymianie. Wcześniej warto podpiąć się z inpa lub ista i zweryfikować stan wszystkich wtryskiwaczy. Wejdź na http://www.realoem.com i znajdź numer wtryskiwacza, wpisz w google i wybierz najlepszą ofertę.

 

Ok rozumiem i dzięki za pomoc jak ogarnę temat to napiszę co z tego wyszło :)

Opublikowano
Jak masz mokra swiece to wstrzymaj sie z wtryskiem - sprawdz iskre i kompresje

 

Po zamianie swiecy i cewki z 4 na 3 auto przy pierwszym odpaleniu nadal zle chodziło (falowały obroty i drgania silnika) ale dzisiaj rano i przed chwila odpalało normalnie i po podłączeniu do kompa nie pokazuje wczesniejszego błedu ,,wypalanie zapłonu na 4 ,,

co o tym sądzić ??? ciekawe co będzie jutro..... :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czy miedzy komputerem a cewka nie ma jakiegos sterownika?

Jak masz mokra swiece to na pewno nie jest to wina wtrysku...

Opublikowano
A czy miedzy komputerem a cewka nie ma jakiegos sterownika?

Jak masz mokra swiece to na pewno nie jest to wina wtrysku...

 

prawdopodobnie problemem będzie wstawione odcięcie zapłonu ......w poniedziałek się wyjaśni

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
odciecie nie ma nic do tego bo problem dotyczy jednego gara

 

wymienione świece wymieniona cewka i przy odpalaniu obroty nadal falują silnik zle pracuje czasami mocno trzęsie prawie chce zgasnąc (częsciej tak jest jak silnik jest ciepły ) trwa to około 10-20 sekund po podłączeniu pod kompa pokazuje tylko kilka błędów odn czujnika NOX co dalej z tym robic jak to naprawic ?? a i wydech jest okopcony wygląda ze nie spala do konca

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia wtryskiwacze, już w inpa można to zrobić i będzie coś widać. Dawaj te błędy, zrzuty z inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Do sprawdzenia wtryskiwacze, już w inpa można to zrobić i będzie coś widać. Dawaj te błędy, zrzuty z inpa.

 

5 minut temu nastepujace błedy :

30EA

2AF4

2AF2

2AF6

2AF9

to jest czujnik NOX , nowy to koszt 1850,0zł i w zeszłym tygodniu pokazywało wypalanie zapłonu na 4 wymienili swiece i 1 cewkę świeca na 4 była mokra po wymianie za 2 dni tez była mokra - wtrysk nowy 850,0zł co z tym robic od czego zacząć ???

dz za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba zacząć od sprawdzenia pracy wtryskiwaczy oraz wypalenia siarki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Trzeba zacząć od sprawdzenia pracy wtryskiwaczy oraz wypalenia siarki.

 

Jaki jest dobry sposób na wypalenie ??? 5 dni temu jechałem przez 20minut na 3 biegu przy obrotach 2800-3100 czy to cos dało ??

Opublikowano
Trzeba zacząć od sprawdzenia pracy wtryskiwaczy oraz wypalenia siarki.

 

Jaki jest dobry sposób na wypalenie ??? 5 dni temu jechałem przez 20minut na 3 biegu przy obrotach 2800-3100 czy to cos dało ??

 

Nic to nie dalo.

Jesli robisz to regularnie to 30 minut jazdy powyzej 112km/h i powyzej polowy baku paliwa. Inaczej sie nie wypala. Taki urok naszych aut. Wiem bo sam to przerabiam.

Z podpiętym laptopem sprawdzałem.

Jaki masz poziom siarki? Jesli nie robisz tego regularnie to mozesz miec bardzo zasiarczony katalizator. Auto nawet nawet osluchowo gorzej wtedy pracuje.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Opublikowano
Do sprawdzenia wtryskiwacze, już w inpa można to zrobić i będzie coś widać. Dawaj te błędy, zrzuty z inpa.
Witam maniek21112

Orientujesz sie moze jakie sa dopuszczalne wartości w trscie smooth running values w Ista?

Tam jest przedzial od -200 do +200.

Moje pokazuja mniej wiecej po 30-40.

