Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w N52 wymieniłem odmę i wszystkie przewody do niej idące.

Przewody są zrobione z plastiku i niektóre są w otulinie, która sprawa , że jak przewody popękają, to i tak wyciek zbiera się w tą właśnie otulinę i ciężko jest się połapać , że ubytki oleju to właśnie niesprawna odma-przewody.

Profilaktycznie bym to wymienił...

 

U mnie bo wymianie konsumpcja oleju spadła znacząco...

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, artykuł jest znany i wniosek jest jeden - w N52 i N53 siadają pierścienie a nie uszczelniacze.
Opublikowano

Ja zmieniałem pokrywę w n53b30, w zestawie są śruby i uszczelka, a efekt to normalne działająca Odma, u mnie nie było różnicy w pracy silnika jak odkrecilem korek.

Nie słyszałem o pierscieniach w n53, powodem jest pewnie gowniany olej i za duży odstęp między wymiana i, proponuję zrobić plukanke i wymiany co max 10000km.Moj silnik ma 192000km i po 9500km dolalem 200ml(1 kreska ubyla od max na kompie)

Diagnoza n53/n43 info pw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.