Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potwierdzam to co poprzednicy. Nie zawsze zamyka... trzeba otworzyć drzwi jeszcze raz i zadziała.

 

Byłem tydzień temu na akcji serwisowej M550i, zrobili pełne programowanie i nic się nie zmieniło - dalej czasem nie zamyka. Zgłaszałem z tym problem przed programowaniem.

 

Co gorsze, po tym programowaniu auto zaczęło mi więcej palić i to ponad litr na 100. Byłem zachwycony spalaniem, bo przed programowaniem średnie spalanie z 12k km miałem 11,7 l a teraz jeżdzę tydzień i mam średnie 12,8 l /100... :duh: pojeżdzę jeszcze trochę i jak nic się nie zmieni to wracam do ASO.

 

Byliście juz na tej akcji serwisowej??

 

Ps. Lejecie do m550i 95 czy 98?? Jak to jest z tymi paliwami? Od nowości tankuję tylko verve98, ale ostatnio znajomy mi mówił, że to jest bez sensu...

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

  • Odpowiedzi 548
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Potwierdzam to co poprzednicy. Nie zawsze zamyka... trzeba otworzyć drzwi jeszcze raz i zadziała.

 

Byłem tydzień temu na akcji serwisowej M550i, zrobili pełne programowanie i nic się nie zmieniło - dalej czasem nie zamyka. Zgłaszałem z tym problem przed programowaniem.

 

Co gorsze, po tym programowaniu auto zaczęło mi więcej palić i to ponad litr na 100. Byłem zachwycony spalaniem, bo przed programowaniem średnie spalanie z 12k km miałem 11,7 l a teraz jeżdzę tydzień i mam średnie 12,8 l /100... :duh: pojeżdzę jeszcze trochę i jak nic się nie zmieni to wracam do ASO.

 

Byliście juz na tej akcji serwisowej??

 

Ps. Lejecie do m550i 95 czy 98?? Jak to jest z tymi paliwami? Od nowości tankuję tylko verve98, ale ostatnio znajomy mi mówił, że to jest bez sensu...

 

Co do paliw to też słyszałem od znajomego, że na Orlenie czy to verva czy zwykłe paliwo to jedno i to samo... Ja odkąd znajomemu padły wtryski po paliwie z orlena a mi po zatankowaniu się na orlenie w Krakowie (jechałem Mercedesem Sprinter) wyskoczył check engine i silnik stracił na mocy (oczywiście zalałem verve) ze samochód ledwo co się toczył po prostej drodze a jak przyszło do lekkiego wzniesienia to z 90 prędkość spadała do 70 co przysparzało mi problemy z wyprzedzeniem nawet TIRa, nie wspominając o tym jak ktoś za mną musiał być wkurwiony, że wyprzedzam z prędkościa 90km/h na A2 :mrgreen: , więcej nie był w stanie się napędzić chociaż przed zalaniem vervy 150 jechał bez najmniejszych problemów, po przepaleniu tego paliwa z orlena i zalania shella wszystko wróciło do normy...

Ja osobiście leje statoil (obecnie CircleK) oraz Shella.

Opublikowano
Ja też wszystkie auta tankuję w pb 95 na Cirkle (Statoil) od wielu lat i zero problemów :cool2:
Opublikowano

Mnie ciekawi jedno tylko, czy w przypadku benzyny bezołowiowej też jest różnica, gdzie się tankuje?

Zauważyłem np., że tankowanie na BP kończy się szybszą wizytą na stacji benzynowej ...

Opublikowano
To z mialem kiedyś problemy po paliwie z Orlenu. Po reklamacji na stacji benzynowej dowiedziałem się ze co jakiś czas rezerwy paliwowe z wojska mają w dostawach. Czyli jakieś stare paliwo dają dziady jedne. I to nie tylko na u mnie było ale u znajomych też. Zmieniłem stację na circleK i bez problemu jest
Opublikowano

Pisząc że znajomy zatankował na stacji X i padły wtryski jest śmieszne. Rozumiem że samochód posiada od nowości, serwisowany na czas i nie miał nalotu 200 tys km. I co najważniejsze zawsze tankował na tej samej stacji, co mu wtryski uszkodziła :mrgreen:

Tankuje od zawsze na Orlenie. PB i ON i żadnych problemów.

Także jak widać nie ma reguły

 

P.S. do testu Zachara i wygrania stacji CircleK. W żadnym wypadku, testu nie podważam tak wyszło, ale co ważne na końcu filmu sponsorem było CircleK

Opublikowano

Czasem jak czytam o tych małych usterkach w nowych BMW to chyba jestem jakimś szcześciażem.

Miałem M6 F13 Competition, przez dwa lata dojechałem do przebiegu 45 tyś km (kupiłem jak miała 15 tyś)

Nic nigdy żadnej usterki nawet najmniejszej. wszysko zawsze działało tip top.

 

@edit:

co do paliw: w M3 E92 testowałem Verve 98 i zwykłe 95. czasy na racelogicu 100-200 około 0.3s gorsze tego samego dnia, im szybciej tym roznica wieksza.

koledzy co mówią że verva 98 i 95 to "te same paliwo" niech przesiąda się na jakieś auto które faktycznie tych wyższych oktanów używa...

Opublikowano

Witajcie. Jestem świeżo po weekendzie spędzonym z wypożyczonym z ASO M550i na zwiesiu adaptive M Pro. Przez weekend przejechałem nim ponad tysiąc kilometrów po różnych drogach i w końcu mogę co nieco napisać o swoich odczuciach...

