Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj sprawdzałem stan oleju w mojej bawarce gdy zobaczyłem że poziom oleju jest większy niż MAX mimo że niecały mies temu zmieniałem olej z filterm i stan był niewiele poniżej max, po za tym wyczułem zapach paliwa.

Teraz mam takie pytanie gdyż przez ostatnie 2 tygodnie jeździłem z uszkodzoną przepływką co powodowało zalewanie silnika paliwem co jakiś czas, czy mogło to być spowodowane właśnie tym? aktualnie zmieniłem olej aby sprawdzić czy znowu zacznie przybywać go, jeżeli tak to jest jakaś inna opcja po za pierścieniami? Da radę w jakiś garażowy sposób bez zdejmowania głowicy to sprawdzić?

Opublikowano

jak zmieniłeś olej to sprawdziłeś stan po wymianie olej był wtedy w miarę chłodny,czy po tym miesiącu jak sprawdzałeś poziom silnik był ciepły czy zimny,olej pod wpływem temperatury zmienia swoją objętość,nie wiem ile na początku brakowało do max a o ile później poziom max został przekroczony.

zalewanie silnika dużą dawką paliwa może powodować przedostawanie się paliwa przez pierścienie do miski olejowej,problem spotykany czasami w dieslach z DPF.

Opublikowano
jak zmieniłeś olej to sprawdziłeś stan po wymianie olej był wtedy w miarę chłodny,czy po tym miesiącu jak sprawdzałeś poziom silnik był ciepły czy zimny,olej pod wpływem temperatury zmienia swoją objętość,nie wiem ile na początku brakowało do max a o ile później poziom max został przekroczony.

zalewanie silnika dużą dawką paliwa może powodować przedostawanie się paliwa przez pierścienie do miski olejowej,problem spotykany czasami w dieslach z DPF.

 

Pisałem że sprawdzałem i stan był niewiele poniżej MAX na skali tak jak powinno być, podczas kolejnego sprawdzania kiedy zobaczyłem że jest więcej oleju niż powinno auto nie było odpalane od ponad 24h.

 

Co za problem powachac korek lub sam olej? Jak jest w nim sporo paliwa to będzie czuć. Jak pachnie paliwo każdy wie.

Pisałem że było czuć paliwo.

 

 

Od 3 dni mam nowy olej i póki co nie czuje w nim benzyny oraz nie widzę aby się podnosił poziom oleju, czy mogło to być spowodowane uszkodzona przepływką która powodowała zalewanie silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.