Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy skonfigurowaniu powyżej 520 t. 11% razem z kołami zimowymi za 15 t. I darmowym ubezpieczeniem na pierwszy rok daje to około 16,5 %.
  • Odpowiedzi 548
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Testowałem M550i sprowadzone dla mnie do testów z centrali BMW ( pewnie ze względu - stały klient i regularne zakupy, w sumie 14 aut. Ostatnio akurat M550i można było zamówić z dostawą do końca roku, około 40 dni.
Opublikowano
W szoku jestem, ze tylko 40dni. Dealer z Wawy ? Biorąc pod uwagę wszystkie dodatki to 16,5% wyglada b dobrze.... Sam zastanawiam się nad m550, ale biorę jeszcze pod uwagę c63 i glc63.
Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

 

doctor61 rozumiem Cię doskonale. Mam te same rozterki. Tylko, że zmieniam z 530d na M550i. Dokładnie tak samo jak ty jeździłem tym autem 30 min i powiem szczerze, że byłem tak podjarany silnikiem, dźwiękiem i przyspieszeniem, że nie zwróciłem szczególnej uwagi na zawieszenie, komfort i inne... 550i hipnotyzuje to napewno, ale pytanie jaki jest w obyciu na co dzień...? Żona, która jechała ze mną na jeździe próbnej mówiła, że na tym zawiesiu MProfessional i 20' było lepiej niż w naszym f10 na zimowych 18'. Nam najbardziej zależy na połączeniu komfortu i mocy i wydaje się, że to auto spełnia te dwa warunki.

No i to co wszyscy podkreślają czyli AWARYJNOŚĆ. Ja również zmieniam auta co 2-3 lata max, ale nie zmienia to faktu, że przez te 2-3 lata można siedzieć cały czas w serwisie... I to jest jedyny punkt, który zmusza mnie do rozważań o zakupie 540i z AD. Wiem, że pomiędzy V8 a V6 jest taka sama przepaść jak między 540i a 530i, ale nie potrafię się narazie zdecydować czy wolę bezawaryjność, potencjalnie większy komfrot i mniejsze osiągi (patrz:540i) czy też potencjalnie dużą awaryjność, nieco mniejszy komfort i super osiągi (patrz:550i). Ktoś pomoże w tym dylemacie? :cry: Czekam jeszcze na opinię kosy69 za parę miesięcy jak mu ten silnik się sprawdza w praktyce.

Poza tym postanowiłem, że poczekam z zamówieniem do przyszłego roku żeby wyeliminowali jak najwięcej błędów produkcyjnych takich jak skrzypienie deski rozdzielczej i innych plastików oraz innych problemów wieku dziecięcego.

Natomiast rabat dali Ci zajebisty. Ja dostałem 13,5% plus pakiet m-performance. Natomiast zdecydowanie wolałbym tak samo jak Ty koła zimowe :).

Opublikowano
Niestety... cięrpię na przewlekły zespół " BMW " inne marki mnie nie interesują, chociaż pewnie robią dobre wozy. Też byłem w szoku - liczyłem na korzystny zakup demo, a tutaj taka padła propozycja, auto szyte na miarę i niecałe 40 dni. Dealer nie z Wawy. Dokładnie z Bydgoszczy, wg. moich doświadczeń bardzo solidny i otwarty na różne nietypowe oczekiwania. Co do rabatu też uważam, że w tych okolicznościach jest uczciwy.
Opublikowano

Tak, zgadza się. W przypadku modeli 540i oraz 550i są szybkie terminy tej jesieni. Ja odebrałem 540i po 31 dniach od zamowienia, a mogłem po 22 dniach, tylko operacyjnie nie byłem przygotowany z leasingiem. Co do rabatów to się nie wypowiadam bo mi się udało podczepic pod rabat flotowy jednego z moich pracodawców ze wsparciem centrali. Prywatnie nie dostalbym połowy tego rabatu. 540 wyszło w cenie prawie golutkiej 530i... przy takim rabacie kusilo mnie 550 ale jednak jeszcze nie teraz, choć uważam że to jest auto wzór jeśli chodzi o balans wygody i osiągów.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

