Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 548
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Oho widzę ze jeździsz s5, musiało zaboleć ;-)

 

 

spoko, mam dobrą maść na ból doopy :norty:

 

raczej jestem realistą, i realnie byś dostał od mojej słodkiej eSki niezłe baciki :mrgreen:

 

a tak na poważnie to jakiś czas temu zrobiłem nagranie 0-200:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
eee nie spamować mi tu :mrgreen: :lol:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

Witajcie, jestem zupełnie świeży i nowy na forum, także sorry jeżeli zrobię coś nie tak.

kosa69 zauważyłem, że jesteś już od jakiegoś czasu szczęśliwym posiadaczem M550i G30. Pisze ponieważ jestem w przededniu zamówienia również M550i :D :D

Bardzo jestem ciekaw Twojej i wszystkich innych posiadaczy M550i opinii na temat tego samochodu a w szczególności silnika, który ma za sobą wiele przygód w poprzednich generacjach...? Czy te same awarie mogą wystąpić również w tej nieco zmodyfikowanej jednostce? Jaki masz przebieg teraz i jakie ogólne wrażenia?

Jakie masz zawieszenie podstawowe sportowe czy M Proffesional za dopłata (18k)? Jakie felgi? 19 czy 20? Jeżeli 20' to jakie wrażenia jazdy po mieście/dziurach/ koleinach? Jakieś awarie/usterki do tej pory? Jeżeli powtórzyłem jakieś pytanie z innych postów to z góry sorki. Generalnie im więcej info tym lepiej :)

Czy ktoś się orientuje czy m-performance mocno obniża samochód w porównaniu ze standardowymi zderzakami i progami z M-pakietu? Wiem, że zawieszenie sportowe już jest obniżone o 1 cm i boję się, że jakbym wziął dodatkowo m-performance to nie podjadę na żaden krawężnik... :/

Na koniec co sądzicie o powłoce ceramicznej? Czy chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi czy jednak trzeba montować folie na przód?

Pozdr

Opublikowano
Witajcie, jestem zupełnie świeży i nowy na forum, także sorry jeżeli zrobię coś nie tak.

kosa69 zauważyłem, że jesteś już od jakiegoś czasu szczęśliwym posiadaczem M550i G30. Pisze ponieważ jestem w przededniu zamówienia również M550i :D :D

Bardzo jestem ciekaw Twojej i wszystkich innych posiadaczy M550i opinii na temat tego samochodu a w szczególności silnika, który ma za sobą wiele przygód w poprzednich generacjach...? Czy te same awarie mogą wystąpić również w tej nieco zmodyfikowanej jednostce? Jaki masz przebieg teraz i jakie ogólne wrażenia?

Jakie masz zawieszenie podstawowe sportowe czy M Proffesional za dopłata (18k)? Jakie felgi? 19 czy 20? Jeżeli 20' to jakie wrażenia jazdy po mieście/dziurach/ koleinach? Jakieś awarie/usterki do tej pory? Jeżeli powtórzyłem jakieś pytanie z innych postów to z góry sorki. Generalnie im więcej info tym lepiej :)

Czy ktoś się orientuje czy m-performance mocno obniża samochód w porównaniu ze standardowymi zderzakami i progami z M-pakietu? Wiem, że zawieszenie sportowe już jest obniżone o 1 cm i boję się, że jakbym wziął dodatkowo m-performance to nie podjadę na żaden krawężnik... :/

Na koniec co sądzicie o powłoce ceramicznej? Czy chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi czy jednak trzeba montować folie na przód?

Pozdr

 

Za mną 6000km. Jeździłem lato na 20 teraz na 19, nie czuje żeby teraz było . lepiej. Samochód jest na 20 i zawieszeniu M dużo bardziej komfortowy niż f10.

 

Silnik poezja, z awaryjnością to się pewnie dopiero okaże :)

 

Folia na przód OD RAZU!!! LAKIER TO PORAZKA!

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Przecież to nie twoja galeria, wolno nam :mrgreen:

 

Ty, racja. Myślałem że to moja galeria :lol:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano (edytowane)
Chyba w twojej księżce są takie bajki napisane ;-) takie s5 robię w trybie comfort :norty:

 

W połowie grudnia będę w nawet w twojej okolicy, myślałem żeby się z tobą spotkać i przegonić auta, ale wiem, że będziesz zajęty ściganiem się z hondami syfik lub innymi lanosami :mrgreen: :norty:

Edytowane przez piotrc

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Jak się ma cztery zera na masce, to się przegrało w momencie zakupu auta :D
Opublikowano

Na pewno stara A6 była ładniejsza od F10.

Audi świetną bryłę zrobiło lata temu, BMW się nie umywało.

G30 zmieniło to trochę, chociaż o ile z boków i z tyłu G30 jest ładne, to z przodu, mimo, że jest łądniejsze od A6, nadal chyba A6 rulez.

