Skocz do zawartości

G30 M550i xDrive


kosa69

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 548
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu

Które jeszcze?

Nie wiem czy forum jest reprezentatywne dla europejskiego rynku, ale jezeli tak, to latrzac na liczbe M550i na forum, to wycofanie bedzie strzałem w stopę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale te filtry to przecież wielka kicha i tylko problem w dieslach. Zapychają się itp. Pakowanie tego do tego konkretnego silnika może źle się skończyć... Rzeczywiście lepiej w takim razie się pospieszyć. Już teraz produkcje robią na kwiecień/maj wiec już bardzo niedługo mogą przestać przyjmować zamówienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mojego dilera uslyszalem, ze zamowione po dkonoec roku 2017 V6 i V8 sa narazie mocno przesuniete w czasie w zwiazku z problemami z dostawa pomp wodnych. Moj egzemplarz zamowilem chyba w Listopadzie z zaleceniem produkcji Styczen 2018 i podobno jako jeden z nielicznych dal rade sie ewyprodukowac i odbieram go w tym tygodniu, wiekszosc slizgnela sie na polowe roku. Nie wiem czy to dwie afery czy zalecenie BMW by przekazywac klientom wersje z pompami gdy problem tkwi po stronie silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przy benzynie i takim silniku zapchanie DPFa właścicielowi nie grozi :)

 

To źle myślisz ..... emisja C02 w 550i wynosi okolo 200g/km , dla przykładu w 550d z dpf wynosi 150 g/km.....pojemność silnika przy jeździe w mieście nie ma znaczenia, tylko jak dużo pluje C02 w dpf ...a tu pluje bardzooo dużoo kolejny post dla posta :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przy benzynie i takim silniku zapchanie DPFa właścicielowi nie grozi :)

 

To źle myślisz ..... emisja C02 w 550i wynosi okolo 200g/km , dla przykładu w 550d z dpf wynosi 150 g/km.....pojemność silnika przy jeździe w mieście nie ma znaczenia, tylko jak dużo pluje C02 w dpf ...a tu pluje bardzooo dużoo kolejny post dla posta :mad2: :mad2: :mad2:

 

To nie jest post dla posta.

Skup się.

Sprzedawcy w Krakowie zalecają wyjazd na obwodnicę celem przepalenia.

Ale diesle mają niższe obroty niż benzyna.

W dodatku nikt nie kupuje 550i aby jeździć jak emeryt.

Więc nadal uważam, że właściciele nowych 550i, kupionych po zmianach, mieli się czego obawiać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ma twoje założenie ze jak "ktoś kupuje 550i to nie jeździ jak emeryt" , za chwile kupuje co innego a Żonie oddam swoje 540i i będzie jeździć tylko do galerii wiec twoje założenia ze duże silniki musza jeździć ostro jest tylko twoim założeniem.....

 

Jeśli chodzi o wypalanie to system i tak wymusi wypalanie i niepotrzebna jest obwodnica ....nie zawsze skończy proces wypalania ale to już inna historia.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paulus77 w bmw nie ma widlastych silników tylko rzędowe więc nie ma mowy o żadnym V

Albo źle usłyszałeś od sprzedawcy albo ten sprzedawca pomylił powołania

 

Pewnie, ze ja pomylilem :) Chodzilo oczywiscie o 6 i 8 cylindrow, V mi sie z rozpedu wpisalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma CO2 do DPFa? Diesle emituja co2 mniejsze od porownywalnych benzyn, ale to nie znaczy, ze sa bardziej eko. CO2 dla ludzi w takich dawkach nie jest szkodliwe. Duzo wazniejsze bezposrednio dla czlowieka sa emisje czastek stalych i tlenkow np. azotu ktore sa bardzo szkodliwe. I do ich redukcji sluza DPFy czy SCRy. Niestety od momentu wprowadzenia uturbionych i wysilonych benzyn one tez zaczely byc bardziej szkodliwe. Edytowane przez alider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie. Warto według was brać pakiet serwisowy inclusive 5-lat/100 tys? Ten pakiet zawiera w cenie wymianę klocków i tarcz co przy tym silniku wydaje się być sensowne. Koszt to ok. 9 tys? Ktoś ma? Rozważał? Jak z praktyki zużycie klocków/tarcz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie chodzi kolego dokładnie o wysilone i uturbione silniki benzynowe tylko o te z wtryskiem bezpośrednim. To właśnie w tych jednostkach ma być stosowany GPF.

 

Bardzo ciekawa teoria zwłaszcza ze wszystkie bmw od 2010 roku maja wtrysk bezpośredni :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z przyjętym pakietem regulacji (trzeci pakiet ds. prawdziwej emisji pojazdów w ruchu (real driving emissions RDE)), filtry GPF będą montowane obowiązkowo we wszystkich nowej konstrukcji samochodach z silnikami benzynowymi o bezpośrednim wtrysku paliwa, homologowanymi od września 2017 r. W sprzedaży będą mogły się znajdować jedynie samochody z bezpośrednim wtryskiem, nie przekraczające emisji, co w praktyce oznacza obowiązkowy filtr GPF na pokładzie tych aut. Duża emisja cząstek stałych jest charakterystyczna dla bezpośredniego wtrysku paliwa. Daty możliwości sprzedaży przez producentów samochodów wg starej normy były przesuwane, aby dać czas na dostosowanie się do nowej dyrektywy, ale z tego co pamiętam to ma to być druga połowa bieżącego roku.

Tu trochę o inicjatywie:

https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/initiatives/c-2017-3720_pl

albo tu:

https://ec.europa.eu/growth/sectors/automotive/environment-protection/emissions_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.