Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przydarzyła mi się awaria. W kolektorze ssącym odpadła mi dźwignia sterowania klapami, w zasadzie spadła z ośki a turbina ją wydmuchała na zewnątrz. Na portalach aukcyjnych nie mogłem znaleźć tego kolektora szukając po modelu auta, ale na RealOEM znalazłem, że ten sam kolektor stosowany jest w bodajże w 14 modelach BMW. Poszerzyłem kryteria wyszukiwania i znalazłem identyczny z wyglądu ale z E90 LCI. Po zakupie okazało się że jest zewnętrznie identyczny, ale nie posiada w środku klap. Czy założenie jego do mojego silnika nie spowoduje jakichś problemów?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam chyba nic sie nie stanie nie wien jak w n47 ale w m47 wszyscy (no prawie)usuwają klapki stosując zaślepki

ja osobiście po zakupie usunąłem nie widze zadnej róznicy

Opublikowano
Ja posiadam N47 177km i usunołem klapki jeżdże 2 rok i bez problemu , nawet posiadam kolektor bez klapek jak by ktoś był zainteresowany pozdrawiam..
Opublikowano

@bol133

Czy razem z klapkami wywaliłeś silniczek sterujący, czy zostawiłeś żeby komputer nie generował jakichś błędów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.