Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto to E39 2001r. M54B25.

Po 8h postoju na słońcu odpaliłem auto, kontrolka EML nie zgasła obroty zaczęły gwałtownie skakać od 500-1300 + zero reakcji na pedał gazu i po chwili auto zgasło.

Taki scenariusz powtórzył się chyba z 5 razy, dopiero za 6 auto odpaliło normalnie bez EML i z działająca przepustnicą.

Jutro postaram się podłączyć kompa i odczytać błędy.

Miał ktoś problem z takim zachowaniem auta ? Nigdzie nie mogę znaleźć podobnego tematu.

 

EDIT

Odczytane błędy

5df9724707bc41b0b2d89858f7e2e897.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zajrzyj do przepustnicy, bo błędy dotyczą właśnie jej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
W przyszłym tygodniu planuje wymianę paru rzeczy, przy okazji wyczyszczę przepustnice, jednak martwi mnie to tańczenie obrotów i finalnie gaśnięcie silnika, przecież na biegu jałowym to silniczek krokowy dawkuje powietrze. Zauważyłem też ostatnio, że po dłuższym postoju(+12h) po odpaleniu obroty bardzo falują, słychać jakieś stuknięcia gdy bardzo nisko spadają, gdy nie dodam gazu potrafi zgasnąć, jeżeli od razu zacznę jechać lub potrzymam trochę na lekko podniesionych obrotach wszystko mija gdy wskazówka temperatury tylko lekko się ruszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.