Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Również jestem zainteresowany. Jak jednak ma się to do gwarancji?

 

Też poważnie myślę o Racechip. W http://unitronic.pl/ koszt ok. 3500 brutto. Teoretycznie powiedzieli, że osiągną 280-290KM i 450Nm. Ale wszystko wyjdzie na miejscu. Myślę, że taki przyrost momentu będzie wyraźnie odczuwalny...

Przed wizytami w ASO lepiej wyjąć moduł (5 minut roboty).

Racechip daje gwarancję na urządzenie oraz jednostkę napędową (pytanie jak to działa w Polsce).

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przed wizytami w ASO lepiej wyjąć moduł (5 minut roboty).

przeciez zapamietuje wszystkie zmiany, jak cos sie zrype robia zdalny test, co nie tak I wysylaja lawete jak sie nie da jechac dalej.

sam bylem swiadkiem jak gosc sie pyszczyl ze mu na gwaranci nie naprawia czegos tam w silniku w 6mc aucie, bo mial wpietego box (zdjety na wizyte) I dostali z centrali ze silnik byl modyfikowany I ma po gwarancji. :evil:

Opublikowano

Jasne. Nie napisałem, że to jest w 100 % bezpieczne. Być może mogą zdalny test zrobić, napewno parametry silnika zapisują się w logu.

Jest ryzyko. Każdy sam ocenia czy chce je podjąć.

Pozostaje do sprawdzenia jak działa gwarancja na jednostkę napędową w przypadku Racechip. Obstawiam, że nie jest tak kolorowo w Polsce.

Opublikowano

sam bylem swiadkiem jak gosc sie pyszczyl ze mu na gwaranci nie naprawia czegos tam w silniku w 6mc aucie, bo mial wpietego box (zdjety na wizyte) I dostali z centrali ze silnik byl modyfikowany I ma po gwarancji. :evil:

 

Dlatego dziwię się, jak tu piszą ludzie, że wystarczy zdjąć i po sprawie - przecież to dziecinnie naiwne :)

 

Jak się instaluje boxa to świadomie ryzykujesz utratę gwarancji - sugestie, aby wyciągać coś tuż przed wizytą, w sytuacji, gdy firma wie WSZYSTKO o Twojej jeżdzie - kierownik serwisu w jednym z salonów to wprost powiedział - są, mówiąc delikatnie, niepoważne

Opublikowano

Tak bo firma to śledzi setki tysięcy pojazdów w polsce, żeby im tylko zabrać gwarancje :mad2:

Zacznijmy od tego, przynajmniej w teorii, że dealer zawsze stoi po twojej stronie, bo nawet na naprawie gwarancyjnej zarabia.

Padnie turbina, to jedziesz do serwisu, jest diagnoza, zamawiają nową, wymieniają, a nie zastanawiają sie czy ty może włożyłeś chipsa czy nie.

Jak mi w F10-tce padła skrzynia, to nikt sie nie zastanawiał dlaczego, tylko zamówili nową, włożyli, 2 dni później auto odebrane, myślę, że troche dramatyzujecie z tą gwarancją.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Mówię to, co słyszałem w serwisie.

Co innego padnięta turbina przy normalnym użytkowaniu, co innego taka, gdzie zobaczą, że moment i moc przewyższa znacznie fabryczne wartości :)

Opublikowano

Sorry, ale w mojej opinii jeśli sterownik silnika nie jest ewidentnie dłubany ( czyt. rozbierany ) jakieś podwyższone wartości z logów, nie są żadnym dowodem, to tylko elektronika i wszystko może się wysypać, a jak turbina padnie, to serwis nie będzie wnikał czemu to się stało, bo turbiny padają i to czasem bez powodów.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Ja nie zamierzam na pewno kombinować, więc nie będę sprawdzał, jak to wygląda.

 

Przykład podany kilka odpowiedzi wcześniej jednak sugeruje, że mody można namierzyć - co na pewno będą negować Ci, co je dostarczają (kasa musi się zgadzać...)

Opublikowano

Znam przypadek kiedy to gosc zapomniał odpiąć czipsa na przeglądzie i potem go znalazł w bagażniku ale nic nie mówili.Inny miał awarie i nie sprawdzali krytycznych przekroczeń obrotów bo jak powiedzieli to droga diagnostyka i postanowili nie wnikać.Te czipsy nie psują silników a producent przecież sam sprzedaje boxy.

3.0i ma zapas mocy chyba do +100KM +

Opublikowano
Ja nie zamierzam na pewno kombinować, więc nie będę sprawdzał, jak to wygląda.

 

Przykład podany kilka odpowiedzi wcześniej jednak sugeruje, że mody można namierzyć - co na pewno będą negować Ci, co je dostarczają (kasa musi się zgadzać...)

 

Z podejściem kasa się musi zgadzać warto też przyjąć do wiadomości informacje od dilerów. Jak patrzysz w ten sposób to nikt nie będzie wiarygodny.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

 

Z podejściem kasa się musi zgadzać warto też przyjąć do wiadomości informacje od dilerów. Jak patrzysz w ten sposób to nikt nie będzie wiarygodny.

