Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mercedes wyciągnął z 2 litrów 380 koni w A klasie, wiec przed BMW jeszcze sporo możliwości :)

 

podobno kiedyś wyciągnęli z 1 litra 1500 KM, a silnik chodził przez 4h (tak mi mówił sprzedawca, jak tłumaczył, dlaczego BMW jest najbardziej innowacyjna marka i daje radość z jazdy) - to ostatnie powtarzał "do porzygu". Nawet jak informował, ze nie będziemy włączać na jeździe testowej trybu Sport+, to tłumaczył "po prostu by to psuło Panu radość z jazdy".

  • Odpowiedzi 404
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli 330i jest produkowany od 2017 to ok.to ten sam silnik ale jeśli starszy to już tylko z nazwy ten sam.

W g30 to zupełnie nowa konstrukcja

 

Czy w 330i słychać bas czy wiertarkę z wydechu?

 

Hahaha ha padłem..... :cool2: :mad2:

Słychać z wydechu m performance fajny dźwięk.

A nie generowany w środku z głośników jak w G30. 4 cylindrów nie oszukasz. Oj chłopieeee tak bo G30 to w ogóle cud miód najlepsze auto i ma specjalnie dla tego modelu stworzone silniki i nie ma ich w innych modelach a 330i to auto dla plebsu :mrgreen:

 

Wczoraj specjalnie przetestowałem 330i aby mieć porównanie i wiedzieć o czym mówię.

W moim odczuciu 330i i 530i przyśpiesza tak samo.Nie odczułem różnicy.Jednak na plus g30 przemawia układ jezdny ,czucie pojazdu i ten cały komfort a w połączeniu z tym silnikiem sprawia że g30 530i jest rozsądnym wyborem .

Dynamicznie będzie .

 

Btw.silnik w 540i to petarda ale nie jest wart takiej dopłaty bo w 90% po naszych drogach i tak nie będzie wykorzystany

Opublikowano

Według Ciebie nie jest wart dopłaty!!!!

Dla mnie BMW 5 z silnikiem mniej niź 300 km jest bezsensu.Miałem wziąść 540i a wziąłem 540d.550d i 550i mają trochę utwardzone zawieszenia więc jako samochód rodzinny z dobrym przyspieszeniem mój wybór padł na diesel-a 320 km.

Opublikowano
Gratulacje.540d to super jazda .Jak ktoś robi długie trasy to disel się szybko zwróci i eksploatacja jest opłacalna
Opublikowano

Jednak na plus g30 przemawia układ jezdny ,czucie pojazdu i ten cały komfort a w połączeniu z tym silnikiem sprawia że g30 530i jest rozsądnym wyborem .

Dynamicznie będzie .

Panowie możecie powiedzieć jakie opcje macie jeżeli chodzi o przekładnię kierowniczą i zawieszenie. Jeździłem ostatnio G30 530d w sedanie i byłem bardzo zawiedziony prowadzeniem.

Mianowicie auto jeździ jak limuzyna a nie jak BMW.

Fakt faktem że na prostej nie jest źle, choć za bardzo się buja, ale tor jazdy trzyma. Na ciasnych łukach nie czuć drogi, przechyla się i nurkuje jak jakiś mustang.

Czy ktoś z was jeździł lub ma model może ze zwykłym utwardzonym zawieszeniem M nie tym regulowanym - może jest lepiej ???

To regulowane to niby fajny bajer, ale na sport nie jest twardo - bardzo mała różnica na łukach - jedynie dziury gorzej wybiera.

 

Jeżdżę w tej chwili 330d E91 na M zawieszeniu i tam to sie prowadzi i czuć auto na łukach.

G30 ma wiele zalet ale tej przyjemności z jazdy mi zabrakło. A kusi bo cichutko w środku i piękna jest.

Opublikowano

Większe auto to inne prowadzenie

 

Jak jeżdziłem testowo A6 272 KM oraz 530d i 535d to - aby nie drażnić moderatora, który nie lubi, jak inna marka jest lepsza - to wszystkie 3 modele nie dawały takiego wrażenia jak 220 konna benzyna, z napędem na przód.

 

Jak chcesz efekty, to weź co najmniej 540i - i będziesz miał frajdę z jazdy :)

Opublikowano
Nie wiem czy mam zwykłe M czy regulowane (podawałem wcześniej w opcjach)ale prowadzi się lepiej jak 520d.bez M.
Opublikowano
Większe auto to inne prowadzenie

 

Jak jeżdziłem testowo A6 272 KM oraz 530d i 535d to - aby nie drażnić moderatora, który nie lubi, jak inna marka jest lepsza - to wszystkie 3 modele nie dawały takiego wrażenia jak 220 konna benzyna, z napędem na przód.

 

Jak chcesz efekty, to weź co najmniej 540i - i będziesz miał frajdę z jazdy :)

 

 

Czyli z tego wynika, że twoje 530i tez nie da frajdy większej niż skodaRS.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Porównujesz SKodę do BMW? - no proszę :)

 

Co do 530i - silnik jest OK - ludzie kupują mocne auta, a i tak w 95% przypadków jeżdżą tak, że ino pedał gazu naciskają; stąd i decyzja, że nie ma sensu ładować w 540i

 

Moment 350 to ten, co mam teraz - koników trochę więcej, ale i auto trochę cięższe - za to 4x4 więc frajda będzie

 

Nie ruszam też spod świateł z kickdown'em, więc w zupełności jest OK.

