Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od dawna zmagam się z problemem dziwnej pracy silnika w mojej Buni e46 320cd 150km w automacie. Mianowicie tylko na wolnych obrotach silnik drży i wydaje dziwne dźwięki tak jakby coś bo blokowało. Poduszki pod silnikiem są wymieniona na oryginały pompa wspomagania wymieniona świece żarowe jak i sterownik w jak najlepszym porządku. Wystarczy że minimalnie podniosę obroty silnika wystarczy tylko 50 obr/min i problem znika autko pracuje tak jak powinno. Sam już nie wiem co dalej robić. Tak myślę czy nie jest to spowodowane tym, że sprzęgiełko alternatora jest już do wymiany i teraz pytanie czy e46 320d ma sprzęgiełko alternatora bo w mojej go nie zauważyłem :( Jak wrócę z wyjazdu wstawię pod tym postem link z filmikiem jak pracuje mój silnik w autku. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Opublikowano
zobacz jak chodzi bez pasków

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ściągnąłem pasek alternatora i bez paska chodzi idealnie jak nowe auto. Sprawdziłem czy działa sprzęgiełko w kółku od alternatora jednak ten model go nie posiada i teraz stwierdziłem, że może już napinacz nie dociąga więc zamówiłem nowy. Dzisiaj może go wymienię jak znajdę chwilę czasu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokręć wszystkimi rolkami, zobacz czy koło pasowe nie ma pęknięć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Koło pasowe jest nowe kółka też wymieniałem. Teraz wymieniłem napinacz na nowy i jest tak samo. Przy odpalonym silniku kluczem dociągnąłem napinacz przez co pasek też się mocniej napiął i terkotanie ustało. Zamówiłem teraz nowy pasek ale krótszy o 2 cm zobaczy czy teraz będzie lepiej ale okaże się to dopiero w piątek.
Opublikowano
Problem rozwiązany. Kupiłem o 15mm krótszy pasek alternatora w stosunku do oryginału. Przez co napinacz mocniej napina pasek i terkotanie oraz stuki przeszły. Teraz silniczek mruczy jak na dieselka przystało :)
Opublikowano
a możesz podać dokładne długości pasków jaki miałeś a jaki kupiłeś?

Miałem pasek 6pk 2080 a kupiłem pasek 6pk 2065

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.