Skocz do zawartości

PowerKit BMW G30


kamiloo98

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, a co powiecie na AC Schnitzer do 530D!? Rozumiem że koszt to odlot, ale zachowanie gwarancji do mnie przemawia. Tutaj info z UK http://shop.rossiters.co.uk/performance-upgrades-for-bmw-5-series-g30g31-diesel-from-7523-p.asp wysłałem zapytanie do przedstawiciela w Polsce, czekam na info. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia że przyrost jest do 315 KM a przyspieszenie drgnęło tylko o 0.2s zgodnie z poniższym linkiem : http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_kpl/preisliste_ausgabe_motor_daten_engl.php?Modell=5er-G30/G31&Teile_Nr=121410420-36&ID_NR=25659
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Tylko jedna rzecz mnie zastanawia że przyrost jest do 315 KM a przyspieszenie drgnęło tylko o 0.2s

Wartość 0-100 jest podawana dla dzieci z podstawówki :) tu się wiele nie ugra. Natomiast 80-180 zyskujesz 2.2 s - przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyrost mocy i momentu wygląda imponująco, także przy moim modelu 540xi (400KM i 540Nm):

 

http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_kpl/preisliste_ausgabe_motor_daten_engl.php?Modell=5er-G30/G31&Teile_Nr=1100230350-36&ID_NR=25733

 

Ale już przyspieszenie niekoniecznie. 0,2s do 100tki i 2 sekundy w zakresie 80-180, ale może przy 540i, każdą sekundę urwać jest coraz ciężej, bo wyjściowo ma 10,7s od 80-180, więc Schnitzer obiecuje "tylko" 8,8s :shock: ... Porównam jeszcze dokładnie z MP power kitem, który do setki urywa również 0,2 (ciekawe ile urywa w zakresie 80-180), a kosztuje duuuużo taniej.

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zamieszczam info dla zainteresowanych :

 

Do modelu 540iX producent przewidział zestaw „moc i dźwięk”.

W skład zestawu wchodzi:

 

- Oprogramowanie silnika

- Zestaw naprawczy przekładni hydraulicznej

-Tłumik końcowy M-Performance

-Komplet chromowanych osłon końcówek wydechu

-Osłona zderzaka tylnego M

 

Zestaw zwiększa moc silnik o 20KM 360KM (seria 340KM)

Moment obrotowy wzrasta o 50Nm 500Nm (seria 450Nm)

Przyspieszenie 0-100 Km/h zmniejszone o 0,2 sekundy

Koszt zestawu: 13600pln

Koszt montażu: 4900pln

 

Ceny zawierają podatek Vat

 

Info z ASO .

Larsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam info dla zainteresowanych :

 

Do modelu 540iX producent przewidział zestaw „moc i dźwięk”.

W skład zestawu wchodzi:

 

- Oprogramowanie silnika

- Zestaw naprawczy przekładni hydraulicznej

-Tłumik końcowy M-Performance

-Komplet chromowanych osłon końcówek wydechu

-Osłona zderzaka tylnego M

 

Zestaw zwiększa moc silnik o 20KM 360KM (seria 340KM)

Moment obrotowy wzrasta o 50Nm 500Nm (seria 450Nm)

Przyspieszenie 0-100 Km/h zmniejszone o 0,2 sekundy

Koszt zestawu: 13600pln

Koszt montażu: 4900pln

 

Ceny zawierają podatek Vat

 

Info z ASO .

 

To jest wyjściowa oferta. Ja dostałem na 9 brutto plus 2400 montaż

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kogoś interesuje mam odpowiedź od bmw PL odnośnie PK do bmw 530D

 

"Złe wieści.

Ze względu na jakieś nowe przepisy dot. emisji spalin i koszt związany z wprowadzeniem takich pakietów prace nad Power Kitami dla tych aut zostały całkowicie wstrzymane.

 

Pozdrawiam,

Paweł"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozmawiałem z nimi. Silnik z 530i jest baaardzo podatny na tuning. Bardzo dużo ich zrobili i nie było do tej pory problemów.

Rozsądnie zalecają ok 40-50 KM i 50-70 NM, ale jak klient chce więcej to mogą zrobić więcej.

Wszystkie pomiary, hamownia robią na miejscu. Koszt 2499 brutto + 400 brutto hamownia (lub 499, nie pamiętam).

Operacja nie ma wpływu na gwarancję, ale zalecają wyjęcie sterownika przed wizytą w serwisie (5 minut roboty wg nich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operacja nie ma wpływu na gwarancję, ale zalecają wyjęcie sterownika przed wizytą w serwisie (5 minut roboty wg nich).

 

No nie wiem - w komputerze zapisuje się wiele informacji.

