Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich :)

Od nie dawna wszedłem w posiadanie tej oto E60 520d LCI z 2007r. Po sprzedaży E91 nastawiłem się tylko i wyłącznie na zakup E92 jednak po obejrzeniu kilku sztuk dość szybko otrzeźwiałem i zauważyłem, że w moim budżecie nie kupię auta, które by spełniało moje wymagania. Później miałem pomysł na E90, ale również ciężko było ze znalezieniem odpowiedniej sztuki. Niespodziewanie nadarzyła się okazja na zakup E60. Auto jest mi bardzo dobrze znane, wiem co było zrobione i również co muszę w nim zrobić, więc tak oto stałem się jego właścicielem. Silniki to ten sam co miałem w E91, czyli 2.0d M47 163 KM po chipie na 197 KM i po wycięciu DPF. Auto jest z polskiego salonu z oryginalnym przebiegiem 214 tyś km. W porównaniu do mojego byłego E91 jest dość biednie wyposażony i kilku rzeczy mi brakuje, jednak mam nadzieję, że z czasem je sobie dołożę. W planach mam kilka modyfikacji oraz muszę zadbać o stronę wizualną.

 

Pierwszy serwis po zakupie:

- końcówki drążków kierowniczych Lemforder,

- tuleje pływające Lemforder,

- klocki tył ATE.

Za 1500 km szykuję się serwis olejowy.

 

34679037070_035b142295.jpg

34255597813_118361d73f.jpg

34255594313_78e611495d.jpg

34679013330_f2407ef5a4.jpg

35026536536_1711f98c42.jpg

Edytowane przez mac1ej
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziękuję ;)

 

Dwa tygodnie temu auto przeszło serwis olejowy:

- Olej MOTUL X-CLEAN+ 5W30 C3,

- Filtr oleju KNECHT,

- Odma separator oleju FEBI,

- Filtr kabinowy KNECHT x2,

- Filtr powietrza KNECHT.

 

35766567632_0a77f022c3.jpg

 

Dzisiaj zająłem się sprawą klapek w kolektorze. Po demontażu kolektora można było zauważyć, że nie są w złym stanie, może jedna miała delikatny luz, ale aby spać spokojnie wymontowałem je i zastąpiłem zaślepkami. Przy okazji wyczyściłem kolektor i EGR chociaż tragedii nie było. Oczywiście wpadł również nowy komplet uszczelek.

 

35548306460_19bf8eb2c3.jpg

35096848724_de29396e1d.jpg

35936767265_68c305748c.jpg

35548308250_3921bf8587.jpg

35804656581_4c4d22a7a2.jpg

 

Cały czas mówiłem, że przydałby mi się kubek jak jeżdżę w trasy, więc ostatnio miałem urodziny i zostałem takim właśnie prezentem obdarowany :lol:, a nawet dwoma :norty:

 

35096846734_d2441f9ef1.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W ostatnim czasie wpadło kilka nowych części:

- Koło pasowe CORTECO,

- Śruba koła pasowego OEM BMW,

- Pasek wieloklinowy klimatyzacji OEM BMW,

- Rolka napinająca SKF,

- Rolka prowadząca SKF,

- Pasek wieloklinowy OEM BMW.

 

Na wymianę koła pasowego zdecydowałem się z uwagi na przebieg (217 tyś km) oraz z powodu lekkich objawów zużycia, ale pewnie jeszcze jakiś czas by polatało, bo tragedii nie było. Przy okazji wymieniłem rolki które już hałasowały i paski.

 

35799766904_cf44e68dce.jpg

36237994150_423a72970d.jpg

 

Po ostatnim umyciu :)

 

36496414431_4c1903914e.jpg

  • 2 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Od ostatniej aktualizacji trochę przy aucie popracowałem :)


Jeżeli chodzi o eksploatacje:


Listopad 2017:

- Sterownik świec żarowych BERU,


Marzec 2018:

- Wycieraczki Valeo First,


Kwiecień 2018:

- Olej MOTUL X-CLEAN+ 5W30 C3,

- Filtr oleju KNECHT,

- Filtr paliwa KNECHT,

- Filtr kabinowy KNECHT x2,

- Filtr powietrza KNECHT,


Czerwiec 2018:

- Przednie amortyzatory z osłonami i odbojami SACHS,

- Ustawienie geometrii.

Edytowane przez mac1ej
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.