Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie,

Od niedawna stałem się szczęśliwy posiadaczem 635 csi 1979r.

W aucie zakochałem się od pierwszych przejechanych km, do tej pory posiadałem MB 129SL 107SLC,

Samochód został wyrejestrowany w 2002 roku, od tej pory właściwie nie używany,

Wymieniłem olej filtry i pomke paliwa nawet 2, swiece polecono i irydowe, kable zostały stare,

Po prawdziwej 2 miesięcznej batli z Wydz Kom. (brak mały brif) udało mi się w końcu wybłagać zarejestrowanie.

Po przejechaniu zaledwie kilkuset km nagle podczas jazdy przestały pracować 3,4,6 cylinder.

Pomyślałem ze może kable, ale po ich wymianie jest to samo, jest iskra a cylindry nadal milczą..

Proszę o ew wskazówki, jeżeli ktoryś z Szanownych Forumowiczów spotkał sie z podobny problemem.

 

Pozdrawiam...

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Wał się obraca?

Sprawdź czy wtryskiwacze na tych cylindrach nie są zapchane/czy w ogóle działają, albo czy komputer silnika daje na nie zasilanie.

  • 1 rok później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak jak kolego sugeruje.... Do tego zawory jak dawno były regulowane? Jesli są podparte to kompresja bedzie uciekac.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.