 

doctor61 rozumiem Cię doskonale. Mam te same rozterki. Tylko, że zmieniam z 530d na M550i. Dokładnie tak samo jak ty jeździłem tym autem 30 min i powiem szczerze, że byłem tak podjarany silnikiem, dźwiękiem i przyspieszeniem, że nie zwróciłem szczególnej uwagi na zawieszenie, komfort i inne... 550i hipnotyzuje to napewno, ale pytanie jaki jest w obyciu na co dzień...? Żona, która jechała ze mną na jeździe próbnej mówiła, że na tym zawiesiu MProfessional i 20' było lepiej niż w naszym f10 na zimowych 18'. Nam najbardziej zależy na połączeniu komfortu i mocy i wydaje się, że to auto spełnia te dwa warunki.

No i to co wszyscy podkreślają czyli AWARYJNOŚĆ. Ja również zmieniam auta co 2-3 lata max, ale nie zmienia to faktu, że przez te 2-3 lata można siedzieć cały czas w serwisie... I to jest jedyny punkt, który zmusza mnie do rozważań o zakupie 540i z AD. Wiem, że pomiędzy V8 a V6 jest taka sama przepaść jak między 540i a 530i, ale nie potrafię się narazie zdecydować czy wolę bezawaryjność, potencjalnie większy komfrot i mniejsze osiągi (patrz:540i) czy też potencjalnie dużą awaryjność, nieco mniejszy komfort i super osiągi (patrz:550i). Ktoś pomoże w tym dylemacie? :cry: Czekam jeszcze na opinię kosy69 za parę miesięcy jak mu ten silnik się sprawdza w praktyce.

Poza tym postanowiłem, że poczekam z zamówieniem do przyszłego roku żeby wyeliminowali jak najwięcej błędów produkcyjnych takich jak skrzypienie deski rozdzielczej i innych plastików oraz innych problemów wieku dziecięcego.

Natomiast rabat dali Ci [bAD]. Ja dostałem 13,5% plus pakiet m-performance. Natomiast zdecydowanie wolałbym tak samo jak Ty koła zimowe :).

Jeśli finanse pozwalają to bierz 550. 540 też jest bardzo fajny i nieznacznie tylko wolniejszy a z Mp Power&Sound bardzo fajnie brzmi, ale nie ma co się oszukiwać że nie warto przepłacać bo to praktycznie to samo, bo nie jest. V8 to V8 i kropka:)

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Tak, zgadza się. W przypadku modeli 540i oraz 550i są szybkie terminy tej jesieni. Ja odebrałem 540i po 31 dniach od zamowienia, a mogłem po 22 dniach, tylko operacyjnie nie byłem przygotowany z leasingiem. Co do rabatów to się nie wypowiadam bo mi się udało podczepic pod rabat flotowy jednego z moich pracodawców ze wsparciem centrali. Prywatnie nie dostalbym połowy tego rabatu. 540 wyszło w cenie prawie golutkiej 530i... przy takim rabacie kusilo mnie 550 ale jednak jeszcze nie teraz, choć uważam że to jest auto wzór jeśli chodzi o balans wygody i osiągów.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

Chcesz powiedzieć, ze idzie wyrwać rabat z 2jka z przodu ? Niezle...

Opublikowano

 

Od 9 grudnia jestem na dominikanie

 

Napisz nam jeszcze ile wydałeś na wyjazd i ile wydasz na miejscu na droga markową whisky :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

No mnie by chyba przesiadka z 6 do 5 zabołała. Tu nie chodzi moim zdaniem tylko o zawias jako taki. 5tka jest po prostu wyższa. Po pierwszych 4 tyś km jest to dla mnie jedyny aspekt który mi jakoś przeszkadza. Może dlatego że przesiadlem się z 4ki, a do tego lubie siedziec blisko asfaltu (szczerze nienawidzę SUVow właśnie glownie za położenie siedzenia na 2 pietrze). Ja mam 540i xDrove na adaptacyjnym zawiasie i nawet na 20stkach nie jest tak sztywno jak bym chciał. Mam wrażenie że przynajmniej częściowo odpowiada za ten stan rzeczy stosunkowo wysoko położony sr ciężkości. Jakie są Wasze odczucia w tej kwestii?