 

Na razie mamy w tym wątku informację od dilera plus informację od forumowicza, która przeczy tej pierwszej.

 

A każdy niech oceni kto jest bardziej wiarygodny

Opublikowano

Dla tego napisalem ze jak cos dupnie to bedea sie mogli wykrecic.

jak mialem 318d i sprzedawcy sie zapytalem o bmw chip tuning to powiedzial ze nie warto bo za drogo a jak na wasna reke to tylko po gwarancji bo bedzie jak wyzej napisalem.

wszystko "idzie" przez centrale, grawrancyjen itp, zawsze sprawdzaja

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo dawniej diagnostyka była przeprowadzana lokalnie, teraz wszystko przez centralną bazę danych.

Dawniej mogli w serwisie nie chcieć zauważyć, teraz zostaje ślad w bazie... A być może nawet wytyczne...

 

Pierwsza rzecz jaką teraz się robi to zczytanie błędów i innych parametrów silnika, zapisanie w bazie danych.

Czy ktoś wie co tam się dokładnie zapisuje? Tzn. co jeszcze?

 

Send with handy.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. Poniżej obiecany wykres. Nie jest tak dobrze, jak myślałem. Hamownia była robiona na ustawieniu nr 5 (na 7) i na benzynie pb95 z lotosu.

Czy ktoś ze znawców tematu może racjonalnie wytłumaczyć wypłaszczenie wykresu mocy pomiędzy 5000 i 6000 obrotów? Myślicie, że jakość benzyny mogła mieć wpływ na niewielki przyrost mocy i momentu?

 

 

 

 

NbHvPus.jpg

Opublikowano

Może głupie pytanie...

Dlaczego początek wykresu tak się różni?

 

Poza tym faktycznie nie jest dobrze? Jak patrzę na parametry przy powiedzmy 5000 tys. obrotów to jest duża różnica w mocy i momencie. Chyba, że coś nie rozumiem.

Opublikowano

Czekałem kiedy się ten wykres pojawi bo sam jestem zainteresowany aby coś z tego silnika więcej wyłuskać,

ale po tym co widzę to lekka nędza :| Pomijam już kwestie gwarancji ale za te pieniądze +25KM :roll:

Czy w TC P wspominali coś może o możliwości zrobienia remapu w tym silniku? Pisałem do nich w listopadzie

ale na tamten czas wiadomo było tylko że się nie da. Pewnie dzisiaj też się jeszcze nie da ale bardziej ciekawi mnie

czy coś się w tym temacie może zmienić i kiedy. W sumie to kupowałem to auto z myślą że na pewno te 300KM będzie

a tu nie dość że remap nie wchodzi w grę to box daje połowę tego co zakładałem.

Opublikowano

Wzrost momentu jest słaby. Firmy z Warszawy z którymi rozmawiałem obiecują 420-450 NM przy bezpiecznych ustawieniach.

 

Pytanie jak to wyjdzie na żywo, ale jest tydzień na przetestowanie i zwrot urządzenia.

Opublikowano

A jakie to firmy i co dokładnie oferują?

Ja pisałem w listopadzie jeszcze do ECU Perfomance ale tak samo jak w TCP mogli wtedy

zaproponować jedynie box. Nie pamiętam teraz dokładnie jakiego ale z ceną ~10kpln :shock:

Zresztą w TCP podobna propozycja padła.

Opublikowano
Map na razie nie ma. Zresztą obawiam się straty gwarancji i na pewno zostanę przy boxie. Podjadę do TC, żeby zrobili mi wykres na ustawieniach fabrycznych i na wyższym ustawieniu. W sumie, to zaraz po hamowni miałem taki niedosyt, że od razu wrzuciłem ustawienie 6 i okazało się że nie ma szarpnięcia. Może szarpnięcie wynikało z paliwa - wtedy jeździłem na V Power racing? Najbardziej mnie zastanawia wklęśnięcie wykresu na wysokich obrotach. Wszystkie wykresy jakie do tej pory widywałem na boxach go nie miały.
Opublikowano
A jakie to firmy i co dokładnie oferują?

Ja pisałem w listopadzie jeszcze do ECU Perfomance ale tak samo jak w TCP mogli wtedy

zaproponować jedynie box. Nie pamiętam teraz dokładnie jakiego ale z ceną ~10kpln :shock:

Zresztą w TCP podobna propozycja padła.

 

Rozmawiałem z tymi firmami:

 

- Unitronic

 

na obecną chwilę dla tego samochodu mogę zaproponować jedynie dodatkowy moduł zewnętrzny. Pozwoli to na poprawę osiągów oraz zachowanie gwarancji (demontaż przed serwisem jest banalnie prosty i bez problemu można to zrobić samemu).

 

Całkowity koszt urządzenia ze strojeniem na hamowni to 3500zł brutto, do osiągnięcia około 280-290KM i 450Nm.

Używamy boxów racechip oraz dimsport, nie stosujemy tanich modułów z racji na ich awaryjność

 

Jeszcze jedna firma oferowała podobne parametry za podobną cenę, ale nie mogę teraz odnaleźć korespondencji z nimi.

 

Co sądzicie o tym:

http://www.ac-schnitzer.pl/sterowniki-mocy/14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.