 

Ciekawy jestem nowej A6tki - mi osobiście nowe A5 się nie podoba - ale (jakt o w wielu wątkach tutaj), - to kwestia gustu :)

Opublikowano
Jasne jasne ;) Audi sprzedaje A4, A4 w longu (tzw A6) oraz A4 xxl (tzw A8). Wszystkie wyglądają tak samo. 10 lat temu w ogóle była tragedia, jak dziś popatrzymy na E60 i Audi z tamtych lat, to Audi wygląda na 2x starsze :D Zresztą wszystkie modele A4 poza zmianą lamp to wyglądają jak delikatna ewolucja. To samo widać przy Golfach, ciężko odróżnić nowszy model od starszego, jeśli ktoś nie wie jakie stary miał lampy. No ale utrzymanie Audi jest tańsze niż BMW, bo pasują części ze Skody :mrgreen:
Opublikowano
Audi A5 i nowe A7 w środku są wizualnie poprawne, eleganckie i proste. Bardzo bezpieczna stylistyka. Zewnątrz są ładne ale każde podobne do siebie za bardzo. Teraz trochę się to zmienia bo modele nowe wychodzą, ale uraz pozostaje :D osobiście BMW uważam za naprawdę ładny samochód, a co najważniejsze ma charakter :)
Opublikowano
Chyba w twojej księżce są takie bajki napisane ;-) takie s5 robię w trybie comfort :norty:

 

W połowie grudnia będę w nawet w twojej okolicy, myślałem żeby się z tobą spotkać i przegonić auta, ale wiem, że będziesz zajęty ściganiem się z hondami syfik lub innymi lanosami :mrgreen: :norty:

 

 

Od 9 grudnia jestem na dominikanie

Hmmmm
Opublikowano
Jasne jasne ;) Audi sprzedaje A4, A4 w longu (tzw A6) oraz A4 xxl (tzw A8). Wszystkie wyglądają tak samo. 10 lat temu w ogóle była tragedia, jak dziś popatrzymy na E60 i Audi z tamtych lat, to Audi wygląda na 2x starsze :D Zresztą wszystkie modele A4 poza zmianą lamp to wyglądają jak delikatna ewolucja. To samo widać przy Golfach, ciężko odróżnić nowszy model od starszego, jeśli ktoś nie wie jakie stary miał lampy. No ale utrzymanie Audi jest tańsze niż BMW, bo pasują części ze Skody :mrgreen:

 

 

Czy mi się wydaje czy romansujesz z piątką?

Moja rada,nie rób tego.M2 jest idealne bo zwinne małe i ciśnie jak pocisk.Piątka może być szybka ale nigdy nie będzie tak sprytna .

Pozdrawiam aris
Opublikowano
Chyba w twojej księżce są takie bajki napisane ;-) takie s5 robię w trybie comfort :norty:

 

W połowie grudnia będę w nawet w twojej okolicy, myślałem żeby się z tobą spotkać i przegonić auta, ale wiem, że będziesz zajęty ściganiem się z hondami syfik lub innymi lanosami :mrgreen: :norty:

 

 

Od 9 grudnia jestem na dominikanie

 

Czego to człowiek nie zrobi, żeby tylko nie przegrać... :mrgreen: :norty:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Na pewno stara A6 była ładniejsza od F10

 

Jak ktoś lubi kobiece samochody to Audi na pewno ładniejsze :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.
Opublikowano

Nie generalizuj doctor61.Pewnie jechałeś 530i w podstawie bez M i bez układu kier+zawias.Do takiego statku to nawet nie wsiadam co by potem ludzi w błąd nie wprowadzać że się jechało i 530i tragedia.

550i za to się psuje to wiadomo

Pozdrawiam aris
Opublikowano

Mam G30 530i xDrive M pakiet ale zawieszenie standardowe bez dynamicznego układu kierowniczego. Jechałem również z zawszeniem M i dodatkowym układem. W przypadku tego silnika różnica nie była duża. Zgadzam się, że do 550i jest to opcja, która musi być. Mi zależało na tym aby było wygodnie :D

 

A układ standardowy jest bardzo dobry, dwa razy dziennie żałuje przez 5 s jak muszę trochę pokręcić na parkingu :)

Opublikowano
Właśnie wymieniam dwuletnie 640i coupe na M550i, odbiór przed końcem roku. Zależało mi głównie na V8, niestety 6 coupe już nie zamówię, a 6GC nie podoba mi się. Dealer, u którego ostatnio( zwykle co 2-3 lata ) zmieniałem samochody sprowadził mi do przejażdżki M550i i dałem się kupić - dźwięk, przyspieszenie, komfort, adaptive drive itp. Zamówiłem i czekam, wczoraj przejechałem się 150 km 530i ... i tragedia, silnik to wiadomo, ale układ kierowniczy, własności jezdne, jak w starym Mercedesie ( łódź na falach ). Kiedy z powrotem wsiadłem do mojej 6-ki, poczułem się jak w rakiecie. Mam tylko nadzieję, że 550 jest zupełnie inny i nie było to nietrafione zauroczenie, podczas krótkiej przejażdżki, którego będę żałował.

 

Demowka, ze tak szybko załatwiłeś ? Odnośnie zawiasu to zdaje się kolega kosa pisał, ze dużej różnicy z tym zawiasem M nie było. Inna sprawa, ze mam sprzeczne info, czy tylna oś skrętna to jest w standardzie w 550i czy dopiero w tym wyższym zawiesie ?

 

Ps. U jakiegoś dealera w Wawie jest 550i do testów ?

Opublikowano
Dwa lata temu miałem ochotę na odmianę i stwierdziłem, że chciałbym mieć dwudrzwiowe coupe a na 650 nie było mnie stać. Do dzisiaj auto bardzo mi się podoba, ma kapitalną linię, ale jest już trochę anachroniczny. Moje wątpliwości wynikają tylko z obawy, czy na pewno adaptive drive i zawias M da frajdę z jazdy. Co do awaryjności to nie martwię się. Nie zamierzam eksploatować dłużej niż 2-3 lata i będę miał gwarancję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.