Na zimnym potrafi trochę telepeac, jeszcze nie za duzo i na cieplym sie uspokaja wiec to raczej wtryski sa problemem.

Gdzies wyczytalem ze powinny byc w okolicach zera...?

Bylbym wdzieczny za odpowiedz.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Opublikowano
Jaki masz przebieg? Masz INPĘ? Jaki jest przedział tego falowania obrotów po odpaleniu?

 

Przebieg to 144tys falowanie 400 - 1200 dziwne jest to ze jest to co jakis czas dzisiaj np wszystko było ok odpalało bez problemów i nie trzęsło silnikiem co kilka dni pali się kontrolka silnika na żółto i za dzień dwa gaśnie no i okopcony wydech :cry:

Opublikowano
Trzeba zacząć od sprawdzenia pracy wtryskiwaczy oraz wypalenia siarki.

 

Jaki jest dobry sposób na wypalenie ??? 5 dni temu jechałem przez 20minut na 3 biegu przy obrotach 2800-3100 czy to cos dało ??

 

Nic to nie dalo.

Jesli robisz to regularnie to 30 minut jazdy powyzej 112km/h i powyzej polowy baku paliwa. Inaczej sie nie wypala. Taki urok naszych aut. Wiem bo sam to przerabiam.

Z podpiętym laptopem sprawdzałem.

Jaki masz poziom siarki? Jesli nie robisz tego regularnie to mozesz miec bardzo zasiarczony katalizator. Auto nawet nawet osluchowo gorzej wtedy pracuje.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

Nie wiem jaki jest poziom siarki ?? miesięcznie robię okolo 3tyśkm w cyklu mieszanym nie przekraczam 120km bo nie ma gdzie co ile trzeba zrobić to wypalanie ?? pojade na A1 i przejade 140/godz przez 30 minut nie ma problemu i musi byc 3/4 czy moze byc na ful ???

Opublikowano

Tym autem trzeba regularnie jedzic powyzej 115 przy ponad polowie baku.

Niestety mamy bemzynowe silniki ktore prawie niecsa do miasta. Zasiarcza sie katalizator i sa problemy.

Normalnie 30 minut wystarcza ale skoro Ty jeździsz juz dlugo dosc wolno to nie wiem. Trzeba by sprawdzic w Ista badz Inpa.

Mozesz miec full bak. Byle by podczas procesu bylo ponad polowe.

Przejedz sie 60 minut co majmniej 120km/h. Nie powiem Ci czy i o ile sie zmniejszy. Jesli NOX masz sprawny, katalizator nie uszkodzony od siary i reszta jest ok to po 60 minutach powinienes jyz na oko widzuec ze jest lepiej.

Diagnostyka jednak potem i tak by sie przydała.

Taki urok tych silnikow niestety. Miejskie auto to to nie jest.

Opublikowano

A pytanie co ile trzeba robic wypalanie...

W moim przypadku co 700 km mieszanej jazdy to juz chyba max ale spodziewam sie ze to w roznych przypadkach moze byc inaczej.

Co innego jesli sie tym autem jezdzi po trasach czesto. Wtedy nawet o tym pamietac nie trzeba...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam maniek21112

Orientujesz sie moze jakie sa dopuszczalne wartości w trscie smooth running values w Ista?

Tam jest przedzial od -200 do +200.

Moje pokazuja mniej wiecej po 30-40.

Na zimnym potrafi trochę telepeac, jeszcze nie za duzo i na cieplym sie uspokaja wiec to raczej wtryski sa problemem.

Gdzies wyczytalem ze powinny byc w okolicach zera...?

Bylbym wdzieczny za odpowiedz.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Nie wiem jak to wygląda przy nowych, ale na pewno nie 0, jak wyglądają korekcje? Na rozgrzanym i zimnym, gdy telepie nim?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zeszłym tygodniu pokazywało wypalanie zapłonu na 4 wymienili swiece i 1 cewkę świeca na 4 była mokra po wymianie za 2 dni tez była mokra - wtrysk nowy 850,0zł co z tym robic od czego zacząć ???

prawie dwa tygodnie temu pisalem Ci zebys zrobil pomiar kompresji bo problem jest w tym konkretnym cylindrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.