1. Silnik- nie wiem jak to ująć, ale w trybie sport to jest po prostu potwór. Moc i przyspieszenie są po prostu niewyobrażalne a prędkości 180/200 są osiągane w tak oszałamiającym tempie, że aż trudno w to uwierzyć... Kultura pracy silnika i jego współpraca ze skrzynią biegów- majstersztyk!

2. Skrzynia biegów- cudo. Nadal uważam, że to najlepsza skrzynia na rynku. Zmiany biegów bezbłędne w dowolnym trybie jazdy.

3. Tryby jazdy- różnią się od siebie znacząco, super funkcja. Raz limuzyna a raz wściekły, ryczący potwór :cool2:

4. Wygłuszenie- niesamowite! Powiem szczerze, że tak dobre, że w połączeniu z tym silnikiem (który strasznie szybko osiąga zawrotne prędkości) trudno powiedzieć z jaką prędkością się podróżuje. Za każdym razem jak próbowałem zgadnąć z jaką prędkością jadę nie patrząc na prędkościomierz to zaniżałem ją średnio o 40-50 km/h. Mega to niebezpieczne w codziennym użytkowaniu bo nie czujesz z jaką prędkością podróżujesz i z jaką prędkością wchodzisz w zakręt...

5. Fotele. To autko miało komforty ze skórą Nappa. Długo się zastanawiałem czy komforty czy sporty, teraz już nie mam wątpliwości. Te komforty są genialne!!!

6. HUD- zajebista sprawa. Świetnie go rozbudowali o masę różnych informacji. Świetnie to działa w połączeniu z aktywnym tempomatem, nawigacją itp. Praktycznie w ogóle nie trzeba odrywać wzroku od drogi.

7. Na koniec zostawiłem to co było dla mnie najważniejsze czyli ZAWIESZENIE adaptive M Pro... Jak dla mnie to zawieszenie to taki balans pomiędzy sportem a komfortem. Na "dobrych" drogach zawieszenie sprawdza się fenomenalnie! Autostrada/ekspresówka/ drogi krajowe- super. Najgorzej jest na mocno dziurawych drogach w mieście i drogach lokalnych oraz wszystkich nierównościach poprzecznych. Tam czuć, że jedziemy na runflatach z krótszym skokiem amortyzatora. Głównie czuć to na kierownicy a na drugim miejscu "na tyłku" Na szczęście coraz mniej u nas takich dróg, ale rozumiem, że przy takich osiągach zawieszenie musi być nieco twardsze. Szkoda tylko, że BMW upiera się przy tych cholernych ROF. Zamiana na zwykłe napewno dużo by pomogła. Jeżeli chodzi o jazdę w zakrętach to niestety pomimo zawieszenia PRO czuć masę pojazdu i działanie siły odśrodkowej co nie zmienia faktu, że niwelacja przechyłów i skrętna tylna oś bardzo ładnie to maskują.

To by było na tyle, teraz czas zamawiać :D :D :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kto wie, może podkręcą ją bo filtr będzie mógł pochłonąć nadmiar związków i wcale nie będzie gorzej :) Technologicznie pewnie będzie to do zrobienia, żeby nie było gorzej.
Opublikowano

Ja mam u siebie większość elementów tego pakietu (zobacz w mojej galerii). Auto stało

na salonie ubrane w cały ten pakiet. Hamulce były na moim aucie już założone

ale kazałem to zdemontować. Problem podstawowy to to, że na te hamulce wchodzą wyłącznie

felgi w rozmiarze >=20". Na zimę dla mnie to już przesada (mam 19" zima i 20" lato). Cena

o dziwo mnie nawet nie zszokowała. Była jeszcze kierownica wymieniona ale jej również

nie chciałem i zdemontowali.

Opublikowano
Ja mam u siebie większość elementów tego pakietu (zobacz w mojej galerii). Auto stało

na salonie ubrane w cały ten pakiet. Hamulce były na moim aucie już założone

ale kazałem to zdemontować. Problem podstawowy to to, że na te hamulce wchodzą wyłącznie

felgi w rozmiarze >=20". Na zimę dla mnie to już przesada (mam 19" zima i 20" lato). Cena

o dziwo mnie nawet nie zszokowała. Była jeszcze kierownica wymieniona ale jej również

nie chciałem i zdemontowali.

No wyglada zjebiscie! Masz śliczne autko!

A powiedz jeszcze jak z tym pakietem przy podjeżdżamy pod krawężniki, przejazd przez garby i jakieś większe dziury? Nie haczysz?

Boje się, ze przy obniżonym już zawieszeniu M dodatkowo M Performance to może być już za nisko do normalnej/ codziennej jazdy...?

Opublikowano
No i stało się, autko zamówione :D :D :D

Odbiór czerwiec.

 

Długo trochę. Ktoś tu pisał, ze 550tke nawet w 2 miesiące załatwiano...

Opublikowano
Tak, zamówiłem 20 listopada i odebrałem 30 grudnia. To była wyjątkowa sytuacja ponieważ sprzedawca mówił, że to przeniesienie niewykorzystanej kwoty produkcyjnej z innego kraju, taka nietypowa sytuacja. Przy okazji, hamulce mam fabryczne do tego modelu, są dużo ostrzejsze od tych, jakie.miałem w 6 coupe - na pewno do tak mocnego wozu wystarczające.
Opublikowano

Jak tylko w weekend usiądę do kompa to wrzucę specyfikacje. Jeszcze nie zakładałem galerii. Wiec proszę o wskazówki bardziej doświadczonych kolegów :?:

Teraz wolne „sloty” na produkcje dopiero kwiecień/maj wiec odbiór dopiero czerwiec, ale to ponoć czarny scenariusz...

Mam nadzieje, ze będzie dużo szybciej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.