Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam poliftowy klucz romb, ostatnio zaczął świrować, mianowicie przestał mi otwierać auta, bardzo rzadko reaguje może za 30stym razem otworzy i za następnymi 30stoma razami zamknie... zapas działa bez zarzutów. Co to może być?
Opublikowano
mam jeszcze pytanie, nie będe zakładał nowego tematu,co to może być, że gdy auto po nocy chcę odpalić, to pali po 4-5 obrotach, a gdy tylko odpalę pochodzi z minutę zgaszę, to następny start jest o wiele krótszy, łapie szybciej, może aku , bo świece raczej nie , jest ciepło.. (530d)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia korekcje wtryskiwaczy i wydajność pompy progowej, czyli trzeba podpiąć pod komputer. Z kluczykiem na wymianę baterii możesz wybrać się do jakiegoś elektronika (np naprawa RTV), prawdopodobnie zapłacisz mniej niż u fachowców od kluczyków.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ewentualnie "spadek ciśnienia" w układzie zasilania paliwem. Po nocy cofa Się i trzeba dłużej zakręcić....
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a konieczne jest lutowanie w tym zabiegu?
Tak

A ja z własnego doświadczenia powiem, że nie ma konieczności lutowania.

Tym bardziej, że te akumulatorki nie lubią wysokich temperatur i mogą ulec zniszczeniu.

pzdr

yaz

Opublikowano
jeden wtrysk miałem w zeszłym roku miałem regenerowany, bo przelewał,pompa pod progiem parę miesięcy wstecz wymieniona na pierburga , a korekcje ze dwa wtryski bliskie zeru,a reszta + 1.5,ewentualnie może ten śmieszny zaworek nie trzyma ciśnienia i paliwo wraca
Opublikowano

koledzy na dzień dzisiejszy korekcje tak się prezentują na zimno (tak jak mówię ciut dłużej pali niż na rozgrzanym no i troszkę trzęsie w środku)

 

 

i rozgrzany 90stopni tak :

 

 

generalnie jak się rozgrzeje wszystko jest bez zarzutów, nie trzęsie w środku, ma moc ,trochę przy bucie do końca bąka puści, ale to prawdopodobnie chipował poprzedni właściciel na jakieś 230 ps.

 

i tak jak wcześniej napisałem trzeci wtrysk był regenerowany, bo przelewał na maxa, pali w miarę ładnie, nie na dotyk, ale gdzies 2-3 obroty i łapie, zostawić w spokoju poki co wtryski? bo chyba liczą się korekcje na rozgrzanym?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Korekcje masz niezłe, robiłeś po wymianie wtryskiwacza test przelewowy? Jakieś błędy masz?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a konieczne jest lutowanie w tym zabiegu?
Tak

A ja z własnego doświadczenia powiem, że nie ma konieczności lutowania.

Tym bardziej, że te akumulatorki nie lubią wysokich temperatur i mogą ulec zniszczeniu.

Wymieniałem już dwa akumulatorki:w E39 i w E60. Oryginalnie są lutowane i ja także lutowałem bez najmniejszego uszczerbku dla nich.

Jeśli masz inny sposób to opisz go.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.