Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podstawowa informacją jest właśnie ciśnienie, sprawdź dokładnie czy nie schodzi powoli, do pompuj, przekręć stacyjke i wykasuje kontrolke, mnie schodziło powoli kilka dni i ciągle się zapalała. Od klocków i od płynu są inne kontrolki. Może też być mechaniczne uszkodzeń opony która daje taki odczyt, ostatnie to ABS bo te czujniki ciśnienienia, nie są tak naprawdę czujnikami ciśnienia, tylko pobierają informacje dzięki ABS, obrocie kół, jeśli jest inny to się zapala kontrolka.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano

Sprawdź czy któraś że sprężyn nie jest połamana

zacznij od tylnych, należy zdjąć koło i sprawdzić czy jest cała. Kontrola na czepakach na stacji diagnostyczne nic nie wykaże.

 

U mnie przy ułamanym jednym zwoju czasami się kontrolka pojawiała. Jak złamał się kolejny zwój to tarcz hamulcowa zaczęła grzać się do czerwoności a felgi nie można było dotknąć nawet po przejechaniu kilku km.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Kontrola na czepakach na stacji diagnostyczne nic nie wykaże.

 

Wcale się nie dziwię - jeszcze nie spotkałem stacji diagnostycznej wyposażonej w czepaki... :)

 

Za to w szarpaki - i owszem :D

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.