Jak wytłumaczysz np. osiągnięty wyższy moment czy moc w sytuacji, jak silnik padnie?

 

Dla mnie to jesy igranie z gwarancją - i "zabawa" tylko dla tych, co są świadomi.

 

Jak się ktoś boi utraty gwarancji niech jeździ w Sport lub ... kupi silniejszy model, a nie kombinuje z elektroniką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@simsniakiewicz tu nie chodzi o jakieś startowanie z piskiem spod świateł ale płynne przyśpieszenie w innym zakresie mocy .Jeszcze dochodzi bezpieczne wyprzedzanie i nie żyłowanie silnika.Aksamitniejsza praca przy wyższych obrotach i kilka innych ...Jak jeździłeś mocniejszą limuzyną to wiesz o co chodzi .540i nie jest jedynym rozwiązaniem zwłaszcza gdy ma się przeznaczony budżet.

Bmw w 530d 520i sami proponują kit ale za duże tysiące a w 530i nie,tylko dla tego bo 540i przestało by się sprzedawać.

Dzisiaj w innych markach z dwulitrowego silnika fabryczne 400KM to już normalna sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to przy 530i, które jest szybsze niż połowa aut na rynku i myślącym kierowcy, to w zupełności to wystarczy.

Dynamiczne wyprzedzanie jest niebezpieczne - ktoś popatrzy w lusterku, jesteś 200 m za nim, zacznie wyjeżdżać i ... wjedzie w Ciebie

Różnymis amochodami jeździłem, także tymi, co miały gorsze o połowę osiągi niż 530i - i sytuacje, gdzie był stres, wynikały z niewzięcia czegoś pod uwagę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

530i jest za szybkie - powinni wprowadzić jakiś limit 50KM na dwutonowa limuzynę.

Współczuję wszystkim kierowcom z mocniejszymi silnikami jak muszą wyprzedzać.

smisniakiewicz możesz w ASO założyć redukcję mocy taki odpowiednik power kitu w drugą stronę :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
@simsniakiewicz tu nie chodzi o jakieś startowanie z piskiem spod świateł ale płynne przyśpieszenie w innym zakresie mocy .Jeszcze dochodzi bezpieczne wyprzedzanie i nie żyłowanie silnika.Aksamitniejsza praca przy wyższych obrotach i kilka innych ...Jak jeździłeś mocniejszą limuzyną to wiesz o co chodzi .540i nie jest jedynym rozwiązaniem zwłaszcza gdy ma się przeznaczony budżet.

Bmw w 530d 520i sami proponują kit ale za duże tysiące a w 530i nie,tylko dla tego bo 540i przestało by się sprzedawać.

Dzisiaj w innych markach z dwulitrowego silnika fabryczne 400KM to już normalna sprawa

 

dokładnie.

 

Co do "rozwalenia silnika" to rozmawiałem z tunerami, którzy montują https://www.racechip.eu/ i tutaj oprócz gwarancji na samo moduł jest również gwarancja na jednostkę napędową.

Moc 280-290 KM, moment 450 NM. Myślę, że moment robi wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie, więcej mocy i niutonów, ale pomijacie jeden aspekt modyfikacji. Każda skrzynia biegów przewiduje określone obciążenia. Inny ZF jest w 530i inny w 540i i jeszcze inny w 550i. BMW proponując power and sound modyfikuje skrzynię biegów, a przyrost mocy jest nieznaczny. Można zrobić program, można wpiąć sterownik ... ale co na to powie skrzynia biegów ?
Larsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum. Kilka dni temu wrzuciłem boxa racechip GTS Black do mojej 530i g30. Wczepił mi go Pan Artur z Code My Bimmer. Za Jego radą wybrałem właśnie ten moduł. Niestety nie zdążyłem zrobić hamowni przed wyjazdem w Alpy, ale co się odwlecze to nie uciecze..

Moje spostrzeżenia: moduł ma 7 ustawień. Zaczynałem od 7, ale przy wciskaniu gazu skrzynia nieprzyjemnie szarpała, więc zredukowałem do 6. Szarpanie trochę się zmniejszyło, ale nadal mi to przeszkadzało, więc zredukowałem do 5 i jest cudownie! Moment jest odczuwalnie wyższy. Nie ma problemów z przyspieszaniem na wyższych prędkościach. Wszystko pracuje nice and smooth! Leciałem autem w pełni załadowanym w sprzęt narciarski i walizki w 2 dorosłe osoby na niemieckiej autostradzie, najpierw za focusem rs, potem a6 3.0tdi i szliśmy łeb w łeb. Po powrocie do Polski zrobię hamownię i wrzucę na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.