Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, jestem Maciek to mój pierwszy post. Proszę Was o pomoc w zakupie e61. Sporo naczytałem się o awaryjności diesela, więc zacząłem szukać benzyny udało mi się znaleźć auto z motorem m54b25 192 km w automacie. Teraz moje pytanie brzmi jakiego spalania spodziewać się przy tym silniku w cyklu mieszanym 50/50. Czy może lepszym rozwiązaniem będzie diesele jeśli zamierzam robić 2000-2500 km miesięcznie. Auto które chce obejrzeć znajduje się w linku poniżej. Kolejne pytanie to jak jest z mpakietem czy takim autem dam rade wybrać się z rodziną na wycieczkę w góry, czy może jest na tyle niskie że będę przycierał i mogę urwać zderzak, na jakiejś niebetonowej drodze.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-525-192km-m-pakiet-full-opcja-navi-serwis-do-konca-gwarancja-ID6yMCKL.html

 

VIN: WBANG51040B397775

 

Czy ktoś z okolic Warszawy może mi pomóc w oględzinach?

Edytowane przez hay1989
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBANG51040B397775

Kod typu NG51

Typ 525I (EUR)

Typoszereg E E61 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.50

Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2004-11-25

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S4M3A INTERIEURLEISTE ALU CUBE PURE Listwy wewnętrzne Alu Cube Pure

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S849A ENTFALL AUTOMATISCHER NOTRUF Brak autom. syst. powiadamiania alarm.

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S869A SPRACHVERSION FUER SCHWEIZ/DEUTSCH Wersja językowa, szwajcarska

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spokojnie nic nie urwiesz, z takim przebiegiem miesięcznym pomyśl o lpg jak boisz się diesla. Jak widać rok produkcji to 2004.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście że trzeba zdecydowanie bardziej uważać na dziury.

Możesz też zapomnieć o podjeżdżaniu na krawężnik z tym zderzakiem.

 

Miasto 15 L/ 100km

Podejrzewam że średnie spalanie trasa/miasto będzie koło 10L

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na twoi miejscu szukałbym egzemplarza z innym motorem. Mam ten silnik w e46 i jest w miarę - na 3 wystarczy. W większej i cięższej budzie e61 + bagaże po sufit będziesz niezadowolony.
Opublikowano
myślę o LPG, ale powiedzcie mi co z kołem zapasowym, najbardziej mnie martwi utrata przestrzeni bagażowej, czy może ktoś z Was rezygnuje z koła i używa zestawu naprawczego lub wykupujecie Assistance. Nie chciałbym mieć z tym przygód jak będę gdzieś za granicą. Drugie pytanie to czy z m-pakietem serio nie podjadę pod żaden krawężnik?
Opublikowano
W swoim aucie nie mam fabrycznie zapasu ani nawet zestawu naprawczego. Jeżdżę na run flatach i jak na razie nie miałem żadnych przygód od roku. W poprzednich autach też nie złapałem nigdy gumy. Co do podjeżdżania pod krawężniki to zależy jak są obsadzone, czasem nawet na seryjnym zawiasie i zderzaku można zahaczyć dlatego osobiście nigdy nie podjeżdżam pod krawężniki. Jak masz niedaleko to obejrzyj bo prezentuje się ładnie. Wrzucisz LPG i będzie ekonomicznie a prawie 200KM wystarczy do spokojnej jazdy. Na początku dawałem sobie radę Astrą 1.6 75KM z kompletem ludzi i zbytnio nie narzekałem.
Opublikowano
Przed chwilą oglądałem auto, sprzedawca sprawdził je przy mnie całe miernikiem. Lewa strona była malowana 200-300 mn plus maska i klapa. Dach, słupki i prawa strona ok. Martwi mnie to że w jednej lampie brewka jest zaparowana, do tego listwy przy szybie mają purchle, czy to normalne dla tego modelu? Sama jazda bardzo na plus, wnętrze jak nowe. Możecie polecić kogoś z okolicy Warszawy kto mógłby jechać ze mną na ponowne oględziny?
Opublikowano
Moim zdaniem purchle na listwach przy szybach to domena BMW, mam E91 z 2008r. i również pojawiają się takie purchelki i odpryski. Wychodzi na to, że podwójna warstwa lakieru, nie ma tragedii. Jeśli Ci się podoba to sprawdź porządnie auto i jak dogadasz korzystną dla Ciebie cenę kupuj.
Opublikowano

takie pomiary zapisałem ze sprawdzania miernikiem, dajcie znać czy jest to akceptowalne, kolega przeraził mnie że 300 mn to już szpachla i beton, proszę Was o opinie:

 

dach 70 90 90

maska 240 230 300

blotnik lp 340 310

drzwi pl 330 180 160

drzwi tl 330 280 150 140 120

blotnik lt 330 280 150 140 120

klapa 220 210 150 150 180

błotnik pt 90 90 90 120 140 130

drzwi pt 70 70 100 80 100

drzwi pp 90 90 90 90

błotnik pp 140 130 110

Opublikowano

Głupoty opowiada twój kolega!!

Doświadczenie podpowiada, że fabryczny lakier na zewnętrznych elementach współczesnych aut ma 80-150 mikronów, ale... równie dobrze może mieć 200 mikronów, a nawet 250 i więcej. Nie ma na to normy, a jeśli zdarzyło się, że nadwozie w fabryce było lakierowane dwa razy (bo np. na którymś etapie stwierdzono wadę lakierniczą),

Przy okazji: mówiąc „lakier”, mamy na myśli grubość wszystkich powłok, jakie znajdują się na elemencie – miernik nie podaje grubości zewnętrznej warstwy, tylko wszystkich powłok w tysięcznych częściach milimetra, czyli mikronach (niektórzy mówią: w mikrometrach). Jeśli więc widzimy wynik „200”, oznacza on 200 mikronów, czyli 0,2 mm.

Natomiast poniżej 100 mikronów to już polerka

Maska, dach i klapa są raczej zawsze grubiej malowane.

Do 300 mikronów jest ok

Powyżej 300 to już szpachla.

Reflektory parują ale znalazłem na to sposób wpisz w wyszukiwarce Rozwiązanie problemu zaparowanych reflektorów e60.

Opublikowano
nie musisz odpuszczać, jak by było 700 i wyżej to już można się mocno zastanawiać,element dwa razy malowany też pokaże 350 i więcej
Opublikowano
powyzej 300 to nie znaczy ze jest cienka warstwa szpachli , to wciaz moze byc ktores malowanie , Nie siejmy paniki bo potem przychodza do mnie goscie i sie zastanawiaja czy pomiary 250 to juz szpachla :D co jest oczywiscie raczej ciezko wykonalne. Trzeba przyjac ze od 400-500 zaczyna sie bardzo cienka warstwa szpachli i jezeli nie jest na polowie samochodu to nie ma potrzeby skreslac auta.
Opublikowano
takie pomiary zapisałem ze sprawdzania miernikiem, dajcie znać czy jest to akceptowalne, kolega przeraził mnie że 300 mn to już szpachla i beton

 

I dziwić się, że nie można normalnego auta sprzedać w Polsce jak ludzie mają takich doradców :duh: Rozumiem, że jak Twój kolega będzie miał szkodę na parkingu to już złomuje auto? :mad2: Zwykła obcierka parkingowa i już może Ci się trafić cienka warstwa szpachli + lakier i będzie 400, to skreśla 13 letnie auto?

 

Nic dziwnego, że handlarze dostosowują się do potrzeb rynku i wstawiają elementy w kolor, co by na mierniku wyszła igła :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.