Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Można by było coś więcej powiedzieć gdyby był jeszcze wykres serii (co ten box tak na prawdę daje), a tak jest wykres bo jest.

 

Mówisz, masz:) Dzisiejsza hamownia przy następujących parametrach: RaceChip GTS black mode 6 na benzynie Lotos 95 oktanów VS seria:

CdiYxzy.jpg

Opublikowano
Kurcze, słabiutki niut w serii.

 

Też jestem niepocieszony serią i zastanawiam się na ile jakość paliwa wpłynęła na te osiągi. Na jakim paliwie hamowałeś swojego dimsporta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież w instrukcji jest napisane że wszystkie pomiary są robione na pb98. Niedługo pojadę zobaczyć co moja 330i też z tym silnikiem wypluje
male-bmw-2.png
Opublikowano
Kurcze, słabiutki niut w serii.

 

Też jestem niepocieszony serią i zastanawiam się na ile jakość paliwa wpłynęła na te osiągi. Na jakim paliwie hamowałeś swojego dimsporta?

Spróbowałem na obydwu.

Na 95 wypluwał 250km i Ok. 375Nm (o ile mnie pamięć niezawodzi)

Na 98 260km i 390Nm

Opublikowano
uważam, że całkiem przyzwoity wynik. Przyczepić by się można do spadku momentu w zakresie ~2000-2400 rpm, ale za to góra ładnie wygładzona. Może, jak przedmówca zauważył, słaby niut w serii jest wynikiem słabszego paliwa. Wlej mu rakietowego i zobaczysz co będzie :D
Opublikowano
Pewnie w paliwie leży problem. Boję się że na mocniejszym paliwie zacznie mi szarpać ale oczywiście wleję i sprawdzę. Zależało mi na sprawdzeniu realnych wyników w codziennej eksploatacji i optymalizacji jej. Kto z Was jeździ na codzień na 98?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tylko na pb98 ten sam silnik, ostatnio trasa na v power Shell. Raz na 4 baki leje v power. Nic nie szarpie. Wydaje mi się że 98 jest najrozsadniejszym rozwiązaniem.... Pozdrawiam
male-bmw-2.png
Opublikowano

Obfocili moją piątkę na facebooku. https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE/?hc_ref=ARS0t6683Jb1yUpwtJvYXmgBGr5miQKO6_h5HMoMuUw77wd4FADbHL7m0_wbRuD-tDM

 

Tu trochę lepsze ujęcie: h4r7zDF.jpg

 

 

Poczytałem trochę na forach odnośnie benzyny. W instrukcji jest 95 oktanów oraz informacja o tym że auto ma komputer przeciwstukowy. Biorąc pod uwagę że PB95 ma większą moc zaczynam się zastanawiać czy komputer może zredukować mi moc żeby uniknąć "stuków"?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Czemu jeździsz i stroisz na 95 ? Przecież na 98 z pewnością wynik byłby lepszy ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i67.tinypic.com/1432vsl.jpg

 

 

NIe jest to seria 5, ale ten sam silnik , 30i b48, pomiar na pb98, zimno minus 13 na zewnątrz , w środku lekko na plus

Myślałem że będzie lepiej, wydech nic nie daje ;) :mrgreen:

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz wykres z pb95 i sam wywnioskuj czy nic nie daje :cool2:

U doktora 247km

Oraz 320nm

male-bmw-2.png
Opublikowano

Chodziło mi, że nic ponad serię.

 

Ale masz rację, u doktora na PB95 nie trzyma serii...

 

Ciekawy jestem wyników z power kit na PB98.

 

Co dokładnie lejesz?

 

P.S. Dowiedziałem się w jednym ASO, że AC Schnitzer już testuje power upgrade do 530i.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapewne wyszłoby kilkanaście koni więcej....

Leje Orlena 98, kolega co stroi auta mówi żeby nie łac 100oktanow bo to i tak nic nie da, strata kasy a silnik tego nie wykorzysta a sam jeździ nissanem gtr...

Jakby był power kit bez utraty gwarancji to pewnie się skuszę, ale na ac Schnitzer to mnie nie będzie stać bo to pewnie 10-20k wyjdzie. Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

Co do AC Shnitzer to jest dystrybucja przez salony BMW więc pewnie bez utraty gwarancji.

Powiedzieli mi, żeby wrócić do sprawy pod koniec marca to będę mieli więcej informacji.

Ale faktycznie jeżeli cena będzie 20k za 30KM więcej to też się zastanowię...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.