Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Pacjet n53b30a. Szarpanie na zimnym silniku tzn po ok12h stania. nie mam problemów z odpalaniem. Odpalam silnik i wszystko jest ok wskakuje na ok1000 obr i dalej okdopiero jak wyłącza ssanie to zaczynaja się problemy zaczynaja

29D2-brak iskry na 6

29D0-brak iskry na 4,wyłączony wtryskiwacz

29CC-brak iskry na kilku cylindrach

Wszystkie świece wymienione,cewki,wtryskiwacz4 i 6 wymieniony

Po wykasowanu błędu silnik pracuje ok

Dzięki za pomoc

Opublikowano

Dodam ze miałem problemy z Nox-em ale po wypalaniu kod zniknął teraz nie ma problemu przełącza podczas jazdy bez problemów. Przed wypalaniem spalanie ok11 po 9 na 100km.

czy mogę jakoś zresetować wtryski?tak jak kasuje się wszystkie adaptacje!Może ktoś ma mechanika godnego polecenia uk leeds?

Opublikowano
Po wymianie wtrysków trzeba je zakodować inaczej napewno nie bedą kontabidilne z reszta . Przechodziłem temat dość długo i wiem teraz z doświadczenia zecetryski wymienia sie wszystkie na raz tak jak świece czy cewki . Inaczej problem wraca i skutki nie równej pracy na zimnym silniku powodują niesamowite konsekwencje tak jak czujniki vanosa itp
Opublikowano
Aby zakodować wtryskiwacze w silnikach N53 należy najpierw zresetować sterownik , potem zakodować pokolei wtryskiwacze . Tak powiedział mi fachman z BMW
Opublikowano
Mogę to zrobici inpa?musze je wyciągać czy odzywam dane z wtrysku które potrzebuje z zamontowanego?no i które dane potrzebuje??dzieki za pomoc. Bo jest duże prawdopodobieństwo ze wymienili mi wtryski na 4 i 6 a nie wykasowali ich danych
Opublikowano

Dane z wtrysków odczytasz po zdemontowaniu czarnej osłony silnika . Latarka i w moim przypadku okulary ułatwiły mi sprawę . Natomiast czy idzie to zrobić inpa to nie wiem i tu niestety ci nie potrafię pomoc

Kod wtrysków to same cyferki w dwóch poziomach 6 cyfr W lewej części wtrysku

Opublikowano
Kodowanie zrobione ALE nr wtrysku wskakiwał poprawnie a druga wartość np 1.83 zmieniało na 1.82 kolejny 2.22 na 2.20 czy to normalne??????robilem to dzisiaj temp na zewnątrz 28 stopni i nie szarpało jak odpaliłem silnik jak to nie wtryski to może coś wspólnego ma z ta dolegliwością przepływała bo tam siedzi czujnik temp??????
Opublikowano
Z kodowaniem tak jest , ze wartości podane przez ciebie potem przekształcane są przez sam komputer w aucie . Masz jakieś błędy ? . Może kodowanie pomogło , jeżeli nie ... To musisz odczekać aż pojawi sie błąd . U mnie to samo było i skończyło sie wymiana wszystkich wtrysków , nowym softem i nie zła sumka z portfela
Opublikowano
Fakt , auto doinwestowane trochę . Dziś woadly niwe hamulce oryginały + płyn hamulcowy . Jeszcze olej i filtry jak znajdę czas i jakiś czas mam nadzieje będę miał spokój
Opublikowano
Przez dłuższy okres śledziłem polskie i niemieckie fora borykających się z problemami w silnikach N53 i powiem ci ze może 10% ludzi pisało ze po wymianie jednego czy dwóch wtrysków rozwiązała problem . Sam tez tak zrobiłem i radość była krótka . Sprawa nie jest tania tak ze rozważ swoją decyzje na spokojnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.