 

Przy mocniejszych silnikach jest jeszcze jeden aspekt - ludzie nie są przyzwyczajeni do tego, że masz sybkie auto - jadąc 4 za TIRem zaczniesz wyprzedzać to i tak z dużą dozą prawdopodobieństwa jedno z tych 3 aut Ci wyjedzie przed maskę; ot, polskie podwórko

Opublikowano
Porównujesz SKodę do BMW? - no proszę :)

 

Co do 530i - silnik jest OK - ludzie kupują mocne auta, a i tak w 95% przypadków jeżdżą tak, że ino pedał gazu naciskają; stąd i decyzja, że nie ma sensu ładować w 540i

 

Moment 350 to ten, co mam teraz - koników trochę więcej, ale i auto trochę cięższe - za to 4x4 więc frajda będzie

 

Nie ruszam też spod świateł z kickdown'em, więc w zupełności jest OK.

 

Przy mocniejszych silnikach jest jeszcze jeden aspekt - ludzie nie są przyzwyczajeni do tego, że masz sybkie auto - jadąc 4 za TIRem zaczniesz wyprzedzać to i tak z dużą dozą prawdopodobieństwa jedno z tych 3 aut Ci wyjedzie przed maskę; ot, polskie podwórko

 

bez przesady, koni nigdy nie jest za dużo, zawsze szybciej i bezpieczniej wyprzedzisz

Hmmmm
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
530 diesel - na początku mówili o początku lipca pokazywali mi w systemie na dostarczenie części do PK a teraz ,że przesunęło się i wyjdzie w marcu 2018.... :mad2:
Opublikowano
Już trochę obczaiłem temat i wygląda to tak ,że Schnitzer daje gwarancje 5 lat na to co zamontują ;) Jeśli chodzi o serwis to oni mogą odsyłać w razie problemów...Mimo to nigdy nie mieli problemów z samochodami podrasowanymi przez AC Schnitzer.
Opublikowano
Jeśli chodzi o porównanie G30 a 4 to jest przeskok olbrzymi jeździłem bmw 420 xD - 3 lata bardzo fajnie jeździło mi się i wydawało się ,że cóż więcej chcieć od układu prowadzenia , komfortu jazdy felgi 18 było dość twardo i na dziurach skakało się ale nie narzekałem :) Jeśli chodzi o G30 inna bajka prowadzi się jak po maśle i jestem w szoku jaki jest doskonały układ prowadzenia , komfort jazdy - felgi 19 niski profil a dziury bardzo ładnie wybiera i niczym samochód na poduszkach ogólnie jestem zachwycony bmw 5 i każdemu gorąco polecam bo jeśli jeździł starszą bmw 5,4 to na pewno poczuje dużą zmianę (G30 jeżdżę od kwietnia tego roku) Wracając do PK to chyba wstrzymam się do marca i już zaczekam bo nie chce ryzykować zakładać coś co mogłoby być potem jakąś komplikacją do gwarancji - wiadomo jakie teraz samochody robią i nie znamy dnia ani godziny jak coś nawali :P
Opublikowano

Jakby kogoś interesowało:

 

"Witam,

 

Sterownik mocy ACS

Podnosi moc z 265 KM na 315 KM a moment obrotowy z 620Nm na 705Nm

 

image

 

Cena 15 793 zł brutto

 

Gwarancja 2 lata /100 tys km.(szczegóły w załączniku)

 

 

Można rozszerzyć gwarancje o dodatkowy rok wtedy mamy gwarancję na 3 lata/ 100tys km.

 

Cena 17 327 zł brutto

 

Czas oczekiwania na sterownik ok 10 dni od momentu opłacenia zamówienia.

 

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt."

Opublikowano

Czyli prawie tylko samo, co dopłata do 540d

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Ciekawy wątek, ja jeżdżę obecnie 428i, które oddaje żonie, bo za 3 tygodnie odbieram 540xi. Jeździłem testowa 530i i komfort jazdy bajka, ale chciałem poczuć różnice w porównaniu do obecnego, dlatego wziąłem 540i. Zobaczymy jak będzie:) pewnie wezmę jeszcze pakiet power and sound
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Hmm, jeździłeś 540i z tym pakietem? Kolega w Niemczech właśnie odebrał taka i twierdzi ze na seryjnym jest z kolei zdecydowanie za cicho... ja generalnie jestem z tych, którzy lubią jak z tylu wydech ładnie gada. W mojej obecnej 428i od razu dołożyłem wydech M Performance, bo nic się nie działo z tylu.

Motor w 540i to inna bajka, wiec może rzeczywiście dam mu szansę, głośniejszy wydech zdążę dołożyć, jak już dokładnie odsłucham seryjny;)

 

Czy macie inne opinie w tym temacie?

 

Dzięki z góry

Life's too short to drive boring cars!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.