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

 

Od 9 grudnia jestem na dominikanie

 

Napisz nam jeszcze ile wydałeś na wyjazd i ile wydasz na miejscu na droga markową whisky :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Zdecydowanie za dużo, jak na ten standard który tu na miejscu mają...jednak trzeba było jechać do Dubaju...

sprawdzoną to mam turcje, tam ryzyko wtopy z kiepskim hotelem jest minimalne, ale w grudniu to za zimno :mrgreen:

Hmmmm
Opublikowano

Jak tam u Was Panowie?

Bo u mnie pierwsze dwie akcje serwisowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

... ale podobno tylko programowanie :wink:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Jak tam u Was Panowie?

Bo u mnie pierwsze dwie akcje serwisowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

... ale podobno tylko programowanie :wink:

 

jakie mialeś akcje serwisowe? :roll:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano

 

Zdecydowanie za dużo, jak na ten standard który tu na miejscu mają...jednak trzeba było jechać do Dubaju...

sprawdzoną to mam turcje, tam ryzyko wtopy z kiepskim hotelem jest minimalne, ale w grudniu to za zimno :mrgreen:

 

Wypoczywaj :cool2:

 

Jak tam u Was Panowie?

Bo u mnie pierwsze dwie akcje serwisowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

... ale podobno tylko programowanie :wink:

 

Podaj czego one dotyczyły.

Opublikowano
Jadę w przyszłym tygodniu. Zdam relacje. :cool2: gt

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

Przy zmianie na koła zimowe była jakaś akcja serwisowa - programowanie.

Dokładnie nie wiem co było robione, ale ze zmian które zauważyłem to mogę teraz zmienić zegar cyfrowy na analogowy.

W opcjach wymogi serwisowania nie mam możliwości podglądu tarcze i klocki hamulcowe jak u was ??

Opublikowano
Zegar cyfrowy - analogowy miałem od samego początku. Klocki też mam od samego początku. Tak z ciekawości, na zmianę kół jechałeś specjalnie do serwisu?
Opublikowano
Zegar cyfrowy - analogowy miałem od samego początku. Klocki też mam od samego początku. Tak z ciekawości, na zmianę kół jechałeś specjalnie do serwisu?

 

Zamawiałem koła zimowe i odrazu przeprowadzili programowanie ale wychodzi że nie wszystko zostało zrobione. (brak informacji o tarczach i klockach)

Opublikowano

Po pierwsze to nigdy nie było informacji o tarczach tylko o samych klockach a dokładniej o jednym klocku na osi ;)

Po drugie podobno ma nie być w ogóle takiej informacji w najnowszym idrive, serwis pokaże się tylko kiedy przyjdzie czas na wymianę...

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Po pierwsze to nigdy nie było informacji o tarczach tylko o samych klockach a dokładniej o jednym klocku na osi ;)

Po drugie podobno ma nie być w ogóle takiej informacji w najnowszym idrive, serwis pokaże się tylko kiedy przyjdzie czas na wymianę...

Tak dokładnie jest jak kolega pisze , dziś dzwoniłem do swojego serwisu bo mam auto z września i info o klockach pojawi się kiedy przyjdzie czas wymiany, na chwile obecna w ogóle brak pozycji „klocki” są oleje i przeglądy

Opublikowano

Pewnie dlatego, żeby wycisnąć z klientów jeszcze więcej $$$. Masz nie wiedzieć ile możesz jeszcze przejechać na klockach tylko jechać od razu i wymieniać.

To że tego nie ma to jakby zrobili krok w tył :roll: Zmiast rozbudować tego typu informacje o samochodzie to jest ich mniej...

"Albo GRUBO albo WCALE"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.